Port en Bessin (Calvados)

We hebben een aantal aanbieders voor Port en Bessin (Calvados) voor je op een rij gezet:

Neckermann

Reviews over Port en Bessin (Calvados)

Heerlijk!!

Yvonne,
    19-1-2019

Zat toevallig even op Zoover en zag een paar recensies over deze camping waar wij een soort van kind aan huis zijn. Iedereen heeft zo zijn eigen mening en ervaringen, maar wat een heerlijke camping vinden wij dit! Verbleven in eigen tent en ook in stacaravan. Beoordelingen kunnen varieren maar een 3 of een 5? Dat ligt dan toch echt aan jezelf. Wij zijn geen mensen die vaak naar hetzelfde teruggaan, maar hebben een paar jaar geleden voor het eerst in de zomer hier verbleven en zijn daarna een paar keer terug geweest, ook in de meivakantie. Een fijne omgeving, in de buurt van alle Dday-dingen, mocht je daarin geinteresseerd zijn. Lekker uitwaaien aan de kust. Trouwens, het toppunt was echt de opmerking over de onsympathieke Franse eigenaar. Huh? Een zeer sympathieke man, net als zijn echtgenote en zijn dochter en het voltallige team overigens.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Fijne camping, meestal.

John Manshanden,
    11-10-2018

Prachtig gelegen. Grote plekken en veel privacy. Zeer vriendelijke ontvangst. Ook hier hebben schoonmakers dezelfde fout als op veel andere plekken. Kijken alleen vooruit en nooit over de schouder of het daar ook schoon is. Schoonmaken is meer dan met een spuit de boel afspuiten. Heggen werden gemaails met als gevolgs de hele dag trekkers over het terrein (het is erg groot)

Gereisd met partner in oktober 2018

Super

Sanne,
    2-10-2018

Fijn ontvangst, heel vriendelijk. Wij zaten in een juni stacaravan. Was nog helemaal nieuw en helemaal top. Locatie is ook heel fijn. Het is heel centraal en je bent binnen max 45 min tijden bij de grootste trekpleisters.

Gereisd met partner in september 2018

Mooie vakantie gehad

Anneke,
    1-10-2018

Goede bestemming voor een vakantie in normandie.

We vonden de huisjes netjes, goed meubilair voldoende handdoeken etc. Voldoende keukenapparatuur.

Locatie geweldig, leuk dorpje.

Zwembaden prima.

S ochtends broodjes bij de receptie te koop smullen.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Prima camping

Yvke,
    10-9-2018

Camping met afgebakende plaatsen. Sommige zodanig dat je niet het idee hebt op een camping te zitten. Hier en daar hoge heggen. Grote plaatsen.

Sanitair voldoende. Zwembad zowel binnen als buiten, voetbalkooi, visvijvers.

Mooie ligging. Je kunt achter de camping zo langs de kust naar het strand lopen, twintig minuten lopen. Houdt er rekening mee dat er wel een helling is van 18%

Prachtig plaatsje, mooie haven.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018
Port en Bessin (Calvados) scoort een 7,7 uit 10, op basis van 82 reviews