Les Pieux

Reviews over Les Pieux

Leuk klein dorpje

Jeroen_Oerlemans,
    28-6-2015

Les Pieux bestaat eigenlijk maar uit één hoofdstraat met drie bakkers en en nog een paar winkeltjes. Het straalt een gezellige sfeer uit, maar verwacht niet dat je hier uren door kunt brengen. Buiten het centrum zitten twee grote supermarkten die alles aanbieden wat je nodig hebt. Handig, maar wel de oorzaak dat de kleine winkeliers geen kans van overleven meer hebben, jammer...

Gereisd met jonge kinderen in april 2015

Goede uitvalsbasis voor verkennen mooie omgeving

famschut,
    30-12-2012

Wij zaten op camping Grand Large, deze ligt nabij Les Pieux. Het plaatsje heeft echt een regio functie en heeft alles wat een toerist nodig heeft, mooie supermarkten, tankstations, winkelstraatje, restaurants, leuk marktje, ed. Ook bij calamiteiten zit je hier goed met merkgarages bij auto pech of drogist bij ziekte. Goede bereikbaarheid, vanuit alle richtingen is Les Pieux met goede doorgaande wegen goed te bereiken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Fantastische stranden in baaien

Jack,
    3-10-2012

Voor Nomadische begrippen een toeristische plaats met een lange winkelstraat ook Supermarkten voorradig zoals Super U; Intermarche en Lidl.

Op vrijdagmorgen is er markt, met name in Julie en Augustus met veel streekproduckten

Gereisd met partner in augustus 2012

Mooie omgeving

Erik,
    10-8-2011

Prima camping(le grand large) in Les Pieux, erg schoon en vriendelijk personeel. Camping veel gericht op gezinnen met kleine kinderen. Ligt direct aan het rustige strand. Helaas was er 's avonds zowel op de camping en in de omgeving minder te doen.

Gereisd met partner in juli 2011

De camping Le Grand Large bij Les Pieux is mooi gelegen

W.J.Elbers,
    16-9-2007

De camping Le Grand Large bij Les Pieux is mooi gelegen. Direct aan strand en tussen de duinen.

De stacaravan was schoon en goed ingericht.

De verwarming die wij s'avond aanhadden gaf voldoende warmte. Zwembad was schoon en er was ook een peuterbad aanwezig.

Het personeel was erg vriendelijk. De Super U was met auto binnen 5 minuten te bereiken.

Vers brood was te bestellen bij de kampwinkel.

Wij hebben het er erg naar onze zin gehad en is voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in september 2007
Les Pieux scoort een 8,2 uit 10, op basis van 25 reviews