Martragny

We hebben een aantal aanbieders voor Martragny voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Martragny voor je op een rij gezet:

Reviews over Martragny

Een camping om echt tot rust te komen.

Zoutman,
    16-7-2018

Van 1 Julie t/m 12 Julie 2018 met 2 personen en vouwwagen hier geweest. Camping ligt mooi centraal om de vele historische en toeristiiche plaatsen te bezoeken. Informatie bij de receptie verkrijgbaar. Verder is er campingwinkel bij. Iedere ochtend vers brood te koop. Kijken met veel plezier terug.

Gereisd met partner in juli 2018

Een prachtige bestemming

Ad,
    31-8-2017

Op pad in de omgeving van de d day stranden waren wij op zoek naar een camping. Aan de kust was alles vol en druk. Bij toeval bij de kasteelcamping terecht gekomen. Echt super, verwarmd openlucht zwembad, nette douches, en een leuke opgeknapte "schuur" waar een eenvoudig maar goed restaurant in zit. Leuke ligging, 10 minuten van Bayeux, 20 van cae en 30 minuten van arromanches. Qua comfort, goede campingwinkel en werkend gratis WiFi tot in de tent/camper. Enige echte nadeel, hij is aan de dure kant...kwaliteit kent dus een prijs

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

mooie gezellig camping

Julia,
    27-8-2017

Hele leuke camping met aardige mensen. Er waren zowel NL als EN. ook veel kinderen in verschillende leeftijden. Die s avonds en elkaar vonden en gezellig gingen spelen. Camping is parkachtig met een enorme oprijlaan. Veel sfeer lekkere pizza's in het restaurant. sanitair prima en schoon. Douches in het oude sanitair hadden een betere straal. In het nieuwe gedeelte was er weinig waterdruk. Maar dat is dan ook het enige minpunt voor zover het een minpunt is wat ik kan geven. Zeker een camping om nog eens terug te gaan

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Heerlijk verblijf!

Wlap,
    20-8-2017

We hebben genoten van de sfeer op deze camping. Bijzonder vriendelijke eigenaresse. Het landhuis geeft een aparte sfeer, niet echt een camping sfeer. En dat vonden wij fijn.

Er worden alleen nog baguette en croissants verkocht.

Goede uitvalsbasis voor invasiestranden en Bayeux.

Gereisd met partner in augustus 2017

Knusse mooie lokatie

Harrie Altorf,
    28-7-2017

Deze camping gevonden met behulp van Zoover. Een prima keuze. Schoon sanitair in een wat oudere staat. Met veel plezier hier drie nachten verbleven om de stranden van D-Day te bezoeken. Behulpzame dame aan de receptie. Ruimte genoeg voor onze caravan, de plaatsen zijn niet echt ingedeeld. Je kunt dus zelf een leuk plaatsje zoeken. Gratis wifi die goed werkte.

Gereisd met partner in juli 2017
Martragny scoort een 7,4 uit 10, op basis van 8 reviews