Reviews over Houlgate (Calvados)

Uitermate klantvriendelijk!!

Jacqueline de Haan
    18-9-2018

Wij waren blij met onze schone caravan, wel op een klein plekje. Mooie omgeving, zeker richting achterland. Personeel vriendelijk en zeer behulpzaam.

Prachtige camping in een sfeervol dorpje

jo rijn
    5-9-2018

Wat een mooie verzorgde camping. Wij verbleven in een mobile home, 4 personen met zeezicht (nr.248).De mobilhome was zo goed als nieuw en was keurig schoongemaakt en van alle gemakken voorzien zoals een afwasmachine en een Nespresso app. Het uitzicht was met een woord fantastisch. We keken over het sfeervolle dorp Houlga te naar de zee. Echt prachtig. De camping was eind augustus ook nog steeds vol. Sportvelden zwembad etc zagen er keurig onderhouden uit. Houlgate is een gezellig, oud sfeervol badplaatsje. De camping ligt centraal t.o.v. de bezienswaardigheden zoals Etretat, invasiestranden, Honfleur. Nog een tip wandel is van Houlgate naar Villers sur Mer en ga Jacobsschelpen zoeken bij het mooie havenplaatsje Port en Bessen. Ook nog even een minpuntje de wifi en de lange rij bij aankomst op zaterdag bij de receptie

Dit is vakantie

Jeremy
    29-8-2018

Erg leuke camping voor gezin met kinderen in leeftijd van 4tot+/- 13 jaar.

Wordt dagelijks een leuke en kosteloze activiteit aangeboden van boog schieten tot boomklimmen etc. Prima camping animatie door een betrokken team. Elke avond wordt er wel wat georganiseerd. Nog beter is de service graad van het camping personeel, erg behulpzaam en dragen absoluut bij aan het ultieme vakantie gevoel. Zeer gastvrij, vriendelijk en behulpzaam. Wij zaten in een mobile home van de camping zelf, ook dit is erg goed voor elkaar. Schoon, strak, zeer mooie ligging met uitzicht over zee, ruime douche en schoon en fris sanitair.

Campingrestaurant is niet heel bijzonder, vrij simpel en geen hoogstandjes, gelukkig zijn er voldoende gezellige en vooral kwalitatief hoogwaardige restaurantjes in het dorpje Voorzien van vriendelijk personeel. Langs deze mijn complimenten aan Camping La Vallée, bedankt voor een geweldige vakantie en een fijne herinnering 👍

Super camping

Martijn Fluit
    15-8-2018

Super gehad. Camping is van alle gemakken voorzien. Mooi zwembad met fantastische glijbanen voor de kids. Stacaravan was meer dan prima maar voorall ook heel schoon!. Assortiment inde supermarkt idd beperkt maar op 10 minuutjes rijden zitten meerdere supermakrten waaronder een Lidl. Het leuke plaatsje Houlgate en strand ligt op 15 minuutjes lopen. Tip; Bezoek de Mont Canisy. Zit op 25 minuten rijden. Hier vind je allemaal bunkers. Erg indrukwekkend.

Leuke camping maar te luide muziek

Familie Besselink
    4-8-2018

Camping ligt op een mooie locatie, op loopafstand van strand (20 mins) en mooi dorpje. Er werd veel gevoetbald op prima sportveld.

Het zwembad was niet groot maar prima. Tijdens activiteiten in het bad wel weinig zwemruimte voor reguliere zwembadbezoekers. Grote glijbaan officieel voor 16 plus, maar kinderen va ongeveer 12 werden toegelaten. Veel kans op stoten hoofd dus goed dat er gecontroleerd werd.

Stacaravan was prima maar lag dicht bij zwembad en restaurant. Hier werd tijdens activiteiten in zwembad en tijdens avondactiviteit veel en luid muziek gedraaid, ook tot laat in de avond.

We hebben niet in het restaurant gegeten, sprak niet erg aan. Assortiment winkel beperkt, maar supermarkten goed bereikbaar.

Houlgate (Calvados) scoort een 8,2 uit 10, op basis van 49 reviews