Luz Ardiden St. Sauveur

We hebben een aantal aanbieders voor Luz Ardiden St. Sauveur voor je op een rij gezet:

vakanties Luz Ardiden St. Sauveur

Reviews over Luz Ardiden St. Sauveur

toeristisch centrum

Michiel en Margriet,
    4-8-2016

Start vd beklimming van de Tourmalet, Gavarnie op een half uurtje rijden (ga vooral ook naar de col de Tentes), Cirque Troumousse is ook fraai, de col de Souleur en daarachter de col d'Aubisque, veel wandelmogelijkheden, meerdere campings, een paar supermarkten, veel andere winkeltjes, allerlei restaurantjes.

Kortom, een prima startplek voor je vakantie.

Gereisd met partner in juli 2016

Gezellig dorp.

Familie Gulinck,
    26-6-2016

Gezellig ogend dorp. Voldoende mogelijkheid voor boodschappen en terras zitten. Paar restaurants. Vanuit Luz naar Tourmelet of Gavarnier of richting Lourdes etc. Perfecte ligging dus voor omgeving verkenning. Veel P plaatsen.

Gereisd met partner in juni 2016

centraal gelegen

Elly Kuijpers,
    24-8-2015

tips;

wandelingen; - vanaf Luz-Ardiden naar Col de Riou en Pic de Viscos met uitzicht op dal Luz-St. Sauveur en camping. - vanaf Col de Tentes naar Port de Boucharo (Spanje) daarna naar Refuge des Sarradets ou de la Breche de Roland 2575m met uitzicht op gletsers en Cirque Gavarnie. - van Lac de Gaube naar waterval Esplumouse.

Ook met jonge kinderen goed te doen; grotten van Betharram, Lourdes, Pont d'Espagne, Lac de Gaube, Gavarnie, Cirque de Troumouse, Gique de Estaubé, Pic de Midi de Bigorre, Donjon des Aigles, Colline aux Marmottes, Pont Napoleon, Col du Tourmalet

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Prima fietspunt

sjaak,
    11-9-2014

Om te fietsen is Luz ideaal: naar de Tourmalet, de Aubisque, Luz Ardiden, Cirque de Moussiere, Lourdes, etc onder handbereik. (Wel trainen thuis)

Een week hier gefietst en toen naar de andere kant van de pyreneeen in Spanje.

Gereisd met partner in juli 2014

Leuke uitvalsbasis voor wandelen/fietsen

Koen Duhamel,
    25-8-2014

Luz Saint Sauveur is een leuk dorpje met veel mogelijkheden. Het dorp is vrij centraal gelegen wat het mogelijk maakt om verschillende kanten uit te trekken. Gavarnie, Tourmalet, Cirque de Troumouse... mogelijkheden zat. Wandelen, fietsen, rotsklimmen, via ferrata, canyoning het behoort allemaal tot de mogelijkheden. Het dorpje zelf beschikt over een supermarkt waar je alles vindt. Ook zijn allerhande horeca zaken te vinden. Het dorp beschikt verder over een mooi openbaar openlucht zwembad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014
Luz Ardiden St. Sauveur scoort een 8,1 uit 10, op basis van 45 reviews