Ravenoville

We hebben een aantal aanbieders voor Ravenoville voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Ravenoville voor je op een rij gezet:

Reviews over Ravenoville

Heel centraal gelegen voor uitstapjes.

GAJ van de Langenberg,
    4-10-2018

Vriendelijk personeel, jammer was dat na 1 september een gedeelte van het sanitair werd afgesloten. Vooral omdat toen alleen de kleine douches te gebruiken waren. Het sanitairblok is iets oubollig. De nieuwe douches in het sanitairblok bij de ingang zijn zeer ruim. Heerlijk warm water en je kunt je inderdaad afvragen of de plek waar de prullenbakken hangen handig is.

Gereisd met partner in september 2018

Gennoten

Fam van Gool,
    13-8-2018

Leuke camping, Wij stonden hier 3 weken zodat we de omgeving goed konden bekijken, doen er niet veel waardoor er veel verloop is op de camping.

Wij hadden een plaats met privé sanitair wat ons erg beviel en wat ook een aanrader is.

Zwembaden zijn groot genoeg en er zijn genoeg ligbedden. Zee dichtbij dus er was nog keuze ook.

Camping winkel heeft beperkt aanbod maar is niet de al te duur zoals andere camping winkels dat wel zijn.

De kinderen die er vast staan proberen wel andere kinderen uit het zwembad te treiteren en uit te dagen.

Verder mooie vakantie gehad mede dankzij het weer..

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

top vakantie op camping

fam collin,
    3-7-2018

campingwinkel beperkt aanbod

enkel versgebakken pizza verkrijgbaar

zeer vriendelijk onthaal , leuke attentie ontvangen bij vertrek

premium plaats met privé sanitaire was zeer net en ruim

Gereisd met partner in juni 2018

Vlg x andere camping

Ilse,
    16-8-2017

De camping is gezellig met leuke plekken en ruime veldjes.3 springkussens en 2 trampolines de hele dag open voor de kinderen en skelters te huur, 1euro per half uur kosten deze.

Het sanitair is echter best slecht,4 toiletgebouwtjes op de camping en ze zijn klein, 3 douches en 3 wcs, niet echt schoon en de temperatuur schommelt van het water als je de verkeerde douche hebt. Savonds als je doucht als t schemerig is of donker dan zie je dus echt niks omdat er maar bij de ingang 1 muurlamp hangt..heel slecht geregeld hoor! Op de bankjes in de douche kun je niet zitten of een tas neer zetten want precies op die plek hebben ze een prullenbakje opgehangen...ook weer een grote stoorfactor als je de kids aankleedt.maar 1 of zelfs geen ophanghaakje dus de spullen kun je amper kwijt, behelpen dus.

Winkeltje is wel vanaf half 9 open met vriendelijk personeel, spreken wel slecht engels maar je komt er wel. Bij de receptie gaat t praten makkelijker in t Engels.

Er is verder zat te doen/zien.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Prachtig privé sanitair

FK,
    16-8-2017

Aan het randje van utah beach. Veel WO2 bezienswaardigheden in de omgeving.

Het dorp zelf stelt niets voor. Voor je boodschappen kan je beter naar st mere eglise.

Vertier speelt zich voornamelijk vooraan de camping af. Is wel in Frans en Engels.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
Ravenoville scoort een 7,6 uit 10, op basis van 12 reviews