Riviere sur Tarn

We hebben een aantal aanbieders voor Riviere sur Tarn voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Riviere sur Tarn voor je op een rij gezet:

Reviews over Riviere sur Tarn

Supergave en mooie camping met lieve beheerders.

Evert Warrink,
    11-9-2018

Een prachtig gelegen camping aan de Gorges du Tarn. Goed verzorgde en onderhouden camping met zowel zon als ook schaduwrijke ruime plaatsen.

Met het mooie weer kun je heerlijk zwemmen in de rivier en deze is op veel plaatsen niet al te diep voor kleine kinderen. Kinderen maar ook volwassenen bouwen graag een dam (typisch Nederlands haha) de beheerders (Monica en Hans) zijn lieve gastvrije mensen die altijd voor iedereen klaar staan. Het restaurant waar ze iedere avond voor ons allemaal koken en pizza's maken, is een restaurant met klasse. Ze houden van dieren, maken graag met iedereen een praatje ondanks de drukte. Wil je lekker wandelen, fietsen of kanovaren, het maakt niet uit, Monica en Hans kunnen je er alles over vertellen. Wil je rust, dan zit je daar absoluut goed, wil je iets te doen hebben, ook dan kan je alle kanten op.

Gereisd alleenreizend in augustus 2018

Prima camping in een fantastische omgeving

Jenneke,
    26-8-2018

Camping op fantastische locatie. Vooral uitzicht op plekken bij de rivier is fenomenaal (€ 10 p.n. extra is het zeker waard). In de rivier kun je vissen (forel) maar ook heerlijk zwemmen of met kiezels spelen. Neem wel waterschoenen mee. Je kunt er kano's huren, maar prijzen zijn fors. Er zijn genoeg andere plekken in de omgeving waar het goedkoper is. Zwembad is uitstekend voor met name kinderen tot 12 jaar. Voor volwassenen is er een heerlijk bubbelbad/buitenspa. Veel schaduwplekken, vanwege de kloof merk je pas om 10u iets van de zon en na 19.00 is de zon snel weer weg. We hebben het niet koud gehad (warme zomer) maar neem wel een vest mee.

In de omgeving is veel te doen en te bekijken. Uitzichtpunt Point Sublime is aanrader (20 minuten met de auto), de grotten van Dargilan de moeite waard en de stad Milau op 15 minuten met alles wat je maar van een stad kunt wensen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Prima kleinere camping in prachtige omgeving

Melissa,
    24-8-2018

Prima vakantie gehad op deze camping. Vanaf juli 2018 zijn er nieuwe beheerders. Je kunt merken dat ze de boel gaan aanpakken. Het springkussen lag er wel maar was stuk. Werd nu opgeruimd. Toiletgebouw op plattegrond rechts is wat oud, maar wel schoon. Gebouw bij receptie was prima. Altijd warm water gehad.

Campingplaatsen waren groot. Wij hadden 85. Caravan met voortent ging prima. Geen luifel er meer aan kunnen zetten. Ook niet nodig. Veel schaduw van bomen. Auto en tentje konden er ook bij. Wel veel zwembadgeluid op deze plek.

Animatie in de avond tot uiterlijk 23.00 uur. Bandje, dj, of bijv. Bingo. Ook niet iedere avond.

Zwembad niet groot maar voldoende ruimte. Leuke glijbaan. Zwemshorts waren nu toegestaan en glijbaan was heel de dag open. Wel wat achterstallig onderhoud en niet heel schoon.

Rivier was super! Je stapte rechts op de plattegrond op je luchtbed en op het strandje weer af. Ook kon je van de rotsen springen.

Geweldig!

B,
    23-8-2018

Prima camping, schitterend gelegen aan de Tarn. De omgeving is overweldigend mooi!

Zeker doen, kano varen op de Tarn, wij hebben dat vanuit een plaatsje verderop gedaan, Le Rozier, waar diverse aanbieders zitten.

Millau leuke plaats, met diverse leuke winkeltjes en restaurants.

Ik kan me ook niet vinden in de slechte recensies over het sanitair.

Vond het schoon en fris en de meeste gasten lieten de douches weer netjes achter.

En we zijn aan het kamperen en zitten niet in een luxe hotel.

Veel kleine kinderen en voor onze pubers niet zoveel te doen, maar ze hebben zich prima vermaakt.

De animatie die wij hebben meegemaakt was toch echt 12 uur wel afgelopen en nooit geen overlast gehad tot 1 uur.

Ik raad deze camping dus ook echt aan als je nog kleine kinderen hebt, top camping!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Volgend jaar weer!

M,
    19-8-2018

Erg leuke, gemoedelijke en kindvriendelijke camping. Ik kan me niet vinden in de revieuws over het sanitair want het was altijd schoon, het stonk nooit en er was altijd toilet papier. De animatie was om 23.00 afgelopen en soms werd er Een enkele keer gezellig nageborreld door een aantal camping gasten maar dat was zeker niet storend, en wij hadden nog wel een plaats centraal. Overzichtelijke camping met veel kleine kinderen. Onze kinderen hadden altijd wel iemand om mee te spelen en omdat het een kleine en gemoedelijke camping is trokken ze er vaak zelf op uit (4 en 7)

Kortom een hele leuke camping waar wij volgend jaar weer mrt plezier naartoe gaan. Jammer van de negatieve recensies helaas kunnen sommige mensen muggenziften om niks...

Een dikke aanrader voor de camping en zijn personeel, voor ons alleen maar lof!!

Riviere sur Tarn scoort een 7,9 uit 10, op basis van 69 reviews