Barneville-Carteret

We hebben een aantal aanbieders voor Barneville-Carteret voor je op een rij gezet:

vakanties Barneville-Carteret

Reviews over Barneville-Carteret

Relaxte strandcamping, goede uitvalsbasis.

Karen,
    20-8-2018

Fijne relaxte camping met goede mix van verschillende nationaliteiten.

Zéér ruime plaatsen. Iedere plek heeft een stroomaansluiting en sommige ook water. Een hele rustige camping zonder veel toezicht die keurig wordt onderhouden door een jong team.

Sanitair is netjes en ruim, al zijn er altijd mensen die hier niet goed mee omgaan, wat een vieze mensen zijn er toch! Gelukkig werd dit vlot opgeruimd. Heerlijke warme douches. Ook mooie gezinsruimtes. Voldoende afwasplekken echter hier mocht het water wel warmer zijn. Verse broodjes kunnen besteld worden en er is een klein kampwinkeltje. Heerlijk zwembad met ligbedden. Petanqueveldje, speeltuin met toestellen voor kinderen, een goede tafeltennistafel en ruimte met wat oude flipperkasten, voetbalspel etc.

Er is iedere dag/avond iets van vertier maar echt op z'n Frans ;-)( fel tl licht etc.)

Pizza's niet lekker. Ligging is super!! Strand op 10 min. lopen. Restaurants genoeg in omgeving.

Gereisd met partner in augustus 2018

Rustige camping

Marion,
    12-8-2017

Vandaar uit vele mooie plekken in de omgeving bezocht. Wellicht alleen dit jaar, jong personeel die slecht Engels konden ( jammer we zijn in Frankrijk maar ze "timmeren" wel internationaal aan de weg). Kleine campingwinkel. Verse broodjes zijn te bestellen. 's Avonds op tijd rustig op de camping!

Gereisd met partner in juli 2017

Gewoon een prima camping

Jack,
    27-9-2016

Een keurige camping gelegen bij een golfterrein. 300 meter van zee. Grote plaatsen, water en stroom op de plek. Sanitair was goed, lekker warm water. Niets op de camping aan te merken. In het naseizoen met kortingskaart goed betaalbaar, in het hoogseizoen duur. Rond de 35 euro. In het naseizoen is het wel wat uitgestorven. Helaas wat ver van het dorp zelf. Gelegenheid om even verderop de boot te pakken naar Jersey en Guernsey (enkeltje 26 euro, retour dubbele prijs). Leuk voor een dag. Tickets met korting bij de receptie verkrijgbaar

Gereisd met partner in september 2016

Voor één keer leuk

Ron,
    27-7-2016

Mooie, ruime en beschutte plek. Helaas weinig stroom op het stopcontact. De toiletten waren meestal heel schoon en qua aantal ruim voldoende. Het zwembad is vooral leuk voor kinderen onder 12 jaar. De wifi-voorziening kan beter (alleen beschikbaar bij de bar, eenmaal per dag). Om wat van de omgeving te zien moet je wel ver rijden. De kust van Zuid-Normandië is qua natuurschoon heel mooi. Een aanrader is de dagtrip naar Jersey, die weliswaar prijzig is, maar ook de moeite waard. Om te shoppen hoef je niet naar Barneville-Carteret te gaan.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Super vakantie gehad!

Joycev88,
    21-6-2016

Wij zijn net terug van 2 weekjes op deze camping. Wij hebben het er prima naar ons zin gehad. Alles was netjes en schoon, vriendelijk personeel (ook NL-sprekend). Ook zijn wij 2x wezen eten in het restaurant, prima prijs-kwaliteitverhouding. Gratis wifi bij de bar/restaurant, betaald bij je eigen huisje. De camping is niet groot, maar genoeg te doen. Rustige omgeving, 's morgens word je wakker door de fluitende vogels. Ook in de mooie omgeving genoeg te beleven. Langs de kust staan ook bordjes van routes om te volgen, ook de moeite om te doen, kom je langs veel mooie plekjes. Zou graag nog eens terug gaan!

Tips om heen te gaan, abdij d'hambye, chateau ravelet vlakbij Cherbourg, de invasiestranden Utah en Omaha, Amerikaanse kerkhof, pointe le hoc en wat verder weg St Michel! (Wel vroeg gaan ivm drukte in de smalle stijle straatjes)

Gereisd met partner in juni 2016
Barneville-Carteret scoort een 7,9 uit 10, op basis van 24 reviews