Souillac (Dordogne)

We hebben een aantal aanbieders voor Souillac (Dordogne) voor je op een rij gezet:

vakanties Souillac (Dordogne)

Reviews over Souillac (Dordogne)

Beetje verlopen glorie.

Peer,
    26-7-2018

Wij mogen graag even "winkelen". Helaas kan dit hier niet. In het oude centrum bevinden zich weliswaar wat winkels maar de totale ambiance is wat "shabby".

Zal wel door een gebrek aan klandizie komen. Er bevinden zich wel wat aardige terrasjes. Het museum is wel aardig.

Gereisd met partner in mei 2018

Prima uitvalsbasis maar niet erg toeristisch

Erik,
    12-9-2016

Souillac heeft een erg goede ligging om de departementen Dordogne en Lot te bezoeken, gelegen tussen Sarlat in het westen, Rocamadour in het oosten, Cahors in het zuiden op allemaal ongeveer een half uur rijden.

Souillac zelf heeft weinig bezienswaardigheden m.u.v. de opvallend mooie en grote kerk en een speelgoedmuseum (zelf niet bezocht). Er is een handjevol restaurants dus prima om 2 of 3 avonden uit te eten.

Gereisd met partner in augustus 2016

Vriendelijk Frans dorpje

familie van Dijk,
    4-7-2016

Souillac is een vriendelijk Frans dorpje. Wat winkeltjes en genoeg terrasjes en restaurantjes. En een mooie kerk uiteraard! Wel helaas veel leeg stand, je ziet dat het online shoppen hier toch ook wel sporen achter laat. Op vrijdag een hele leuke gezellige drukke markt, een aanrader!

Verder ligt hier Quercyland waterpark en aan de Dordogne mogelijkheden om te kanoën. In de omgeving valt ook goed te fietsen (oa voie verte naar Sarlat).

In de omgeving heel veel te doen oa: bezoek aan Sarlat, Rocamadour, Collogne la Rouge, grotten Padirac.

Gereisd met partner in juni 2016

Herrijzend!

Peer Kersten,
    18-10-2015

In het verleden was met name het winkelbestand flink uitgedund. Het winkelbestand neemt weer toe. Wel blijven de Fransen toch wel typisch. Het is ons een aantal malen overkomen dat wij niet konden "pinnen". Ga maar geld halen in het dorp!! Ook beperkt de gastvrijheid zich vnl. tot de maanden juli/augustus. Goede supermarkt: Nl. Leclerc. met ruime openingstijden.

Gereisd met partner in oktober 2015

De Dordogne - de plek voor een heerlijke vakantie

R de Lange,
    17-7-2015

de Dordogne heeft vele mogelijkheden voor een fijne vakantie. Je kunt kano varen. Prachtige dorpjes bezoeken. Heerlijk wandelen. En ook heerlijk genieten van de Franse keuken.

Het dorpje Souillac doet er alles aan om weer op de kaart te komen. Ook zij hebben last van de recessie. Maar er is in de omgeving heel veel moois te zien en te doen

Gereisd met partner in juni 2015
Souillac (Dordogne) scoort een 7,3 uit 10, op basis van 97 reviews