• 1.000

Reviews over accommodaties in Midi Pyrenees

Prachtig gelegen gezellige camping

Bas
    12-11-2018

Erg leuke en gezellige camping met een gemoedelijke sfeer. Alle leeftijdscategorieën waren aanwezig. Fantastisch uitzicht. Op bepaalde momenten op de dag kan het wel erg druk zijn bij het zwembad en is het lastig een plekje te vinden. Veelal wordt dit veroorzaakt doordat mensen al vroeg in de ochtend een hele lading plekken 'reserveren'. Het zou prettig zijn als je ook bij het zwembad een drankje of ijsje kon halen, daarvoor moest nu een aardige wandeling gemaakt worden. In de omgeving is genoeg te doen. Alle ingrediënten voor een actieve vakantie met voor ieder wat wils. Sanitairgebouw was hartstikke nieuw en netjes. Restaurant serveert simpele maaltijden.

Prima

C. Bukkens
    10-11-2018

Les Rivages in Millau

Grote camping, mooie plaatsen, goed sanitair. Millau prima aan te fietsen. Ook langs het aangrenzende riviertje is leuk te fietsen. Goede gratis wifi achter het bureau, waar zitjes zijn gecreëerd. Prima camping voor een paar dagen. Afvoer voor grijs water in de grond aanwezig. Toen wij er waren, lieten de vele populieren hun zaadjes vallen. Het leek of het sneeuwde. Voor allergiepatienten in deze tijd waarschijnlijk ongeschikt. Verder alles prima. Supermarkt op 2 km. (Aldi of Lidl)Prima te doen op de fiets. Wel even zoeken.

Gezellig

N.de Jong
    7-11-2018

Mooie camping, groot met veel hoogte verschil. Af en toe een flinke klim om van bijvoorbeeld het meer naar het zwembad te komen.

Prima zwembad, goede controle van badmeesters, bedjes mogen niet verschoven worden.

Winkeltje en brood prima voor mekaar. De plekken op de camping verschillen enorm van grootte en ook de hoeveelheid bomen rondom je kampeerplek.

Erg grappig bij het meer is het hoekje bij de brug waar kreeftjes gevangen worden!

Notre maison secondaire

Roger
    2-11-2018

Lieu , climat , calme , le lac pour naviguer , la gentillesse des patrons et du personnel

Très professionnel et très à l ecoute et surtout très

Mustapha
    1-11-2018

Très professionnel et très à l ecoute et surtout très calme