Montrejeau

We hebben een aantal aanbieders voor Montrejeau voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Montrejeau voor je op een rij gezet:

Reviews over Montrejeau

Mooie camping met vriendelijk personeel

Bredani,
    19-6-2018

Zeer vriendelijk personeel, mooi uitzicht over de Pyreneeen, net sanitair, brood, ijs en snacks verkrijgbaar, prachtig zwembad met ligbedden.

Enige minpunt: je hoort het verkeer op de snelweg.

Gereisd met partner in juni 2018

Rustig gelegen Camping

Roel-Jaco,
    14-10-2016

Veel schaduwplaatsen. Mooi zwembad. Prima sanitair (nieuw betegeld). Mooi uitzicht bij de bar en het zwembad. Gratis een half uur wifi bij de receptie/bar.

Gereisd met partner in oktober 2016

geweldige camping,bijzonder vriendelijke eigenaars

leo lambrichs,
    26-8-2012

de camping ligt op een bijzonder mooie en rustige plek. Plaatsen in overvloed en ook in oppervlakte. Zelf maak je de keuze. Het personeel is bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Kwaliteit en prijsverhouding is heel goed, geen eetgelegenheid wel snacks. Het sanitair is verouderd maar in goede staat en werd door ons geaccepteerd omdat de rest 100% in orde is.

Aan de voet van de pyreneën een geweldig uitgangspunt om te wandelen en om tot rust te komen.

Gereisd met partner in augustus 2012

super!!!

ghijsels ronny,
    5-4-2011

wij gaan er al 20jaar en zijn zeer tevreden.

er is een zwembad, een minigolf en dansgelegenheden. speelterrein voor kinderen. het is aan te raden om er naar toe te gaan.

Gereisd met partner in juli 2011

Prima camping

Paul Turel,
    4-11-2010

Camping heeft geaccidenteerd terrein en kijkt op de meeste plekken uit naar het zuiden, dus uitzicht op de bergen van de Pyreneeen. Aardig ontvangst. Ruime plekken en de meeste zijn goed beschaduwd. Van hieruit prachtige dagtochten te rijden of te gebruiken als doortocht naar Spanje, dwars door de Pyreneeen

Gereisd met vrienden in juli 2001