Le Mesnil-Amey

Reviews over Le Mesnil-Amey

Heel klein dorpje.

arjan287,
    5-8-2014

Le Mesnil-Amey is maar een heel klein dorpje. QVV ligt aan de rand hier van vlak bij (maar ver genoeg om er niets van te merken) een doorgaande weg. In het dorpje zelf is weinig te beleven maar vlakbij liggen genoeg winkels (o.a. een supersupermarkt E.Lecler) waarin je in alle behoeftes kan voorzien.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

centraal gelegen voor alle highlights

Mark en Lea,
    18-6-2013

Fantastische plek om vakantie te vieren in chambre d'hotes of op de mooie camping. Boek hier en geniet van alle vrijheid, het heerlijke eten, de andere gasten en vooral van de mooie omgeving met alle bekende culturele en historische elementen. D-Day, de beide kusten, het mooie binnenland, prachtige fietsroutes etc etc

Gereisd met partner in juni 2013

Normadie qui vivra verra

ria harmans,
    16-10-2012

wil je echt alles weten over de infasie stranden dan is deze plek een uitstekende plek om de trips daar naar toe te ondernemen met de auto. maar natuurlijk ook de geschiedenis voor 1944 is er een om mee te maken met de vele abdijen, kerken, plaatsjes.museums. kijk bij de plaatselijke VVV`s. zelfs de fransen mensen zijn nu ook de engelse taal machtig en vele boekjes met nederlandse informatie bij museum en VVV`s.

Gereisd alleenreizend in september 2012

Mooie omgeving

Frank Timmermans,
    10-4-2012

Er is super veel te doen en te zien in de omgeving, kastelen, dierentuinen, zee, strand etc etc

En natuurlijk niet te vergeten de oorlogs stranden en alle D-Day bezienswaardigheden echt een aanrader voor jong en oud.

Gereisd met partner in maart 2012

centrum Normandie, Bretagne

strybol patsy,
    28-1-2012

Le Mesnil- Amey is een goede uitvalsbasis voor de stranden van Normandie, een ritje naar Mont St Michel, of een dadtripje naar St Malo en omgeving.

Ook in de direkte omgeving liggen schone steden en stadjes.

Gereisd met partner in mei 2006
Le Mesnil-Amey scoort een 8,3 uit 10, op basis van 29 reviews