Reviews over Fécamp

Goed hotel.

V. Zwanenberg
    29-7-2018

Oud hotel met nette kamer voor 2 personen met ontbijt. Totaal €86,20.

De kamer was schoon, het bed goed, parkeerplaats bij het hotel aanwezig. Sanitair was ligbad en wc. Beetje gedateerd. Personeel was vriendelijk. Het hotel ligt in centrum van Fecamp op loopafstand van boulevard.

super

joke
    16-6-2017

alles was oké de sanitair mocht wel iets schone

misschien een hint bouw een nieuwe sanitair en dan vrouw en man gescheiden er is ruimte genoeg

het personeel was oké zeer vriendelijke mensen

Geweldige vakantie, uitzicht op zee!!!

Liesbeth
    7-2-2017

We hebben genoten met ons gezin in een comfortabel huisje B met een fantastisch uitzicht op zee vanaf ons terras. Zijn er zelfs voor een 2e keer geweest. Rustige camping, echt terrascamping, vriendelijke eigenaren. Op de site kan je heel goed met behulp van de foto's en plattegrond een fantastisch huurobject boeken. Zeer aantrekkelijke prijzen en veel keus. Mailen gaat heel goed in het engels met de eigenaren. Geen animatie maar onze pubers hebben het niet gemist. Vanaf je terras loop je zo naar beneden naar het strand en de boulevard. Omgeving is indrukwekkend met zijn mooie krijtrotsen. Fecamp is een grote plaats met restaurants, terras op boulevard, een haven, grote supermarkt. Strand is stenen, wel handig als je waterschoenen meeneemt.

Wij kunnen deze camping echt aanraden als je van mooi uitzicht, zee, strand, prachtige krijtrotsen, rust wilt genieten, maar ook om allerlei uitstapjes te maken. Echt een aanrader.

Leuk plekje

Patty Zaalblok- van der Weerden
    4-9-2016

Wij verbleven hier 3 nachten. Het was prima in orde. Leuk pittoresk plekje. Leuke uitstapjes in de buurt zoals het Palais de Benedictine in Fecamp en Etretat. Vriendelijk personeel. Wij hebben hier niet gegeten. Ontbijt haalden we bij de 5 minuten verderop gelegen Carrefour en lunch en avondeten in Fecamp.

Simpel, rustig, uitzicht op zee...

Amy
    20-8-2016

Rustige camping, veel bezoekersverloop, je hebt bijna elke dag andere buren, groot gedeelte terrascamping, hele mooie plekken, hele verschrikkelijke plekken, er worden plekken toegewezen, je mag daarna nog ruilen. Fecamp is geen interessante stad, echt niet de moeite waard. Niet echt geschikt voor kinderen i.v.m. hoogteverschillen en verder geen entertainment. Heel dicht bij de kliffen gelegen, erg mooi! Vriendelijke eigenaar, er komen alleen steeds meer huisjes, wat ik persoonlijk jammer vind.

Fécamp scoort een 8,3 uit 10, op basis van 46 reviews