Bernières-sur-Mer

We hebben een aantal aanbieders voor Bernières-sur-Mer voor je op een rij gezet:

Reviews over Bernières-sur-Mer

Fantastisch!

Denise,
    24-10-2017

Het kan erg hard waaien aan de kust maar zeker een aanrader om daar juist heen te gaan! Super mooi en een super mooie plek en dorpjes. Zijn leuke activiteiten te doen en ook zeker leuke winkels! Ook genoeg plekken waar je lekker kunt eten zoals grill, subway, dominos pizza of zelfs macdonalds! Zoals ik zei kun je er ook heerlijk shoppen. Verblijfplaats van mij was niet super mooi maar ik heb zelf kunnen koken en heerlijk kunnen douchen dus dat was goed genoeg! Le havre is zeker een aanrader

Gereisd met partner in augustus 2017

Nora van den Berg,
    17-8-2017

Vakantie met tiener (15). Prima gelegen voor het maken van uitstapjes. Strand ligt vol zeewier dus niet echt uitnodigend om naar het strand te gaan. Zijn veel kleine kinderen op de camping. 's avonds veel muziek maar daar waren alleen maar ouderen. Jeugd hing dan bij de sportgelegenheden. Prima stacaravan, goede uitrusting en ruim (6 personen). Jammer dat er geen overkapping aanzit, als het regent moet je binnen zitten.

Gereisd anders in augustus 2017

Franse camping met openlucht sanitair

Hannie,
    4-7-2017

Je moet vooruit afrekenen .Maar als je wilt kun je iedere dag betalen . Er zijn veel mobiel homes maar je staat met camper of caravan op een apart veld .De plaatsen zijn niet afgebakend en soms moet je een eindje lopen om water te halen. Het sanitair is echt gebouwd voor mooie zomers. Maar is het koud dan kun je achter het zwembad binnen douchen .De douches waren heerlijk warm of het druk was of niet direct warm water. Dat kun je niet van alle campings zeggen .Strand is dicht bij en je kunt in de omgeving goed fietsen . Leuke dorpjes met veel historie en heerlijk brood bij de bakker in het dorp.

Gereisd met partner in juni 2017

Mooie locatie

Jessie,
    23-10-2016

Ontvangst door een ongeintresserde dame, camping ligt mooi, Bernieres ligt op loopafstand. Net als het strand, ongeveer 500 meter.

Sanitair schoon maar niet verwarmd in Oktober,

Dure wifi. Supermarkt op 700 meter, weinig resaturantjes in de buurt, op camping alles gesloten, ook geen broodservice meer.

Gereisd met partner in oktober 2016

Geweldige camping om te staan.

Piet en Carla,
    28-9-2016

Het sanitair was goed en de plaatsen zijn zeer ruim van opzet. De WiFi is wel redelijk duur maar zeer snel en hij valt niet steeds weg. Ontvangst op kantoor was heel vriendelijk. De jonge man die mij hielp sprak goed Nederlands toen hij hoorde dat wij uit Nederland kwamen. Prijs met acsi kaart in sept 16 euro. Strand ligt op loopafstand. 500 meter . Kort samen gevat: Prima camping en we komen zeker terug .

Gereisd met partner in september 2016
Bernières-sur-Mer scoort een 7 uit 10, op basis van 18 reviews