Sorteren

Reviews over St. Parthem

Aanrader voor rust en frankrijkgevoel!

Robin en Monique Post
    23-10-2018

Mooie kleinschalige, rustige camping aan de idylische rivier de Lot.

Welkomstdrankje! Kwamen op donderdag aan, pizza dag! niet van te voren besteld maar Ruud en Leida hielden er wel rekening mee. zouden eigenlijk dag eerder aankomen maar een dag later was geen probleem. Besproken plek op top locatie, Ideaal voor onze 3 honden, Deze konden zo de rivier in of de heg om het losloopveld op! Vanwege prive-omstandigheden moesten we helaas na 6 dagen alweer terug naar Nederland. Kinderen heerlijk gedobberd op de Lot en stroom afwaarts bij het kiezelstrandje er weer uit.

Vanaf de camping mooie fietsroutes, racefiets mee. Ruud weet de weg! Conque ook zeker een aanrader om te bezoeken. Saint Phartem leuk dorpje, te bereiken vanaf de camping lopend langs de Lot. Sanitair simpel en schoon! broodjesbestelservice bij de bar. Enige nadeel is eigenlijk dat er geen grote supermarkt in de buurt is.

Heerlijke camping aan de rivier

Willem en Carla
    24-8-2018

Wij hebben 2 top weken gehad op deze camping. Mooie plekken, wij stonden prachtig aan de rivier de Lot, schoon sanitair, prima douches. Er is een restaurant waar je heerlijk kunt eten en een gezellige bar. En niet in de laatste plaats de gastvrijheid en de inzet van eigenaren Ruud en Leida! Wij komen zeker terug!

Leida, Mede-eigenaar, 9-9-2018
    Bedankt voor jullie positieve review. We hopen jullie gauw weer te zien.....

Leuke camping met erg vriendelijke eigenaren.

Cees van Laerhoven
    20-8-2018

Mooi gelegen kleinschalige camping met erg leuke en vriendelijke Nederlandse eigenaren die als het nodig is voor je klaar staan. Iedere ochtend brengt de bakker lekker vers brood. Het camping terrein wordt prima bijgehouden. Er is voor iedereen wel wat te beleven. Van lekker zwemmen in de naastgelegen rivier of zwembad tot leuk georganiseerde muziek avonden. Ook de omgeving is erg mooi om te verkennen. Mooie natuur en kleine oude dorpjes. Voor ons was afgelopen vakantie de 3e keer dat we hier terug kwamen en dat doen we alleen als we het ergens zo naar ons zin hebben als op deze camping.

Ruud, Mede-eigenaar, 20-8-2018
    Jullie zijn altijd van harte welkom. We begrijpen ook dat dit niet elk jaar is, maar om het jaar is ook prachtig...

Fantastische camping in een heerlijke omgeving

Desiree
    19-8-2018

Geweldige camping, we hebben genoten van onze 3e vakantie hier. Camping ligt prachtig aan de Rivier de Lot. Ook de omgeving is mooi, veel dingen om te doen. Historische dorpjes, veel wandelingen, voor ieder wat wils. Ook onze hond vermaakt zich hier prima, zeker de Lot is voor hem fantastisch!

Vriendelijke eigenaren, die dag en nacht klaar staan voor hun gasten. En bij noodweer midden in de nacht zelfs vervangende tenten voor hun gasten aanbieden. In het restaurant kun je heerlijk eten en na afloop genieten van een lekker drankje.

Sanitair is prima, verouderd maar schoon. De warm water voorziening was prima in orde tijdens ons verblijf. Ook de rest van terrein wordt keurig onderhouden.

Wij kijken nu al weer uit naar onze volgende vakantie op camping La Plaine bij Ruud en Leida!

Totale ontspanning

Bb
    15-8-2018

Meest ontspannen camping. Zwemmen in de Lot of in het zwembad. Leuke kinderclub. Niemand maakt zich druk en wij houden daar wel van

Ruud, Mede-eigenaar, 10-9-2018
    Bedankt voor je review. Als je volgend jaar weer wilt onthaasten, ben je van harte welkom.
St. Parthem scoort een 8,2 uit 10, op basis van 9 reviews