Camping Le Havre de Bernières

Camping Le Havre de Bernières
5,9

78 reviews over Camping Le Havre de Bernières in het Nederlands

Anders

Drama camping, prima ligging voor strand

Fam. Ruiten
4-8-2018

Geen 4-sterren camping! Via extern bedrijf een Mobil home gehuurd op deze camping. Mobil home was prima. Camping scoort zeer onvoldoende. Er is niets te doen (geen animatie), speeltuintje met één klimtoren/glijbaan en 2 wiptoestellen, zwembad buiten gebruik, sanitairgebouw voor kampeerders buiten gebruik, slecht onderhouden camping. Receptie zou op zaterdag om 20.00u sluiten om 19.45u was er niemand en konden we ook niet meer geholpen worden. Op zondag zouden ze om 9.00u openen, dit werd uiteindelijk 10.30u (ze moesten de tijden nog aanpassen). Geen winkeltje op de camping.

Het zou een 4 Sterrencamping moeten zijn maar dit is het echt niet!

Er hing een blaadje bij de receptie dat de camping vol was echter het hele kampeergedeelte was leeg. Vaste huurders van de camping gaven aan dat deze failliet zou zijn....

Pluspunt: de ligging, dichtbij het strand

Slecht!!

Bob
21-7-2018

Moet gesloten worden 1 ster waard slecht!!!geen sanitair aangeloten, geen douches, geen brood. 37,50 per nacht. Schande! Bij de receptie een paar douches en touletten. Vies stunkend.schandalig, slecht!!

Nooit meer deze camping

Nelly v S
19-7-2018

We kwamen later in de middag aan en er werd verteld dat er nog plek genoeg was om iets uit te zoeken. Jammer genoeg zonder eerst te kijken hebben we betaald voor 1 nacht. Wat een onverzorgde vieze camping is het. Toen ik naar

het sanitair gebouw wilde lopen met mijn wc rol in de hand werd er al door iemand aangeraden om bij het zwembad te gaan omdat daar het sanitair beter en schoner zou zijn. We hebben de dag naderhand zelfs de vieze afwas meegenomen naar de volgende camping omdat ik het te vies vond om het daar af te wassen. Wij hebben geen grote wensen wat luxe betreft, maar wel graag schoon sanitair en een goede sfeer. Blijkbaar is er op deze camping het een en ander veranderd sinds de reviews uit het verleden.

Liever niet meer

Petra
27-6-2018

Ze mogen hier lawaai maken tot 00:00 uur. Pas daarna komt iemand er iets van zeggen. Persoonlijk vind ik dat erg laat!! Zeker als je een groep jeugd tegenover je hebt staan die de godganse dag harde muziek aan heeft.

Sanitair was grotendeels gesloten. Zal eerdaags wel opengaan.

Eten in het restaurant was goed maar service liep niet heel erg lekker.

Vriendelijk geholpen bij de receptie

Nora van den Berg
17-8-2017

Vakantie met tiener (15). Prima gelegen voor het maken van uitstapjes. Strand ligt vol zeewier dus niet echt uitnodigend om naar het strand te gaan. Zijn veel kleine kinderen op de camping. 's avonds veel muziek maar daar waren alleen maar ouderen. Jeugd hing dan bij de sportgelegenheden. Prima stacaravan, goede uitrusting en ruim (6 personen). Jammer dat er geen overkapping aanzit, als het regent moet je binnen zitten.

Franse camping met openlucht sanitair

Hannie
4-7-2017

Je moet vooruit afrekenen .Maar als je wilt kun je iedere dag betalen . Er zijn veel mobiel homes maar je staat met camper of caravan op een apart veld .De plaatsen zijn niet afgebakend en soms moet je een eindje lopen om water te halen. Het sanitair is echt gebouwd voor mooie zomers. Maar is het koud dan kun je achter het zwembad binnen douchen .De douches waren heerlijk warm of het druk was of niet direct warm water. Dat kun je niet van alle campings zeggen .Strand is dicht bij en je kunt in de omgeving goed fietsen . Leuke dorpjes met veel historie en heerlijk brood bij de bakker in het dorp.

Mooie locatie

Jessie
23-10-2016

Ontvangst door een ongeintresserde dame, camping ligt mooi, Bernieres ligt op loopafstand. Net als het strand, ongeveer 500 meter.

Sanitair schoon maar niet verwarmd in Oktober,

Dure wifi. Supermarkt op 700 meter, weinig resaturantjes in de buurt, op camping alles gesloten, ook geen broodservice meer.

Geweldige camping om te staan.

Piet en Carla
28-9-2016

Het sanitair was goed en de plaatsen zijn zeer ruim van opzet. De WiFi is wel redelijk duur maar zeer snel en hij valt niet steeds weg. Ontvangst op kantoor was heel vriendelijk. De jonge man die mij hielp sprak goed Nederlands toen hij hoorde dat wij uit Nederland kwamen. Prijs met acsi kaart in sept 16 euro. Strand ligt op loopafstand. 500 meter . Kort samen gevat: Prima camping en we komen zeker terug .

Prima camping, goed gelegen

Jack
27-9-2016

Een buitengewoon goede camping, goede grote plaatsen, veel schaduw en een vriendelijke ontvangst. Sanitair was prima en ruim voldoende. In het hoogseizoen komt de bakker in de ochtend langs, in het laagseizoen alleen in het weekend (vanwege de mobilhomes). Carrefour en de bakker zijn echter dichtbij, vijf minuten op de fiets, kwartiertje lopen. Restaurant (Les Voiles) is prima. Vriendelijk geprijsd en goede maaltijden..Wifi aanwezig maar ontzettend duur. Een hotspot via je telefoon is een stuk goedkoper

frankrijk

vreeven
20-8-2016

Het is een mooie camping, mooie omgeving, activiteiten allemaal in het Frans dat was jammer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Havre de Bernières in Bernières-sur-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Havre de Bernières zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.