Pont-de-Salars (Aveyron)

We hebben een aantal aanbieders voor Pont-de-Salars (Aveyron) voor je op een rij gezet:

Reviews over Pont-de-Salars (Aveyron)

Pont de Solars

Margo
    2-8-2012

Het dorpje is niet echt heel bijzonder. De omgeving is mooi maar er zijn niet veel bijzondere plekken te bezichtigen. Je hebt er een heel mooi meer waar je leuk met de kinderen kan verblijven. Bij het meer is een strandje en een leuke speelgelegenheid voor de kinderen. Een heerlijke plek om tot rust te komen.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Pont-de-Salars (Aveyron) scoort een 7 uit 10, op basis van 3 reviews