Cahagnolles

Reviews over Cahagnolles

Patrick Pauwels,
    6-10-2018

Zeer nette camping. De eigenaars deden er alles aan om hun camping inorde te houden. Zeer ruime plaatsen en 's avonds was het rustig en stil we waren uitgerust terug huiswaarts gekeerd. De camping heeft een zwmbad en 2 waterglijbanen. Er zijn zelfs springkastelen aanwezig, verschillende pingpongtafels overdekt een speeltuin, voetbalveld, tennisveld n basketbalveld. Het eten op de menukaart is niet groot maar wel erg lekker voor zijn prijs en ook al gingen we met 30 man eten we hebben niet lang moeten wachten het ging vlot vooruit en met de glimlach. Het is zeker een camping om terug te gaan. We hebben daar verschillende uitstappen gedaan maar alles gebeurde met de wagen Bayeux, Port au Bessin, Le mont st Michel, Caen, het Amerikaans kerkhof en natuurlijk ook een Duits kerkhof dat er sober bij ligt tegenover het Amerikaanse waar met geld tegenaan gesmeten wordt. Normandie is een aanrader ook al doe je vele kilometers in de omtrek. Top

Gereisd met vrienden in juli 2018

DARBON Agnès,
    19-8-2018
    Gereisd anders in augustus 2018

Mooie camping een fijne vakantie gehad!

Robin,
    11-8-2018

Mooie camping! Grote plekken mooi speeltuintje. Restaurant krijgt een 6 van ons helaas. Had lasangne besteld en kwam zwart aangebrand op tafel en met kaas verdoezeld. Dus echt bewust op gediend. Dit kan je niet aanbieden. Ik kwam net aan dus geen zin om daar over te klagen dus heb het zwart eraf gehaald en de rest opgegeten. Heb het geaccepteerd. En de koffie was oploskoffie zakje capuccino voor €2,60 moesten wij erg om lachen . Tip schenk echte koffie dan hadden wij elke dag een koffie op het terras gedronken. Locatie van het terras is perfect dus maak er wat moois van goed restaurant verdient extra. Zwembad was leuk en gezellig water was wat te warm niet zo lekker maar is persoonlijk. Tip doe sticker op de ramen bij de deuren heb veel kinderen tegen de ramen zien rennen omdat ze de opening niet zagen. Glijbanen waren erg leuk. Tip voor de bar kleine Engelse les is handig voor het personeel.. vind voor een 4 sterren camping dat dat er wel bij hoort. Verder een fijne vakantie gehad heerlijk geslapen fijne rustige camping..

Gereisd anders in augustus 2018

Fijne camping

blom,
    10-8-2018

prima nette camping. vriendelijk, behulpzaam personeel. Lekker gelegen op het platteland dichtbij bayeux en dichtbij de stranden.

Goede visgelegenheid, 3x per week eten op de camping mogelijk. gemengd qua nationaliteiten, meerderheid frans. leuk aanbod van activiteiten waar vooral de fransen aan meedoen.

2,5e week geweest en prima vakantie gehad

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

John,
    3-7-2018

Heerlijke camping. Top service en erg gemoedelijk. Vanuit de camping veel van Het mooie Normandië kunnen bezichtigen. Heel indrukwekkend! Een echte aanrader!

Gereisd met partner in juni 2018
Cahagnolles scoort een 5,5 uit 10, op basis van 3 reviews