Reviews over Gondrin

Super hartelijk

Nell Nihot,
    1-10-2018

Ronduit fantastisch,al het positieve wat er beschreven wordt klopt als een bus.

Zelfs toen we thuis waren werd er geïnformeerd naar de gezondheid van mijn vrouw wat wij zeer op prijs stelden.

Aanrader!

Alfred & Tessa,
    16-9-2018

Prachtig gelegen, met ruime plaatsen en schitterende uitzichten. Het sanitair is top; allemaal badkamers met alles erop en eraan, en enorm schoon. De extra's als een verkoelende plons in het zwembad en de gezellige table d'hotes maken het helemaal af. Maar het grootste pluspunt zijn Wouter & Sonja zelf; zij hebben met hun gastvrijheid, service, vriendelijkheid, rust en gemak onze vakantie gemaakt.

Top of the bill

Elly en Boudewijn Staffhorst,
    11-9-2018

In de 42 jaar dat wij nu kamperen staat camping La Brouquère in Gondrin absoluut aan de top. Het is een kleine, stille en rustige camping, gelegen in de heuvels van Zuid-Frankrijk voor de Pyreneeën met prachtige vergezichten. De omgeving van de camping is zeer interessant met vele bezienswaardigheden. Wandelen en fietsen kun je er in overvloed.

De camping is van Sonja en Wouter, die naar ons gevoel werken vanuit de filosofie: is onze werkwijze aantrekkelijk voor onze campinggasten? Zij hebben overal over nagedacht en alles goed georganiseerd. Zij doen dat op een manier alsof alles vanzelf gaat. Voor een kampeerder zijn goede en schone sanitaire voorzieningen heel belangrijk. Zij hebben dat heel mooi opgelost. Geen rijen toiletten of rijen wastafels maar aparte badkamers met wastafel, douche en toilet, die perfekt worden schoon gehouden. In de receptie is altijd ofwel Sonja ofwel Wouter aanwezig. Je staat nooit voor een gesloten deur.

Fantastisch en voor herhaling vatbaar!!

Henk en Sylvia,
    2-9-2018

Werden er op gewezen bij aankomst dat we als gast ontvangen en als vriend zou vertrekken , en inderdaad niets te veel gezegd. Camping plaatsen prima ook het uitzicht, sanitair prima kortom een heerlijke vakantie

Kamperen in een tent met de luxe van een hotel

René en Anja,
    14-8-2018

Je wordt hier echt als gast verwelkomd.

Wouter en Sonja deden al het mogelijke om het ons naar de zin te maken.

Zoals : het bestelde brood in een mandje, aantal keren per week een uitgebreid diner te organiseren waar (bijna) heel de camping bij aanschuift, of een eenvoudige maaltijd voor ons.

Wij kamperen met een tent en hadden een privé sanitair erbij gehuurd.

Wat een luxe nooit te wachten en konden al onze spulletjes laten staan ( eigen sleutel)

Wij geven het zwembad ( bijnaam: hangplek ouderen ) een hoog cijfer omdat dit kleine zwembadje voor het nodige vermaak zorgde.

Bijna alles werd daar besproken met de andere gasten, maar ook lol met elkaar .

Afkoelen en gezellig samenzijn in onze tobbe.

De omgeving is voor ons wat minder wij houden meer van bergen en rotsen.

De campingplaats was wel heel mooi met een vrij uitzicht over de heuvels.

Wij kijken terug op een fijne vakantie.

Gondrin scoort een 7,9 uit 10, op basis van 14 reviews