We hebben een aantal aanbieders voor Lectoure voor je op een rij gezet:

Min. temp. (℃)10°13°15°15°13°10°
Zonuren3h4h5h6h7h8h9h8h7h5h3h3h
Dagen regen1513141514118109111313

Reviews over Lectoure

Leuk plaatsje met gezellige markt op vrijdagmorgen

Marjan Cup
    14-8-2014

Lectoure is een kleine, maar sfeervolle plaats. Je kunt er goed eten (Auberge Des Bouviers) en er zijn leuke winkeltjes, goede bakker en een grote Intermarche, net buiten de plaats. De markt op vrijdag is zeer uitgebreid en erg gezellig (leuker dan de avondmarkt op maandagavond).

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Jul 22 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk dorp

R
    24-1-2013

We zaten op camping les trois vallées, maar zijn niet veel in lectoure geweest. Een avond was er een soort van markt, toen zijn we ook in lectoure wezen eten. Het is een klein gezellig dorpje met een leuke sfeer.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk plaatsje

jacqueline
    31-7-2012

Leuk plaatsje met een mooie ligging. Voldoende winkelgelegenheid met mooie streekproducten. Ook voldoende supermarkten. 2 in Lectoure en 1 tussen Lectoure en Fleurance. Verzorgde indruk van het plaatsje en met heerlijke restaurants.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldige camping.

Jan de Vries
    25-8-2011

Schitterende camping,voor tieners 13-17 jaar geweldig.Omliggende plaatsjes vielen ietwat tegen.Prijzen in winkel op camping schandalig duur.Vergeet geen koffiemelk mee te nemen anders zoek je je een bult. Supervriendelijk personeel,ook een Nederlandse dame bij de receptie(Esther).Nette toiletgebouwen en mooie huuraccomodatie(Tent via Yellow Village).

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Jul 20 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een hoog gelegen stadje met een thermen

Erna
    15-7-2011

Lectoure is hoog gelegen en heeft een thermaal centrum. De plaats is ook bekend om haar meloenen, die lijken op de Cavaillon/Charentais. De plaats is niet zo groot en er valt niet heel veel te beleven. De omgeving is wel erg mooi. De cathedraal is een bezoek waard.

Gereisd Met partner in Sat Jan 01 2000 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Lectoure scoort een 7,4 uit 10, op basis van 63 reviews