vakanties Luz Ardiden St. Sauveur

Reviews over Luz Ardiden St. Sauveur

Prima camping

Fam. Kl,
    14-8-2018

Prima camping met huurmogelijkheden en campingplaatsen (weinig schaduw). Het is een wat kleinere camping met weinig Nederlanders, het leuke daarvan is dat de Ned. kinderen die er zijn elkaar makkelijk kunnen vinden.

De ligging is prima, vlakbij het dorpje en alle mooie gebieden in de buurt.

Een aanrader om met jonge kinderen (van 7 jaar tot 10) is het raften dat via de camping te regelen is.

Leuke camping op een prachtige plek

Lisette,
    12-8-2018

Een fijne camping midden in de Pyreneeën. De camping is vrij luxe met een binnen- en buitenzwembad, extreem mooi sanitair en een fantastisch uitzicht. De plekken zijn wel wat krap. Het zijn laantjes met recht toe recht aan plekken. Maar prima voor ons. Op zo’n plek ben je vooral op pad en zit je niet hele dagen voor je tent. Er is een voetbalkooi wat erg leuk is voor de kinderen. Ook als ze al wat ouder zijn.

Je kunt lekkere pizza’s afhalen en dagelijks je brood bestellen.

In onze week was er een mosselavond waar vrij harde muziek werd gedraaid. Gelukkig duurde het maar tot 23.00u

Er wordt wel erg gelet op de kinderen. In het binnenzwembad mogen ze eigenlijk niks. Ook de trampoline wordt behoorlijk in de gaten gehouden. Soms een beetje té

Sainitair is prachtig en douches zijn heerlijk. Hoewel ik ook een paar een koude douche heb gehad. Buitenzwembad en jacuzzi is niet verwarmd. De omgeving is adembenemend en er is veel te doen.

Leuk verblijf

Vandewalle,
    20-7-2018

Camping zelf was goed

Omgeving prachtig, stacaravan van de touroperator was minder.

Te harde matrassen, douche verstopt

hij hoort bij ons bij de top drie van de vakanties

donkers,
    2-7-2018

we zijn man en vrouw van 64 jaar

super mooie en schone camping

We waren de twee laatste weken van juni en de eerste week van juli.

Met het weer hadden we geboft iedere dag tussen de 25-30 gr. Maar er was wel wind op de camping ,.S avonds best fris .

De caravans liggen prachtig ,ze zijn in alles voorzien .In ieder vertrek een kachel en zeer luxe, een afwas machine .Bier glazen en mokken voor thee en een kaas schaaf dat ontbreekt er ,maar verder is er alles. Voor

jeugd is er niet veel te beleven.

prachtige wandel tochten gemaakt waar je een kaart van krijgt.

en dan de dag tochten zijn in een woord geweldig.

Doe overal je wandel schoenen aan en neem een nordic wandel stok mee.

Daar heb je veel aan

tochten hoog door de bergen met auto en dan prachtig wandelen

Garvarnie

Du pont d Espagne

Rit naar tourmalet

Lourdes

Lacs des Glorietes

Lac d estaing

troumuse

Allemaal schitterend

Zeer leuke actieve vakantie.

Prima camping, maar geen 5 sterren

Fam Schoorel,
    19-8-2017

Gastvrije camping met goede plekken.

de 5-Sterren status is naar onze mening wat hoog.

Sanitair is in het centrale gebouw veel gebruikt, het andere sanitair blok bij de receptie is erg rustig. Animatie met name gericht op kleinere kinderen.

Er werd wel hard gereden op de camping.

's avonds was het wel rustig. Op wandel afstand van het gezellige dorp. Prima fietsomstandigheden voor vele mooie klimmen. Ook outdoor mogelijkheden te over in dit prachtige deel van de pyreneen.

Luz Ardiden St. Sauveur scoort een 8,1 uit 10, op basis van 45 reviews