• Type accommodatie

• Waardering

Reviews over St. Parthem

Idilisch Frans bergplaatsje

Rob Kivits, 20-2-2017
    Echt Frans bergdorpje, gelegen aan de rivier de Lot, een snel stromende rivier waar goed in te zwemmen valt, erg zuiver. Het dorpje ligt vlak bij de camping La Plaine, vandaar uit goed te voet te bereiken. Aantal dorpse restaurantjes en er zijn regelmatig leuke markten, braderieën te bezichtigen en je kan er een helikoptervlucht maken over het dal! Er is helaas geen grote supermarkt te vinden, maar op een 15 minuten rijden kom je er genoeg tegen. Echt nog een stukje oud Frankrijk. Prachtig. Ik ga er weer graag naar toe!

Super mooie campeer omgeving

Bert en Gerd van der vaart, 9-7-2015
    Leida en Ruut , ga zo door en onze waardering voor jullie gast vrijheid

mooi dorpje

Jannie Kolthof, 14-10-2014
    Verder in St. Parthem weinig te doen, behalve de weekmarkt op woensdagavond in juli en augustus, heel gezellig met regionale produkten.

Klein maar fijn.

lexvdijl, 13-10-2014
    Klein dorp maar je proeft het verleden als je doorheen loopt.

St. Parthem is mooi, camping heeft facelift nodig.

Mirjam van Zuijdam, 18-8-2014

De camping is mooi gelegen maar voor mensen met honden loop je aan de weg of 1 pad naar het dorp. Voor mensen met kinderen raden we aan dat ze zich gedragen! Als je naar de camping gaat hoop op droog weer want bij te veel regen ineens loopt hij op grote delen echt vol!

We hebben het gezellig gemaakt op onze plek met schitterend uitzicht op het riviertje met de spelende kinderen op luchtbedden en banden.

Over de douches en sanitair, het gebouw kunnen ze beter platleggen en opnieuw opbouwen want er klopt niks van en schoon te maken valt er niet. Het is gewoon oude meuk. Te weinig douches, als ze het doen, te weinig WC's en vies.

St. Parthem scoort een 8,3 uit 10, op basis van 9 reviews