Sorteren

Reviews over Marminiac

Een sublieme en rustige plek voor (jonge) families

Karel Van Parys
    29-10-2018

Eens we het terrein van dit mini-vakantiepark binnenkwamen wisten we onmiddellijk dat dit een fantastische plek zou worden om een weekje te verblijven. We voelden ons meteen erg welkom door Jos en Esther, de uitbaters van het park. De begroeting en de rest van ons verblijf was erg gemoedelijk! Deze twee fantastische mensen verwennen zorgden ervoor dat we een geweldige week mochten beleven. Wij verbleven in een lodge voor 8 personen. Heel mooi en gezellig ingericht. Alles was aanwezig. Vanuit de lodge hadden we een mooi zicht op het speelterrein zodat we de kinderen vanop afstand konden zien genieten. Dit park is een grote aanrader voor alle families met (jongere) kinderen die kiezen voor een rustige, zorgeloze vakantie.

Volgend jaar weer!

Lies&Pim
    1-10-2018

Op aanraden van vrienden zijn wij afgelopen zomer naar Platus geweest. Alles van hun lovende woorden bleek waar: wij hebben met onze twee kinderen (5 en 7 jaar) enorm genoten. Tijdens de pizza-avond op de aankomstdag maakten de kinderen al vriendjes. Gedurende twee weken vermaakten zij zich in het zwembad, op de speeltoestellen en met het (vele) aanwezige speelgoed. Wat was er verder? Cocktailavond, BBQ-avond inclusief marshmellows op het vuur, voetbalavond, buikglijmiddag en dan vergeet ik vast nog iets.

We hebben leuke uitstapjes in de omgeving gemaakt: kanoën, klimbos, bezoeken van een kasteel en mooie stadjes. Allemaal op zo’n 45 minuten rijden.

Enige minpuntje: in het chalet was het erg heet op de bovenverdieping. Wij hebben dat opgelost door beneden te gaan slapen; dat was prima!

Wij komen volgend jaar weer!

Nr.1 vakantiepark voor ouders met jonge kinderen !

Dennis Bax
    30-9-2018

Wat een super vakantie !!!

Bijzonder genoten!

Elly
    23-9-2018

Platus is ruim, niet te groot, overzichtelijk, een paradijs voor jonge kinderen en ouders die heerlijk van en met elkaar kunnen genieten. De kinderen hebben zich uitermate vermaakt en wilde niet van het park af terwijl er genoeg te doen is in de omgeving. De Chalet voldoet aan alles wat wij nodig hadden en biedt privacy. Het Terras van het restaurant kijkt volledig op de Speelweide zodat je als ouders ook samen lekker van het eten en een wijntje kunt genieten. Jos en Esther zorgen ervoor dat het je aan niets ontbreekt en dat je een onvergetelijke vakantie hebt. Wij hebben bijzonder genoten en komen zeker terug.

Paradijs voor jonge kinderen

Wybe Boersma
    21-9-2018

Een fantastische vakantieplek voor jonge kinderen. Vrij rond kunnen spelen met de andere kinderen, een "club" vol speelgoed, leuk contact tussen de kinderen en Jos en Esther. En dat terwijl wij als ouders bij ons chalet (nr 1) een kopje koffie of glaasje wijn dronken met uitzicht over het terrein. Heerlijk! Het goed omheinde zwembad biedt veel plezier. De wekelijkse bbq is erg gezellig (natuurlijk wel afhankelijk van de medegasten). Wij verbleven 2 weken, na een week veel wisselingen in gasten en andere sfeer waardoor ook wij voor ons gevoel een beetje 2 verschillende vakanties hebben gehad.

De omgeving biedt vele zwem- en vismeertjes, kastelen, grotten en een aantal leuke stadjes. Alles is wel een stukje rijden.

Het was 's nachts té heet in ons chalet... dat is het enige mi nunt geweest in onze vakantie.

Marminiac scoort een 7,9 uit 10, op basis van 7 reviews