Sorteren

vakanties Millau (Aveyron)

Reviews over Millau (Aveyron)

Prima

C. Bukkens
    10-11-2018

Les Rivages in Millau

Grote camping, mooie plaatsen, goed sanitair. Millau prima aan te fietsen. Ook langs het aangrenzende riviertje is leuk te fietsen. Goede gratis wifi achter het bureau, waar zitjes zijn gecreëerd. Prima camping voor een paar dagen. Afvoer voor grijs water in de grond aanwezig. Toen wij er waren, lieten de vele populieren hun zaadjes vallen. Het leek of het sneeuwde. Voor allergiepatienten in deze tijd waarschijnlijk ongeschikt. Verder alles prima. Supermarkt op 2 km. (Aldi of Lidl)Prima te doen op de fiets. Wel even zoeken.

Voor ons een camping om naar terug te gaan!

Jolanda
    18-9-2018

Een camping die de verwachtingen meer dan waar heeft genaakt.

De rivier is leuke plek om af te koelen. Zwembad is simpel, maar dient prima het doel en is een ontmoetingsplaats voor de jeugd.

Sport/ en spelfaciliteiten zijn super en liggen allemaal bij elkaar. Veel keuze en verzorgd en gezellig aangelegd.

Sanitair is schoon en altijd warm water.

Veel jeugd, onze dochter heeft zich prima vermaakt.

Mooie grote vlakke kampeerplaatsen met schaduw. Echt het camping gevoel doordaat het niet vol staat met stacaravans.

Animatie is enthousiast zonder dat het hysterisch is. Dagelijks leuke activiteiten. Iedere avond is het uiterlijk om 23 uur stil, vaak ook eerder.

Het enige minpunt is de horeca. Restaurant en terras is ongezellig, rommelig en van matige kwaliteit.

Millau op loopafstand en heel veel mogelijkheden voor uitstapjes. Je hoeft je hier geen sag te vervelen!

Wij komen terug!

echte aanrader

Fam Schreurs
    24-8-2018

+personeel altijd vriendelijk en behulpzaam, mooie camping met veel groen. - er was wat twijfel over de afmeting van de plek en wat wij besteld hadden (hij was alsnog groot genoeg), gehoord dat dit volgend jaar verbeterd zou worden.

top camping, mooie ligging in een mooie omgeving met

Ferry
    21-8-2018

top camping, mooie ligging in een mooie omgeving met vriendelijke medewerkers.

Séjour agréable

Christophe