Reviews over Veules-les-Roses

Goed te doen

C. Bukkens,
    11-11-2018

Grote plaatsen, goed sanitair, verwarmd zwembad. Afvoer grijs water campers in de grond maar je hebt hier wel een flinke verlengslang voor nodig omdat deze afvoer op een onmogelijke plaats zit. Wifi schreeuwend duur. De camping ligt hoog. Om naar het dorpje te lopen heb je contitie nodig. Als je kortademig bent: niet doen. Kans op hartaanval. Dorpje leuk om zo eens door te wandelen en over het kleine boulevaardje te keutelen. Fietsen in de omgeving kun je wel vergeten. Brood bestellen.

Leuke camping, mooie plaatsen sanitair kan schoner

Nonhebel,
    15-9-2018

De camping heeft een hele mooie ligging vlak bij zee. Het terrein is goed onderhouden en de plaatsen zijn netjes en schoon. Het sanitair wordt echt met de Franse slag schoongemaakt, meer merkbaar omdat er geen wc brillen zijn. Ook geen wc papier. Ook is er geen ruimte om de rol ergens op te hangen of neer te zetten tijdens het toilet bezoek. De douches zijn goed regelbaar, van koud tot goed warm. De ruimte in de douches is niet groot, mede door dat er maar een haakje is om de kleding en handdoek op te hangen. Het personeel is over het algemeen vriendelijk. De campingwinkel stelt niets voor. Daar kan je brood bestellen en ze hebben er een beetje drinken te koop. Er is op 9 km afstand een grote supermarkt, E Leclerc. Verder is er in de omgeving veel te zien. Étretat, Dieppe en ook Veules Les Roses zelf is een mooi dorpje. De moeite waard om de wandeling door het dorp te maken. Route bij de receptie. Grind stranden.

Hele leuke canping, zeker een aanrader !

Fam. Jorritsma,
    6-8-2018

Hele fijn vakantie gehad op deze camping! Het weer was super Rustig en nette camping

Vriendelijke eigenaar/ personeel

Een gemoedelijke zweer, onze meiden van 13 en 15 hebben zich prima vermaakt, er was een leuke groep Nederlandse jeugd van dezelfde leeftijd dus elke avond pingpong!

En de ligging is super !!

Helemaal goed

Ivo,
    1-8-2018

Eind Juli hier verbleven via touroperator. Stacaravan in uitstekende staat, schoon, ruim en met een fijne veranda. ( Waikiki). Camping erg netjes en loopafstand van de zee en het schitterende dorpje. Brood bestellen bij de receptie, grote supermarkt op 10min rijden. Veel Nederlanders met kleine kinderen in dese periode. Deze camping raden we zeker aan!!

Prima camping bij leuk dorpje

Ester,
    1-9-2017

Goed: rustige camping, fijn zwembad, gelegen aan het (kiezel)strand, Veules-les-Roses is een mooi, echt Frans dorpje.

Minder goed: geen wc brillen.

Let op, er is geen wc papier op deze camping, neem dit zelf mee :) wij zijn erg tevreden over deze camping!

Veules-les-Roses scoort een 8,9 uit 10, op basis van 18 reviews