1.676

vakantie Normandië

Reviews over accommodaties in Normandië

Samantha,
    15-11-2018

We hebben in een mobilhome gezeten met 3 slaapkamers en een gezellige woning. En een redelijke grote tuin afgeschermd met grote heggen. De camping is prachtig en ziet er tropisch uit. Leuk buitenbad. En voor de kids van alles te doen. Binnen 3 min zit je met de auto bij het strand. Super mooie speeltuin en luchtkussens.En lekker rustig bij het strand. Wij hebben een top vakantie gehad. Voor ons al de 2e keer op deze camping.

Rustig gelegen camping, toch dichtbij bezienswaard

Franky,
    15-10-2018

Mooi afgebakende kampeerplaatsen. Achteraan rustiger gelegen. Vooral als je iets langer wil blijven. Mss voorbehouden voor langer verblijf.

Vriendelijke uitbater. Goed restaurant. Altijd open, ook brood service.

Fijne camping, meestal.

John Manshanden,
    11-10-2018

Prachtig gelegen. Grote plekken en veel privacy. Zeer vriendelijke ontvangst. Ook hier hebben schoonmakers dezelfde fout als op veel andere plekken. Kijken alleen vooruit en nooit over de schouder of het daar ook schoon is. Schoonmaken is meer dan met een spuit de boel afspuiten. Heggen werden gemaails met als gevolgs de hele dag trekkers over het terrein (het is erg groot)

Patrick Pauwels,
    6-10-2018

Zeer nette camping. De eigenaars deden er alles aan om hun camping inorde te houden. Zeer ruime plaatsen en 's avonds was het rustig en stil we waren uitgerust terug huiswaarts gekeerd. De camping heeft een zwmbad en 2 waterglijbanen. Er zijn zelfs springkastelen aanwezig, verschillende pingpongtafels overdekt een speeltuin, voetbalveld, tennisveld n basketbalveld. Het eten op de menukaart is niet groot maar wel erg lekker voor zijn prijs en ook al gingen we met 30 man eten we hebben niet lang moeten wachten het ging vlot vooruit en met de glimlach. Het is zeker een camping om terug te gaan. We hebben daar verschillende uitstappen gedaan maar alles gebeurde met de wagen Bayeux, Port au Bessin, Le mont st Michel, Caen, het Amerikaans kerkhof en natuurlijk ook een Duits kerkhof dat er sober bij ligt tegenover het Amerikaanse waar met geld tegenaan gesmeten wordt. Normandie is een aanrader ook al doe je vele kilometers in de omtrek. Top

Super

Sanne,
    2-10-2018

Fijn ontvangst, heel vriendelijk. Wij zaten in een juni stacaravan. Was nog helemaal nieuw en helemaal top. Locatie is ook heel fijn. Het is heel centraal en je bent binnen max 45 min tijden bij de grootste trekpleisters.