• Type accommodatie

Loopafstand
  • Type hotel

Sorteren

Reviews over Gondrin

Gondrin, een leuk dorp met vriendelijke mensen

Gerrit de Boer
    22-8-2018

Gondrin is een klein dorp waar als je rondwandelt, veel is te zien. De kleine kerk is een aanrader maar zeker ook de kleine straatjes. Vroeger was het dorp met de trein bereikbaar, nu is de oude spoorbaan een prachtige fietsroute geworden naar de grotere plaats Condom. Gondrin heeft een groots zemparadijs en een paar leuke restaurants. Restaurant Auberge du Lac preekt mij het meeste aan omdat het redelijk klein is en echt de Franse sfeer ademt. in het dorp is een goed gesorteerde supermarkt, een slager, een bakker, een pharmacie en een klein winkeltje met producten uit e streek. Er is wekelijks een kleine markt en eens in de zoveel tijd een grotere rommelmarkt. Bij het office de touriste je allerlei nuttige informatie over de streek verkrijgen. Het drop ligt midden in een wijnstreek, in de omgeving zijn diverse grote wijnboeren te vinden alwaar je kunt proeven. Wat mij vooral ook is opgevallen, is de vriendelijkheid van de mensen.

Gondrin is een doorsnee Frans plaatsje

Frans en Lucia
    30-6-2015

Geen idee wat Gondrin echt te bieden heeft.We deden wat boodschappen bij 8âhuit,bezochten een mooie wasplaats of reden door Gondrin heen.De mensen die we spraken waren erg vriendelijk.

glooiende landschappen met lokale specialiteiten

Egied victor
    21-5-2015

Weg van alle drukte...la douce france, ideale regio om een 'uitvalspunt'reis op poten te stellen vol cultuur, proeferij en rust..platte rust

Het dorp Gondrin op zich valt tegen

Liliane en Cees Barendsma
    30-9-2014

De camping La brouguere ligt iets van het dorp af, wat de camping ten goede komt. Er zijn veel leuke dorpjes en bezoekmogelijkheden rondom Gondrin. Het dorp zelf heeft weinig. Er is een bakker (wel brood op de camping wordt geregeld) een supermarktje die alles heeft.

Leuk plaatsje

Bruijntjes
    10-8-2014

Er is een onwijs leuk zwemparadijs voor een leuke prijs.

Twee restaurantjes waar wij niet geweest zijn maar kampeergenoten wel. Lekker eten (3 gangen) voor een leuke prijs.

Gondrin scoort een 7,4 uit 10, op basis van 14 reviews