Rocamadour (Lot)

We hebben een aantal aanbieders voor Rocamadour (Lot) voor je op een rij gezet:

vakanties Rocamadour (Lot)

We hebben een aantal aanbieders voor Rocamadour (Lot) voor je op een rij gezet:

Reviews over Rocamadour (Lot)

Kan er mee door

C. Bukkens,
    10-11-2018

Merendeel mobil homes. Grote camping. ongeveer 40 kampeerplaatsen op een apart veld. Veel vliegen toen wij er waren. Kan toevallig zijn. Op loopafstand van Rocamadour. Zeer toeristisch maar wel mooi, supermarkt dichtbij. Camping was in juni nagenoeg uitgestorven. €21,- per nacht. Geen afvoer voor grijs water in de grond voor campers. Sanitair gedateerd, maar schoon.

Gereisd met partner in mei 2016

Erg mooie familiecamping

Marianne,
    13-8-2018

En erg mooie, goed onderhouden camping. Het zwembad bied voor jong en oud voldoende zwemgelegenheid. Er zijn voldoende strandbedjes en het water is verwarmd. De campingeigenaren zijn vriendelijk en de hele dag druk om het de gasten naar de zin te maken. Op de camping kun je brood bestellen, verder een zeer beperkt campingassortiment, maar de supermarkt is 10 minuutjes rijden. In het restaurant kun je prima (eenvoudig) eten of erg lekkere pizza's afhalen. Wij verbleven in een safaritent. Een mooie tent met goede bedden in een gezellig rondje opgesteld. Het sanitairgebouw werd goed schoongemaakt. We hadden wel veel last van vliegen / wespen door de bosrand waar de tent stond, maar dat is ook het seizoen. In de omgeving is veel te doen! Mooie stadjes, de rivier op 15 minuutjes met de auto.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Heerlijke vakantie op fijne camping!

Suzanne Peters,
    3-8-2018

Fijne kleinschalige camping, met ruime plekken. Mobile homes naast elkaar in rustig straatje, daardoor veel privacy. Ook zijn de homes nog vrij nieuw en dus in hele nette staat! Personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Voelt je echt welkom als camping gast. Waar geen Nederlandse animatie team is maar dat mis ik totaal niet. Zwembad is prima, niet al te groot. Maar geen glijbaan oid. Op kwartiertje rijden kun je ook aan de oevers van de Dordogne heerlijk zwemmen. Rocamadour is ook om de hoek, prachtig uitzicht op t oude stadje op loopafstand vd camping. In omgeving is genoeg te doen, kanoën, grotten etcetera.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
    V. Cailles, Directrice, 7-8-2018

Beau petit camping avec des emplacements spacieux. Mobil-homes côte à côte dans une rue calme, donc beaucoup d'intimité. De plus les habitations sont encore assez neuves et donc en très bon état! Le personnel est super sympa et serviable. Sentez-vous vraiment comme un invité de camping. Là où il n'y a pas d'équipe d'animation hollandaise mais ça ne me manque pas du tout. La piscine est bien, pas trop grande. Mais pas de diapos ou quelque chose. À quinze minutes de route, vous pouvez également nager sur les rives de la Dordogne. Rocamadour se trouve également au coin de la rue, offrant une vue magnifique sur la vieille ville et à quelques pas du camping. Il y a beaucoup à faire dans la région, du canoë, des grottes, etc.

Merci pour votre agréable contribution. En effet, la propreté de nos installations et votre confort sont notre priorité. Nous vous remercions également d’avoir souligné la sympathie et la disponibilité de notre équipe. Nous prenons en compte vos remarques pour vous garantir de très bonnes vacances.

Cordialement, l'équipe des Cigales***

Prachtige camping!!

Mandy,
    3-8-2018

Wij hebben, met onze kinderen van 2 en 4, genoten van 2 mooie weken op deze prachtige camping! Ontvangst was hartelijk. Vooral de eigenaresse is ontzettend aardig en vrolijk, daarnaast spreekt zij ook best aardig Engels. Wij hadden een ruime, schaduwrijke plek voor onze tent. De kinderen hebben heel erg veel plezier gehad in het zwembad, die gelukkig lekker verwarmd is. Entertainment is minimaal voor de kinderen maar dat vonden wij zelf niet zo erg. Leuke speeltuin en prima restaurant om een keertje te eten. In de omgeving is best veel te zien. Rocamadour is sowieso een aanrader, als je in de ochtend gaat is het wat minder druk. Verder is Carennac, Autoire (inclusief wandeling naar waterval), Saint Cirq Lapopie en Martel (je kan hier ook met de stoomtrein) leuk om te bezoeken. De camping is een mix van Nederlandsers en Fransen en is echt super netjes onderhouden. Daarnaast is het sanitair heel erg schoon! Kortom top!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Top camping met perfect mobilehome!

Aad,
    23-7-2018

Prachtige camping met ruime plekken en veel groen. Wij hadden een luxe stacaravan / mobilhome gehuurd. Perfect ingericht en goed schoon. Mooiste stacaravan ooit. Fijn bed die net wat langer was dan dat we gewent waren in Franse mobilehomes. Je kunt de auto naast de caravan parkeren. We werden vriendelijk en netjes ontvangen door de eigenaresse. Ze spreekt redelijk Engels. Enige wat wij miste was de airco in de stacaravan. Restaurant is simpel maar serveert heerlijke pizza’s. Prijzen zijn prima! Ideaal gelegen aan de speeltuin zodat ons zoontje binnen ons zicht kon spelen. Je kunt vanaf de camping leuke uitstapjes maken, met de auto. Alles binnen het uur aan te rijden. Heerlijk zwembad met whirlpool en kndergedeelte. WiFi is hier meestal tergend traag of geheel weg. Kinderanimatie was in het Nederlands maar niet van het niveau wat we op andere Franse campings hebben gezien. Al met al vinden wij deze camping een dikke aanrader!

Rocamadour (Lot) scoort een 9,1 uit 10, op basis van 84 reviews