Merville-Franceville

We hebben een aantal aanbieders voor Merville-Franceville voor je op een rij gezet:

Reviews over Merville-Franceville

klein dorpje

Tamara
    17-6-2012

Merville-Franceville heeft 1 hoofdstraat,die uitkomt op het strand. In deze straat vind je een Carrefour contact, een bakker, wat winkels en enkele restaurants. In de zomer is er ook een minigolf en een overdekt zwembad naast het strand. Het strand zelf is heel mooi, rustig en ligt vol met prachtige schelpen. Er is ook een openluchtmuseum met een aantal ingerichte bunkers over WOII, zeker de moeite.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2012

Merville-Franceville is een gezellig klein dorpje met veel

Sabrina
    8-2-2008

Merville-Franceville is een gezellig klein dorpje met veel campings op loopafstand van het strand. De dorpsstraat is mooi aangekleed met bloembakken. Het is leuk om naar Caen te gaan en naar de invasiestranden.

Gereisd Met partner in Wed Aug 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Merville-Franceville scoort een 8 uit 10, op basis van 16 reviews