Reviews over Marminiac

grandioos voor jong en ook voor ouderen

van Kerkwijk,
    19-12-2018

meer dingen te doen dan ik had verwacht ,

ook voor ouderen een heerlijke vakantie

het spelen van de kinderen is een plezier om naar te kijken

en helemaal niet storend

Volgend jaar weer!

Fam. Halff,
    14-12-2018

Als je tot rust wilt komen en wilt dat je kinderen volop genieten dan adviseren wij Platus. Na de hartelijke ontvangst van Jos en Esther wisten wij dat dit een top week ging worden en dat werd het. Het overtrof zelfs al onze verwachtingen. Wij komen volgend jaar terug voor niet één maar twee weken!

Een vakantiebestemming die je moet ervaren!

Wendy Marijs,
    4-12-2018

Vanaf de eerste contacten tot en met het vertrek naar huis service vol liefde en overgave! Van meet af aan een erg warm contact. Na een lange warme reis volgde een nog warmer onthaal door Jos en Esther en Koekie op een paradijslijke plek met een lekker koud ijsje en biertje en wijntje wat onze verwachtingen overtrof. We voelden ons meteen thuis en echt op vakantie. Onze dochters Sterre goud eerlijk en direct was meteen enthousiast en Tanne als oudste tiener zag het ook meteen zitten en dat bevestigde onze gevoelens: dit werd een heerlijk relaxte vakantie! En de locatie en het onderkomen straalden de liefde en warmte en zorg die eraan besteed was nog eens extra uit. Het ontbrak ons aan werkelijk niets. Het was knus met alle verzorging van een heerlijk zwembad restaurant, broodjes in de ochtend, af en toe iets leuks georganiseerd voor jong en oud, Jos en Esther stonden klaar voor iedereen, maar ook alle ruimte voor privacy.Kortom perfect!

Een sublieme en rustige plek voor (jonge) families

Karel Van Parys,
    29-10-2018

Eens we het terrein van dit mini-vakantiepark binnenkwamen wisten we onmiddellijk dat dit een fantastische plek zou worden om een weekje te verblijven. We voelden ons meteen erg welkom door Jos en Esther, de uitbaters van het park. De begroeting en de rest van ons verblijf was erg gemoedelijk! Deze twee fantastische mensen verwennen zorgden ervoor dat we een geweldige week mochten beleven. Wij verbleven in een lodge voor 8 personen. Heel mooi en gezellig ingericht. Alles was aanwezig. Vanuit de lodge hadden we een mooi zicht op het speelterrein zodat we de kinderen vanop afstand konden zien genieten. Dit park is een grote aanrader voor alle families met (jongere) kinderen die kiezen voor een rustige, zorgeloze vakantie.

Volgend jaar weer!

Lies&Pim,
    1-10-2018

Op aanraden van vrienden zijn wij afgelopen zomer naar Platus geweest. Alles van hun lovende woorden bleek waar: wij hebben met onze twee kinderen (5 en 7 jaar) enorm genoten. Tijdens de pizza-avond op de aankomstdag maakten de kinderen al vriendjes. Gedurende twee weken vermaakten zij zich in het zwembad, op de speeltoestellen en met het (vele) aanwezige speelgoed. Wat was er verder? Cocktailavond, BBQ-avond inclusief marshmellows op het vuur, voetbalavond, buikglijmiddag en dan vergeet ik vast nog iets.

We hebben leuke uitstapjes in de omgeving gemaakt: kanoën, klimbos, bezoeken van een kasteel en mooie stadjes. Allemaal op zo’n 45 minuten rijden.

Enige minpuntje: in het chalet was het erg heet op de bovenverdieping. Wij hebben dat opgelost door beneden te gaan slapen; dat was prima!

Wij komen volgend jaar weer!

Marminiac scoort een 7,9 uit 10, op basis van 7 reviews