Pont-Audemer

Reviews over Pont-Audemer

Leuk!

Monique Balk
    19-7-2018

Pont -Audemer is een leuke plaats met vele vakwerkhuizen. Het wordt geheel niet ten onrechte het Venetie van Normandie genoemd: de grachtjes doorkruisen het plaatsje en leveren hele leuke plaatjes op! Verder leuke markten op maandag en vrijdag. Kortom een bezoekje waard.

Een gezellig zeer levendig stadje

Johan
    6-6-2010

Een uitstekende uitvalsbasis om het binnenland van Normandië te verkennen. Het stadje zelf is heel gezellig, levendig en sfeervol, maar af en toe ook heel druk. Vanuit Pont-Audemer is het beslist een aanrader om de uitgestippelde autoroute 'La Route des boucles de la seine' eens af te rijden. (Wel een goede kaart bij de hand hebben wat de bewegwijzering ontbreekt soms)

Gereisd Met partner in augustus 2005
Pont-Audemer scoort een 7,8 uit 10, op basis van 6 reviews