Midi Pyrenees

Reviews over accommodaties in Midi Pyrenees

Leuke vakantie :)!

Kevin,
    20-1-2019

Mooie campingplaatsen langs het meer. Het zwembad en het meer zijn prima!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Rustige ligging, maar toch dicht bij Millau

webwinkelen,
    5-1-2019

In juni weinig campinggasten en is er volop keuze om uit de grote kampeerplaatsen te kiezen. Langs het riviertje zijn de plaatsen wat kleiner en zijn ze over het algemeen al gauw bezet. Het zwembad is niet erg groot. Misschien in het hoogseizoen iets te klein. Het sanitair werd redelijk tot goed schoon gehouden. Groot voordeel is de rustige ligging en (toch) vlakbij bezienswaardigheden

Gereisd met partner in juni 2018

Sanne,
    30-12-2018

Wij verbleven in vakantie villa 100.

Een mooi groot, modern ingericht, met liefde onderhouden, super schoon huis met een geweldige tuin, waar je s'ochtends heerlijk kunt ontbijten, bbqen, en genieten van de omgeving en rust.

Het park heeft een prachtig zwembad, een goed restaurant, en er is van alles te doen, ook voor de kids. Vooral de animatie voor de kinderen is top.

Echt een heerlijke plek om vakantie te vieren en lekker op te laden.

Enorm genoten, van het schitterende huis en het gezellige park... een echte aanrader dus !!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Supervakantie!

K.lkad,
    11-12-2018

Wij hadden afgelopen zomer ook nummer 69. Heel mooi ingericht, modern en gezellig! We vonden de tuin ook mooi en er was een apart terrasje met 2 ligbedden. Dus een aanrader als je een huisje wilt kiezen, want er zijn veel verschillen tussen de huizen. Het park zelf heeft een echt kasteel en grote zwembaden met veel ligbedden, in de zon en in de schaduw. Het was prachtig weer en we hebben een supervakantie gehad. De kinderen hadden aansluiting bij de andere jeugd op het park, ook heel fijn. Een week was voor ons eigenlijk te kort.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Bijzonder mooie camping!

Wilfred,
    23-11-2018

Wij, vader 2 kids (14-16 ) zijn een week op deze camping geweest. Te kort! De camping is prachtig gelegen met gloednieuw sanitair.De kinderen hebben . Zich uitstekend vermaakt bij het zwembad en in de avond komen ze samen bij het voetbalveld. Het is een camping waar je beenspieren getraind worden (terrassencamping) de beheerder spreekt Nederlands en dat is in ons geval bijzonder prettig geweest. Het dorpje Nants kun je lopend bereiken vanaf de camping. Leuk om te doen tijdens de marktdag. Daarnaast biedt de regio genoeg mogelijkheden voor avontuur, shoppen (Millau), of rond touren met de auto.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018