Millau (Aveyron)

We hebben een aantal aanbieders voor Millau (Aveyron) voor je op een rij gezet:

vakanties Millau (Aveyron)

We hebben een aantal aanbieders voor Millau (Aveyron) voor je op een rij gezet:

Reviews over Millau (Aveyron)

Een leuke stad

GVS
    18-7-2018

Uiteraard is het viaduct een bezoekje meer dan waard. Het museum bevindt zich op een aire naast de A75 (péage), maar wanneer je in Millau verblijft, kun je ook naar het uitkijkpunt gaan (= aire du viaduc). Daar kun je parkeren en te voet naar de aire wandelen.

Leuk stadje, zeker een bezoek waard.

J. Oranje
    15-9-2017

Wij stonden op camping du Viaduc voor twee nachten daar wij op doorreis waren naar het zuiden. Vanaf de camping kon je lopen naar het mooie centrum. Het centrum bestaat uit een oud en een nieuw gedeelte. Daar was ook een supermarkt. Er zijn daar ook diverse leuke kleine restaurantjes. Wij hebben een menuutje genomen bij Restaurant Les 3 Causses. Het is de moeite waard als je daar bent om een bezoek te brengen aan Roquefort-sur-Soulzon en daar de Roquefort Papillon te bezoeken.

Leuke stad in een prachtige omgeving!

Job Muis
    22-8-2017

Millau is een leuke stad, meer dan genoeg winkels, restaurants, cafe's aanwezig. Wordt in de zomermaanden heel veel georganiseerd, markten, vuurwerk etc. de omgeving rondom Millau is werkelijk prachtig, prachtige rivierkloven, ruig natuurschoon, geweldig!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Prachtige omgeving

Tramper
    12-8-2017

Voor het tweede jaar onze vakantie hier doorgebracht. Het stadje Millau is gezellig, leuke straatjes, nieuw winkelcentrum met een mooie H&M, voldoende supermarkten, leuke marktjes. Met de kano over de Dourbie is erg leuk, met wat stroomversnellingen. Parapente is een hele belevenis, hou er wel rekening mee dat dit afhankelijk is van de windkracht, windrichting etc., bij ons is de afspraak 2x verzet, en daar kan makkelijk een week tussen zitten. TIp: als je dit van plan bent, reserveer het in de eerste week dat je er bent. Een kanotocht over de Tarn is ook een must, wel een uurtje rijden, maar prachtige weg. Voor de fietsliefhebber (wielrenners/MTB-ers) vele mogelijkheden. Voor minder geoefende fietsers: dal van de Dourbie en onder viaduct door richting Peyre is goed te doen. Wij vinden het hier heerlijk, een aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Millau is erg leuk

Hilly
    12-8-2016

Gezellige oude binnenstad. Leuke smalle straatjes, heel veel winkelstraten. Erg gezellig. Op woensdag (kleine) en op vrijdag (grote) markt in het centrum. Ook een nieuw winkelcentrum met bijv. een grote HM. In de omgeving van Millau zijn veel buitensport mogelijkheden. Ook mooie autoroutes en andere uitjes. Veel bezienswaardigheden in de buurt.

Millau (Aveyron) scoort een 8,3 uit 10, op basis van 203 reviews