Sorteren

Reviews over Gondrin

Gondrin is een doorsnee Frans plaatsje

Frans en Lucia
    30-6-2015
    Geen idee wat Gondrin echt te bieden heeft.We deden wat boodschappen bij 8âhuit,bezochten een mooie wasplaats of reden door Gondrin heen.De mensen die we spraken waren erg vriendelijk.

glooiende landschappen met lokale specialiteiten

Egied victor
    21-5-2015
    Weg van alle drukte...la douce france, ideale regio om een 'uitvalspunt'reis op poten te stellen vol cultuur, proeferij en rust..platte rust

Het dorp Gondrin op zich valt tegen

Liliane en Cees Barendsma
    30-9-2014
    De camping La brouguere ligt iets van het dorp af, wat de camping ten goede komt. Er zijn veel leuke dorpjes en bezoekmogelijkheden rondom Gondrin. Het dorp zelf heeft weinig. Er is een bakker (wel brood op de camping wordt geregeld) een supermarktje die alles heeft.

Leuk plaatsje

Bruijntjes
    10-8-2014

Er is een onwijs leuk zwemparadijs voor een leuke prijs.

Twee restaurantjes waar wij niet geweest zijn maar kampeergenoten wel. Lekker eten (3 gangen) voor een leuke prijs.

Gondrin scoort een 7,3 uit 10, op basis van 13 reviews