Sorteren

Reviews over accommodaties in Normandië

Super

Sanne
    2-10-2018

Fijn ontvangst, heel vriendelijk. Wij zaten in een juni stacaravan. Was nog helemaal nieuw en helemaal top. Locatie is ook heel fijn. Het is heel centraal en je bent binnen max 45 min tijden bij de grootste trekpleisters.

Zeer mooi en verzorgt

Johnny Doolaege
    26-8-2018

Is nogal prijzig (is dan ook een kasteel?)

Séjour 1 nuit week-end du 15 aout

ANNE
    21-8-2018

Bon accueil mais impression de camping surpeuplé. Circulation des véhicules dangereuse pour les piétons. Beaucoup de poussière. Queue au sanitaire. Pas d'intimité au niveau des lavabos. Emplacement sur les hauteurs loin des sanitaires , de la place de parking du véhicule et place de parking gênante pour l'emplacement voisin.

Heureusement que les tarifs sont corrects.

fantastische

wilma
    24-7-2018

wij zijn een week op dit park geweest met heel veel plezier, het is een prachtig park, tegen een heuvel opgebouwd waardoor je een heel mooi uitzicht hebt vanaf halverwege het park. De faciliteiten bevinden zich bovenop de heuvel.Goed onderhouden park en met veel groen. Personeel is heel vriendelijk en spreekt goed engels, er is een klein winkeltje op het park waarmee je je voor een enkele maaltijd goed kunt redden. huisjes zijn schoon en leuk ingericht, wij hebben een 6 persoonshuisje geboekt voor 4 personen, anders had het te klein geweest.

Prachtig uitzicht

Gezin met 3 personen
    27-8-2017

De kamer en eet gedeelte zijn klein maar toch groot genoeg.

Balkon was vrij klein voor 3 personen.

Het uitzicht is fantastisch en de locatie ook.

Om bij het strand te komen moet je wel een behoorlijke afdaling trotseren.

Wij hebben dat alles als zeer positief ervaren.