Reviews over Moyaux (Calvados)

Camper tussen de appelbomen

KarmannCamper,
    21-9-2018

Boomgaard bij een chateau, gewoon prima.

Heerlijk!

Annemiek,
    10-9-2018

Wat een heerlijke camping! Niet van die laantjes, maar ongedwongen tussen de appelbomen. Superaardig personeel. Wij waren er de eerste week van september en dat is uiteraard geen hoogseizoen. Dat vertaalt zich in rust en ruimte. Tja, het sanitair is inderdaad niet heel modern, maar wat een heerlijk warme douches! Daarbij ligt de camping niet al te ver bij touristische bezienswaardigheden vandaan. Met in Cormeille, 4 km verderop, een heel goede supermarkt! Bon vacances!

Leuke camping maar 4 sterren is wat veel

Peter,
    1-8-2018

Mooi gelegen camping met ruime plaatsen onder appelbomen. De staat van het sanitair is net als toen we jaren geleden op deze camping stonden. Over het algemeen goed schoon, zelfs nu de camping vrijwel vol stond. Maar... nu toch ook wel aan een opknapbeurt toe. Wifi matig maar wel in de prijs inbegrepen. Het onderhoud van het groen kan wat beter, vanaf ons veldje moesten wij over het pad tusse twee hagen door die zo uitgegroeid waren dat de takken langs de caravan schuurden. Graag ook het systeem om brood te bestellen en af te halen optimaliseren, dat duurt veel te lang.

Geweldig!

Lisette,
    10-7-2018

Heerlijke ongelooflijk rustige camping met prima faciliteiten. Heel vriendelijke en behulpzame receptie. Goed sanitair.

Je moet er geweest zijn!

De visser,
    17-6-2018

Verblijf van 6 nachten. Camping ligt in mooie omgeving. Grote plaatsen ,je komt er tot rust. Vriendelijk en behulpzame beheerders. Sanitair is gedateerd , maar wordt netjes schoon gehouden. Kortom een prima camping veel te zien in de omgeving op rijafstand.komen zeker nog een keertje terug.

The Campsite Manager, Gérant, 10-7-2018

Hello Sjaak,

Thank you very much for your comment, it was a real pleasure to welcome you on our campsite! Indeed, we have the chance to welcome guests in a quiet campsite. Our colleague will appreciate your opinion about the cleaning of the sanitary block, we will transmit the message! Best wishes,

Moyaux (Calvados) scoort een 6,8 uit 10, op basis van 6 reviews