Genêts

Reviews over Genêts

Prima week gehad

Denise,
    18-8-2017

Erg vriendelijk personeel dat altijd bereid is om je te helpen De taal is wel een probleem als je geen woord Frans spreekt maar met een beetje frans en handgebaren kom je er wel Het campingwinkeltje is erg klein maar voor nood voldoende Op 10 minuten lopen langs de baai vind je een buurtsuper in het dorp met verse groente/fruit/zuivel en een bakker De plekken voor tent zijn ruim voor franse begrippen, een verlengsnoer is wel handig De sanitaire voorzieningen voldoen en worden schoongemaakt met meer dan 1 emmer water, ze zijn wel wat oud Het strand is geen zandstrand en ivm eb overdag vrij ver lopen laarzen zijn aan te raden want het is vooral klei. Maar een beetje google gebruiken en dat had je kunnen weten. Het zwembad is klein maar verwarmd en schoon denk wel aan de strakke zwembroek ipv een zwemshort. De camping is biijna naast het startpunt voor wandelingen naar Mont Saint Michel. D-day stranden zijn een aanrader en op een uurtje rijden. Positief denken doet veel, ik ga zo weer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Een echte camping zoals kamperen bedoeld is!

Hans E.,
    1-4-2017

Een camping voor de kampeerliefhebber, met warm onthaal! Prachtige omgeving om te fietsen met als hoogtepunt de baai met zicht op Mont St. Michel. Ook wonderschoon het dorpje St. Le Thomas, ook genaamd Le Petite Nice, met palmbomen en mimosa in het voorjaar

Gereisd met partner in januari 2016

prima voor een paar dagen

Abbekerk,
    7-12-2014

De plaatsen zijn keurig onderhouden en ruim genoeg. De drainage bij slecht weer heel goed. Er blijft geen water staan. Het sanitair verdient wel een opknapbeurt. Personeel was vriendelijk. We konden het wk prima kijken in de kleine kantine. De eigenaar bleef speciaal voor de Nederlanders open. Animatie was in het Frans, maar die dame deed erg haar best voor onze kinderen. Wij hebben heerlijk rustig gestaan voor een paar dagen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

schitterende landelijke camping

Kristel,
    23-5-2012

La Perame is een mooie landelijke camping, erg no nonsense, verwacht geen grote luxe maar wel een hartelijk onthaal. De camping is goed gelegen vlakbij de baai van de Mont St Michel en het is een goede uitvalsbasis om de omgeving te verkennen. De camping is niet al te groot, maar biedt genoeg plaats. De bomen zorgen voor schaduw in de warme zomermaanden. Of je nu met de tent bent of met de caravan, de camping is zeker een aanrader.

Gereisd met vrienden in januari 2012
Genêts scoort een 4,7 uit 10, op basis van 14 reviews