We hebben een aantal aanbieders voor Berck voor je op een rij gezet:

Reviews over Berck

Mijn jaarlijkse tussenstop

Hans Voskamp
    7-6-2018

De door ons bezochte camping ligt aan het einde van een fietspad annex promenade en van daaraf kun je bij eb zeehonden spotten. Het stadje zelf maakt aan de boulevard in deze tijd een nogal verlaten indruk en veel van de terrassen en restaurants waren nog dicht. Wel zijn er voldoende supermarchés en andere winkels om te voorzien in de eerste levensbehoefte. In de directe omgeving kan redelijk tot goed gefietst worden en er loopt een route VTT (ATB route) direct langs de zuidkant van Berck Plage. Op terugweg zijn we eind juli hier nog weer voor een tussenstop geweest en eerlijk is eerlijk, het was er gezellig vol en oer Frans.

Gereisd Met partner in juni 2016

Prachtig en dichtbij

jeff_delava66
    13-8-2013

Zoek je mooie stranden, lekker eten, vriendelijker onthaal dan bij ons aan de belgische kust.....op 2u rijden van brussel, aan de opaalkust, Berck sur mer. Er zit een kolonie zeehondjes, brede stranden, ook naakstrand voor de liefhebbers. Winkelstraat enz..... Lekker kan je eten in "le bistrot' zeer goeie keuken en bediening, in een kleine zijstraat van de zeedijk! Op de dijk zelf eerder toeristenkeukens.. Zeer mooie omgeving, Le touquet, Hardelot en stella plage, boulogne sur mer!

Gereisd Met partner in januari 2013

mooie regio

JB
    19-9-2011

Berck Plage en berck centrum, zijn allebei leuk om te ontdekken! De brede zandstranden, met her en der nog een bunker (plage nort), het mooie naturisten strand, heel rustig. Ook het centrum heeft mooie winkeltjes, enkele goeie restaurantjes. Steeds aangenaam voor een kort weg vakantie.

Gereisd Met partner in Thu Sep 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

nieuwe plaats gevonden

herve en vera uit belgie
    12-6-2011

we hebben een andere plaats gevonden in berck om met de camper naartoe te gaan,op de camperplaatsen zijn we gevlucht want je hebt er geen ruimte. nu staan we op camping chez mireille op 8OO meter van het strand,5 euro per nacht en 2 euro voor 100 liter water of electriciteit. plaats zat,maar veel fransen,ik denk dat de belgen en nederlanders die plaats nog niet ontdekt hebben of argwanend over staan omdat het een camping is , maar je staat op een plein appart net buiten de camping tusse de bomen of in de volle zon. ontbijt is er mogelijk en de prijzen voor een meeneemavondmaal zijn heel goedkoop. zeker een aanrader.

Gereisd Met partner in Wed Jun 08 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

zeker opnieuw te doen

Els Speybrouck
    23-4-2011

Berck is ons enorm goed meegevallen. De brede stranden, de vriendelijke mensen, kortom alles. Van vuil heb ik zeker niets gemerkt. Het vliegerfestival was een mooi spectakel om te zien. Zeker om opnieuw te doen.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Berck scoort een 8,4 uit 10, op basis van 36 reviews