Reviews over Riviere sur Tarn

Supergave en mooie camping met lieve beheerders.

Evert Warrink
    11-9-2018

Een prachtig gelegen camping aan de Gorges du Tarn. Goed verzorgde en onderhouden camping met zowel zon als ook schaduwrijke ruime plaatsen.

Met het mooie weer kun je heerlijk zwemmen in de rivier en deze is op veel plaatsen niet al te diep voor kleine kinderen. Kinderen maar ook volwassenen bouwen graag een dam (typisch Nederlands haha) de beheerders (Monica en Hans) zijn lieve gastvrije mensen die altijd voor iedereen klaar staan. Het restaurant waar ze iedere avond voor ons allemaal koken en pizza's maken, is een restaurant met klasse. Ze houden van dieren, maken graag met iedereen een praatje ondanks de drukte. Wil je lekker wandelen, fietsen of kanovaren, het maakt niet uit, Monica en Hans kunnen je er alles over vertellen. Wil je rust, dan zit je daar absoluut goed, wil je iets te doen hebben, ook dan kan je alle kanten op.

Prima camping in een fantastische omgeving

Jenneke
    26-8-2018

Camping op fantastische locatie. Vooral uitzicht op plekken bij de rivier is fenomenaal (€ 10 p.n. extra is het zeker waard). In de rivier kun je vissen (forel) maar ook heerlijk zwemmen of met kiezels spelen. Neem wel waterschoenen mee. Je kunt er kano's huren, maar prijzen zijn fors. Er zijn genoeg andere plekken in de omgeving waar het goedkoper is. Zwembad is uitstekend voor met name kinderen tot 12 jaar. Voor volwassenen is er een heerlijk bubbelbad/buitenspa. Veel schaduwplekken, vanwege de kloof merk je pas om 10u iets van de zon en na 19.00 is de zon snel weer weg. We hebben het niet koud gehad (warme zomer) maar neem wel een vest mee.

In de omgeving is veel te doen en te bekijken. Uitzichtpunt Point Sublime is aanrader (20 minuten met de auto), de grotten van Dargilan de moeite waard en de stad Milau op 15 minuten met alles wat je maar van een stad kunt wensen.

Prima kleinere camping in prachtige omgeving

Melissa
    24-8-2018

Prima vakantie gehad op deze camping. Vanaf juli 2018 zijn er nieuwe beheerders. Je kunt merken dat ze de boel gaan aanpakken. Het springkussen lag er wel maar was stuk. Werd nu opgeruimd. Toiletgebouw op plattegrond rechts is wat oud, maar wel schoon. Gebouw bij receptie was prima. Altijd warm water gehad.

Campingplaatsen waren groot. Wij hadden 85. Caravan met voortent ging prima. Geen luifel er meer aan kunnen zetten. Ook niet nodig. Veel schaduw van bomen. Auto en tentje konden er ook bij. Wel veel zwembadgeluid op deze plek.

Animatie in de avond tot uiterlijk 23.00 uur. Bandje, dj, of bijv. Bingo. Ook niet iedere avond.

Zwembad niet groot maar voldoende ruimte. Leuke glijbaan. Zwemshorts waren nu toegestaan en glijbaan was heel de dag open. Wel wat achterstallig onderhoud en niet heel schoon.

Rivier was super! Je stapte rechts op de plattegrond op je luchtbed en op het strandje weer af. Ook kon je van de rotsen springen.

Geweldig!

B
    23-8-2018

Prima camping, schitterend gelegen aan de Tarn. De omgeving is overweldigend mooi!

Zeker doen, kano varen op de Tarn, wij hebben dat vanuit een plaatsje verderop gedaan, Le Rozier, waar diverse aanbieders zitten.

Millau leuke plaats, met diverse leuke winkeltjes en restaurants.

Ik kan me ook niet vinden in de slechte recensies over het sanitair.

Vond het schoon en fris en de meeste gasten lieten de douches weer netjes achter.

En we zijn aan het kamperen en zitten niet in een luxe hotel.

Veel kleine kinderen en voor onze pubers niet zoveel te doen, maar ze hebben zich prima vermaakt.

De animatie die wij hebben meegemaakt was toch echt 12 uur wel afgelopen en nooit geen overlast gehad tot 1 uur.

Ik raad deze camping dus ook echt aan als je nog kleine kinderen hebt, top camping!!

Camping super si vous avez des enfants en bas âge

Audrey
    22-8-2018

Nous avons séjourné en emplacement camping du 09 au 22 août 2018. Le camping est de taille humaine, très propre, bordé par une riviere magnifique donnant vu sur la montagne où l'on peut y passer la journée à l'ombre d'un arbre où au soleil.

Les sanitaires sont propres bien entretenu et la règle de ne pas entrer dans les douches est respectée ce qui est très agréable ! La piscine n'est pas super grande mais nous avons jamais eu de soucis de grosse affluence. L'espace balneo réservé aux adultes est un gros + pour moi qui déteste devoir supporter les plongeons à répétition des enfants. 1/4 d'heure est néanmoins accordé aux enfants mais malheureusement souvent ce quart d'heure est dépassé c'est dommage !

Niveau épicerie strict minimum mais les prix correct, le pain oe matin n'est pas mauvais mais mes viennoiseries...par pitié il faut arrêté ces croissants infâme ! Pour le restaurant, carte très peu diversifiée et plat sans intérêt quelconque. C'est pas mauvais mais c'est loin d'être excellent, il faudrai vraiment un gros effort de ce côté et faire un peu plus de fait maison.

Pas de bruit la nuit sauf si vous avez la malchance comme nous de dormir entouré d'enfants en bas âge qui hurle et pleure de jours comme de nuit et qui ont rendu mon séjour ici très désagréable. Énormément de jeunes enfants ici et beaucoup de néerlandais pas facile donc pour nos 2 ados de se faire des amis et rien de prévu ici pour eux.

Riviere sur Tarn scoort een 7,9 uit 10, op basis van 69 reviews