Ste. Marie-du-Mont

We hebben een aantal aanbieders voor Ste. Marie-du-Mont voor je op een rij gezet:

Reviews over Ste. Marie-du-Mont

Nette camping ideaal voor D day uitstapjes

Renate,
    19-7-2018

Nette camping met mooie accommodaties. Wij verleden in de flower tent. Een hele mooie tent met eigen sanitair erg luxe alleen helaas geen horren dus je kon 's avonds niet binnen ziten met de lamp aan. En achter onze tent buiten de camping stond de plaatselijke glasbak geloof ik dus dat hoorde we regelmatig op de gekste tijden. Zwembad is klein overdekt en simpel maar wel warm en schoon. Op de camping veel mensen met eigen stacaravans. Maar al kom je hier net als ons om elke dag alles te bezoeken m.b.t. d day dan zit je hier ideaal. Pal aan utah beach camping af en je loopt t strand op. Diverse batterijen en musea in de directe omgeving. Goede ontvangst en alles op de camping dus wel een aanrader. Ook een aanrader normandy jeep tours met Nederlandse gids in een echte willy jeep rijden. Wij Hebben een goede tijd gehad op deze camping!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Rustige kleine camping met behulpzame eigenaren.

E. Hoekzema,
    25-6-2018

Heerlijk rustige afgelegen camping beheerd door 2 vriendelijke mannen . De een spreekt goed Engels de andere Frans. Samen runnen ze deze camping . Onderhouden alles zelf in hoogseizoen hebben ze de nodige hulp als het drukker wordt. Sanitair zeer goed verzorgd en nog erg nieuw. Een fijne kleine keuken.Brood is te bestellen voor de ochtend.Omgeving handig voor bezoeken aan de invasie stranden. Vergeet niet te gaan kijken naar de zeehonden die met hoogwater in de uiterwaarden komen spelen.Dit is tegenover de camping.Erg leuk.

Gereisd met partner in mei 2018

Wij hebben al vast voor volgend jaar besproken.

Diny Smiet,
    24-6-2018

Fijne camping. Wij hadden een mobilHome gehuurd, wat prima was. De plaatsen voor tent, caravan en camper waren ook zeer ruim. De camping ligt heel dicht bij het heerlijke brede zandstrand. Honden zijn zeker ook welkom op de camping en zodoende hebben wij heerlijke strandwandelingen met onze hond gemaakt.

Er is ook een fijn zwembad op de camping. De mensen aan de receptie waren zeer behulpzaam en vriendelijk. De camping ligt dichtbij allerlei leuke dorpjes, aan zee en in het binnenland. Wij waren in Normandië vanwege de herdenkingen van

D-Day. Op 6 juni 1944 landden de geallieerden aan de kusten van Normandië om ons te bevrijden van de duitse overheersing. Van eind mei tot ongeveer 10 juni vinden er veel ontroerende maar ook feestelijke evenementen plaats

Gereisd met partner in juni 2018

De Cooman André,
    17-6-2018

Het was een heel mooi en rustig verblijf ,netjes in het huis en op het domein ,zeker een aanrader voor oudere mensen ,auto tot aan het huis is zeker een + punt .

De hond een Duitse herder had het ook naar zijn zin en was daar ook rustig en graag ,winkels en restaurant genoeg in de buurt ( wat vond ik niet goed geen enkele ) opmerking .

Zeker voor herhaling

Gereisd met partner in juni 2018

Heel mooie camping! Heel schoon sanitair! u wel voor het

Jo TIELEN,
    13-9-2017

Heel mooie camping! Heel schoon sanitair!

Perfect!!!

Dank u wel voor het mooie verblijf!

Gereisd anders in september 2017
Ste. Marie-du-Mont scoort een 8,8 uit 10, op basis van 14 reviews