vakanties Souillac (Dordogne)

Reviews over Souillac (Dordogne)

Leuk voor een paar dagen

C. Bukkens,
    11-11-2018

Receptie 12.00 tot 15.00 u. dicht. (voorseizoen) Gratis wifi bij receptie. Grote plaatsen. Zeer luxe sanitair en schoon. Op 2 km, in de stad een Lidl, grote E.Leclec en Intermarche, prima aan te fietsen. In de omgeving valt eigenlijk niet te fietsen vanwege heuvels. Afvoer van grijs water campers in de grond. Leuk voor een paar dagen. De stad zelf heeft een leuk winkelcentrum.

Echt vakantie, heel mooie omgeving.

Kees Van keulen,
    12-9-2018

Voor de 8ste x geweest.

Elk jaar is het weer leuker, en de kinderen 5,8,11 kijken er maanden naar uit om weer naar la draille te gaan.

Zoveel animatie, en zo n leuk team.

Laatste 2 jaar veel vernieuwde huisjes,trampolie, zwembad aangepakt,enzenz.

Supermooie omgeving,en de kinderen zijn 2 weken lang aan spelen, schommelen,voetballen, volleyballen, zwemmen,kreeften vangen,bioscoop s avonds. Ook dagje naar de dordogne is en aanrader.Mooie schone verzorgde camping en schoon sanitair,en vind het leuke dat er van alle richtingen samenkomen en het 1 groot geheel vormt. Echt vakantie als we hier naar toe gaan. En tip dagje kanovaren de kastelen route.

Heerlijke camping!

JD,
    10-9-2018

Prachtige camping! Heel netjes en goed verzorgd. Wij zaten in een prachtige Limoges accommodatie en keken vanaf onze veranda het dal in op de tenten en tourcaravans. Prachtige plek! Het zwembad was simpel, en bij temperaturen van 38 graden wat aan de kleine kant voor de hoeveelheid gasten, maar denk dat iedere camping dat in deze zomer zo heeft ervaren. De glijbaan is super! De snackbar is prima! Lekkere Hollandse snacks. Wel ging hij pas om 17.30 uur open en zeker op de aankomstdag vond ik dat te laat, er stond dan ook best en flinke rij. Door de weeks ging het prima. Verder waren de pizza's echt heerlijk! Het hele team is super aardig! Van pizzeria tot aan receptie enz. Zou deze camping zeker aanraden! Het beekje tussendoor was erg leuk voor de kids, kreeften vangen! Prachtige omgeving! Veel te doen! Lidl op 10 minuten rijden. Misschien nog als tip: een dartboard of pooltafel. Verder vooral zo doorgaan!

Fris en overzichtelijk

Henk,
    25-8-2018

Mooie ruime plaatsen, met of zonder bomen. Alles fijn, fris en overzichtelijk. Klein maar goed zwembad. Prima sanitair. Gratis wifi, die over de hele camping goed sterk is. Dichtbij stadje. De rivier ligt achter een heg. Restaurantje met beperkte keus. Tegenover waterparadijs en tegen kano-aanlegplaats, waar je overigens geen (geluids)hinder van hebt. Wel in het weekeinde veel geparkeerde auto's in de straat naar de camping.

Carole Bonin,
    19-8-2018