Normandië

Reviews over accommodaties in Normandië

Formidabel

Han Moerman,
    4-2-2019

Prachtige camping met fantastisch sanitair en en een prima zwembad

Gereisd met partner in mei 2018

een rustige en zorgeloze vakantie

Gregory,
    25-1-2019

We hebben hier deze zomer een bungalow geboekt met mijn partner, we zijn er 2 weken gebleven en waren dol op camping sandaya! We hebben geslapen en al geboekt voor volgende zomer, maar in het zuiden deze keer:-)

Gereisd met partner in augustus 2018

Heerlijk!!

Yvonne,
    19-1-2019

Zat toevallig even op Zoover en zag een paar recensies over deze camping waar wij een soort van kind aan huis zijn. Iedereen heeft zo zijn eigen mening en ervaringen, maar wat een heerlijke camping vinden wij dit! Verbleven in eigen tent en ook in stacaravan. Beoordelingen kunnen varieren maar een 3 of een 5? Dat ligt dan toch echt aan jezelf. Wij zijn geen mensen die vaak naar hetzelfde teruggaan, maar hebben een paar jaar geleden voor het eerst in de zomer hier verbleven en zijn daarna een paar keer terug geweest, ook in de meivakantie. Een fijne omgeving, in de buurt van alle Dday-dingen, mocht je daarin geinteresseerd zijn. Lekker uitwaaien aan de kust. Trouwens, het toppunt was echt de opmerking over de onsympathieke Franse eigenaar. Huh? Een zeer sympathieke man, net als zijn echtgenote en zijn dochter en het voltallige team overigens.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Samantha,
    15-11-2018

We hebben in een mobilhome gezeten met 3 slaapkamers en een gezellige woning. En een redelijke grote tuin afgeschermd met grote heggen. De camping is prachtig en ziet er tropisch uit. Leuk buitenbad. En voor de kids van alles te doen. Binnen 3 min zit je met de auto bij het strand. Super mooie speeltuin en luchtkussens.En lekker rustig bij het strand. Wij hebben een top vakantie gehad. Voor ons al de 2e keer op deze camping.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Rustig gelegen camping, toch dichtbij bezienswaard

Franky,
    15-10-2018

Mooi afgebakende kampeerplaatsen. Achteraan rustiger gelegen. Vooral als je iets langer wil blijven. Mss voorbehouden voor langer verblijf.

Vriendelijke uitbater. Goed restaurant. Altijd open, ook brood service.

Gereisd anders in oktober 2018