• Type accommodatie

• Type hotel

Sorteren

vakanties Luz Ardiden St. Sauveur

Reviews over Luz Ardiden St. Sauveur

Hier kom ik nog eens terug.

Theo
    30-5-2017

De omgeving van Luz St Sauveur is absoluut betoverend. Zeer geslaagde vakantie.

toeristisch centrum

Michiel en Margriet
    4-8-2016

Start vd beklimming van de Tourmalet, Gavarnie op een half uurtje rijden (ga vooral ook naar de col de Tentes), Cirque Troumousse is ook fraai, de col de Souleur en daarachter de col d'Aubisque, veel wandelmogelijkheden, meerdere campings, een paar supermarkten, veel andere winkeltjes, allerlei restaurantjes.

Kortom, een prima startplek voor je vakantie.

Gezellig dorp.

Familie Gulinck
    26-6-2016

Gezellig ogend dorp. Voldoende mogelijkheid voor boodschappen en terras zitten. Paar restaurants. Vanuit Luz naar Tourmelet of Gavarnier of richting Lourdes etc. Perfecte ligging dus voor omgeving verkenning. Veel P plaatsen.

centraal gelegen

Elly Kuijpers
    24-8-2015

tips;

wandelingen; - vanaf Luz-Ardiden naar Col de Riou en Pic de Viscos met uitzicht op dal Luz-St. Sauveur en camping. - vanaf Col de Tentes naar Port de Boucharo (Spanje) daarna naar Refuge des Sarradets ou de la Breche de Roland 2575m met uitzicht op gletsers en Cirque Gavarnie. - van Lac de Gaube naar waterval Esplumouse.

Ook met jonge kinderen goed te doen; grotten van Betharram, Lourdes, Pont d'Espagne, Lac de Gaube, Gavarnie, Cirque de Troumouse, Gique de Estaubé, Pic de Midi de Bigorre, Donjon des Aigles, Colline aux Marmottes, Pont Napoleon, Col du Tourmalet

Een heerlijke plek.

Annet Varkevisser
    30-7-2015

De prachtige natuur nodigt uit tot wandelingen of fietstochten. Veel cols die door de tour worden gereden.

Luz Ardiden St. Sauveur scoort een 8,3 uit 10, op basis van 45 reviews