Sorteren

Reviews over Montpeyroux

Prima camping

palafima
    4-8-2014

Fantastisch gelegen camping aan mooi meer, rust gegarandeerd! Inderdaad afgelegen maar dat kan je van tevoren weten! Lekker meer, en voldoende zwembad. Speelgelegenheden kinderen minimaal maar hebben zich niet verveeld ondanks mindere weer. Campingeigenaar zeer behulpzaam, vrouw is minder vriendelijk(misschien omdat ze geen woord engels spreekt.....). Sanitair zeer netjes, is daarom ook soms wel 3 uur dicht 's-middags. Prijs/kwaliteit is zeer goed!

Nadelen: restaurant zeer beperkte keuze(5 pizza's, 2x patat met snack en 1 salade) Was ook ineens 5 dagen gesloten zonder aankondiging. Honden lopen allemaal los(geen probleem) maar schijten ook overal....

Voor rustzoekers prachtplek, is afgelegen maar je hebt vakantie!

mooie gezellige camping

jan
    31-7-2012

Kleine camping zeer geschikt voor kinderen ,

ontzettend aardige camping beheerder probeerd ook engels te praten en helpt je overal mee.

alleen bediening op het terras is erg langzaam

maar het eten is goed.

Ons kent ons

Martijn
    9-12-2010

Een gezellige camping, met het echte ons kent ons gevoel. Vele nationaliteiten door elkaar. Animatie in het hoogseizoen(BOUWVAK)? Nauwelijks! 2 weken geweest, 2 keer pannekoeken bakken. Wel erg leuk overigens.

De camping staat dus niet bol van de activiteiten en als je wat wil ondernemen, dan moet je wel even in de auto zitten. Middle of nowwhere is hier! Een grote Super U zit op ruim 30 autominuten(dit is echt waar!). Dat maakte ons niet uit, want de omgeving is schitterend!

Peuterbadje zat bijna nooit vol.

heerlijke rustige camping

j.s.
    10-8-2010

De camping is schitterend gelegen. We hadden een caravan met uitzicht op het meer, geweldig. De camping is klein, knus, netjes en eenvoudig. Het is wel afgelegen, voor voor alle uitjes en boodschappen eerst een poosje in de auto. Maar je hebt dan wel mooie ritjes. Het varen op het meer met een opblaasbootje is een aanrader. Hiermee hebben onze kinderen zich goed mee vermaakt. De beheerders en het personeel is erg vriendelijk en hulpvaardig. We hebben een heerlijke vakantie gehad

zeer mooi

bert
    27-7-2010

pizza's en wijn erg goed. ligging schitterend. je hebt wel een auto nodig om de leuke dingen te zien. voor mensen die van natuur houden en rust absoluut een aanrader.

Montpeyroux scoort een 7,5 uit 10, op basis van 6 reviews