Sorteren

vakanties Souillac (Dordogne)

Reviews over Souillac (Dordogne)

Heerlijke omgeving

Maaike
    12-8-2018

Mooie heuvelachtige bosrijke omgeving, met sfeervolle dorpjes en mooie kastelen. De Dordogne is ook prachtig om op te kanoën.

Beetje verlopen glorie.

Peer
    26-7-2018

Wij mogen graag even "winkelen". Helaas kan dit hier niet. In het oude centrum bevinden zich weliswaar wat winkels maar de totale ambiance is wat "shabby".

Zal wel door een gebrek aan klandizie komen. Er bevinden zich wel wat aardige terrasjes. Het museum is wel aardig.

Prima uitvalsbasis maar niet erg toeristisch

Erik
    12-9-2016

Souillac heeft een erg goede ligging om de departementen Dordogne en Lot te bezoeken, gelegen tussen Sarlat in het westen, Rocamadour in het oosten, Cahors in het zuiden op allemaal ongeveer een half uur rijden.

Souillac zelf heeft weinig bezienswaardigheden m.u.v. de opvallend mooie en grote kerk en een speelgoedmuseum (zelf niet bezocht). Er is een handjevol restaurants dus prima om 2 of 3 avonden uit te eten.

Leuke stad!

Walter
    11-9-2016

Vooral op de vrijdag is het hier leuk vanwege de regionale markt.

Vriendelijk Frans dorpje

familie van Dijk
    4-7-2016

Souillac is een vriendelijk Frans dorpje. Wat winkeltjes en genoeg terrasjes en restaurantjes. En een mooie kerk uiteraard! Wel helaas veel leeg stand, je ziet dat het online shoppen hier toch ook wel sporen achter laat. Op vrijdag een hele leuke gezellige drukke markt, een aanrader!

Verder ligt hier Quercyland waterpark en aan de Dordogne mogelijkheden om te kanoën. In de omgeving valt ook goed te fietsen (oa voie verte naar Sarlat).

In de omgeving heel veel te doen oa: bezoek aan Sarlat, Rocamadour, Collogne la Rouge, grotten Padirac.

Souillac (Dordogne) scoort een 7,7 uit 10, op basis van 97 reviews