Marminiac

Vakantie in Marminiac

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakantie Marminiac

Reviews over Marminiac

• 6Johannes10-09-2019

Niet bijzonder

Plaatsje zelf niet bijzonder. Op 30 min rijden mooie omgeving en veel mooie dorpjes en stadjes

• 4Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 7Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 7Zorg voor natuur

juni 2019

• 8Ludwig Beirens26-08-2013

Rustig en authentihiek Frans dorpje

Marminiac en omgeving straalt echt rust uit. Een uitgelezen plek om na een jaar werken de batterijen weer op te laden. Gelegen op de grens van Lot en Dordogne is dit de uitgelezen plek om beide departementen te ontdekken.

• 8Cultuur
    • 10Omgeving
    • 8Sfeer in stad

augustus 2013

• 8marieke_blokland20-11-2012

rustiek dorpje met prachtige oude huizen

vlakbij liggen meer levendige plaatsen als Cazals enz.

juli 2012

• 9astridenjan28-09-2012

Heerlijk Onthaasten

Voor een ieder die van rust kan genieten

• 9Cultuur

Gereisd met partner in september 2012

• 8Leidi Haaijer05-08-2012

vriendelijk landschap

veel kunstenaars in de omgeving van Le Lot

• 8Cultuur

Alleen gereisd in juli 2012

• 6Elly en Walter16-07-2012

Marminiac stelt niets voor. Op korte afstand zijn wel leuke plaatsjes. De directe omgeving is heuvelachtig groen en rustig. Ik heb heerlijk rond gestept, was wel zwaar.

• 8Omgeving

Gereisd met partner in juli 2012

• 9Heleen18-08-2010

Fantastische plek

We zijn net terug na 2 fantastische weken op vakantiepark Platus. Wat een rust en gemoedelijkheid hebben we ervaren. Onze kinderen (15, 13, 10, 9) hadden direct vriendjes en vriendinnnen, ze zwommen in het met zout gezuiverde zwembad of speelden spelletjes in de 'kantine'. Van dinsdag t/m zaterdag kwam er een bakker op het park rond 9.15 uur. Voor de overige boodschappen gingen we óf naar Gourdon (Intermarché, 30 min. rijden) óf naar Cazals (supermarkt Casino, 5 km). We hebben o.a. de grotten van Domme en Gourdon bezocht en gezwommen in de Dordogne. Jan en Agatha zijn druk bezig om verbeteringen aan te brengen. Zo kregen we een gloednieuwe parasol, stond er een nieuwe eettafel en nieuwe stoelen in het huisje, was er in ons huisje een vierpits kookplaat (electrisch) en was het terras geverfd. We hebben regelmatig gebarbecued op de electrische barbecue.

• 6Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

juli 2010

• 7dominic25-07-2009

Mooi dorpje!

Maar verder niets te beleven. De bakker is niet meer aanwezig in het dorp. Verder staat er een kerk een paar huisjes en een mooi dorpsplein. En 1 vrijdag was er een kraam met pizza voor het Stadshuis(je).

Aantal inwoners was 308 in juli 2009.

De stijl van de gebouwen is wel erg leuk en mooi om te zien.

juli 2009