Sorteren

Reviews over Bernières-sur-Mer

Viel wat tegen

Jack
    27-9-2016

Bernieres viel wat tegen. We waren buiten het seizoen en dat was goed te merken. Veel zaken gesloten, weinig sfeer. Jammer want het dorp heeft alles om een gezellig dorp te zijn.

Plaatsje moet het hebben van de geschiedenis

heppie
    20-8-2014

Klein plaatsje. Moet het hebben van de geschiedenis. Valt verder niet veel te beleven. Het is een heel goede uitvalsbasis voor de invasiestranden.

Klein maar leuk dorpje.

JR
    25-7-2014

Klein, rustig maar leuk dorpje. Niet veel te beleven.

Interessant dorp

Heidi
    9-7-2014

De ligging van dit dorp aan de landingsstranden van D-day is interessant. Er is wat informatie te vinden op panelen bij het gedenkteken. Het strand is leuk om te wandelen, de natuur is mooi. Het dorp zelf is uitermate stil.

Bernières-sur-Mer scoort een 7 uit 10, op basis van 18 reviews