Sorteren

Reviews over Duravel (Lot)

Heerlijke camping.

Pieter
    16-8-2018

Nette camping. Dat was toch wel wat opviel. Zelfs de plaats waar je je afval in ce containers gooit is vaak een groezelige plaats, maar hier dus niet.

Mooie en nette toiletgebouwen met goed werkende wasmachines.

Wij hadden een mobil home redelijk dicht bij het zwembad. Ik las in oudere reviews dat het 's nachts rumoerig was, maar daar hebben wij dit jaar helemaal niets van gemerkt. 's Avonds elke avond weer andere animatie. Van film op de ene avond naar vuurwerk op de andere avond en dan weer een hypnotiseur (sprak ook Nederlands gelukkig).

Licht tegen de rivier Lot wat heerlijk was. Lekker om in te zwemmen, o.a. naar de brug of naar de overkant. Soms stond er wel wat stroming maar dat was geen probleem.

Eén keer friet afgehaald en dat was niet zo een succes en één keer in het restaurant gegeten. Vriendelijk personeel.

Wat ons betreft een absolute aanrader.

Zeker aan te raden voor 1 keer.

Kessel
    30-7-2018

Camping was goed. Wij stonden op het achterste gedeelte met nieuwe staan caravans, dus was perfect. Leuke speeltuin voor de kinderen, zwembad was druk maar goed te doen. Geen ligbedden maar stoelen, wel parasols

Shows in de avond waren in het Frans ( van wat we gezien hebben) personeel van animatie spraken FR, NL en EN dus overdag voor de kinderen geen probleem.

Winkeltje op de camping is klein maar voor de basis goed. In de omgeving zitten 4 supermarkten. Receptie spreken ze NL en EN.

Er is meer dan genoeg te ondernemen in de omgeving zoals eendenboer, wijnboeren, kastelen etc. Als je dat allemaal gedaan hebt zou je kunnen overwegen om naar Cahors of Sarlat te gaan. Uurtje rijden maar wel de moeite waard.

Gewoon doen dus.

Leuke camping

Tine
    19-7-2018

Wij hebben hier met onze mobilhome 4 dagen gestaan. Verouderde camping maar met een leuk zwembad voor de kids. Wel heel erg druk op piekmomenten. Konden best nog een zwembad gebruiken bij drukke periodes. De toezichters aan het zwembad waren wel heel vriendelijk naar de kinderen toe. Sanitair proper maar ook verouderd. Personeel is vriendelijk. Winkeltje vrij prijzig en niet veel keus. We hebben op de camping kip met friet en pizza gegeten. Dit was lekker. Fransen en veel Nederlanders te vinden hier. Kortom: leuke tijd hier doorgebracht.

Super camping. Omgeving minder

Valerie
    8-7-2018

Super ontvangst in het Nederlands. Nieuwe mooie mobilhome. Ruime winkel. Lekkere croissants en chocoladekoek en. Je hoeft niet te reserveren. Open van 8.15 tot 19u. Zwembad ok. Geen ligstoelen, wel parasols en vele stoelen en ligweide. Veel animatie hypnose, vuurshow, karaoke... In de buurt heel weinig te doen ook niet zo'n waaw streek. Cahors bezocht mooie stad. Vriendelijk personeel. Intermarche op 6km in puy l'eveque. Je kan niet kayakken op de lot. Te weinig stroming. Mooi terras goedkope sangria, Richard en wijn 2.5€

heel leuk!

LV
    12-6-2018

super mooie camping. vriendelijk personeel bij de receptie/winkel en bar.

mobile home erg mooi en schoon

's nachts wel regelmatig veel herrie van mensen die bij hun mobile home zaten te borrelen en hard te schreeuwen, hier werd helaas niks aan gedaan.

animatie erg leuk! ook voor de kinderen op de dag en bij het zwembad.

shows ook leuk. wel jammer dat alles in het Frans is. en niet af en toe in het Engels zoals wel beschreven staat.

bar erg vriendelijk en gezellig personeel. zelfs met slecht weer wordt er een feestje van gemaakt.

pizza's erg lekker.

restaurant een afrader. onvriendelijk personeel. extra frietjes ofzo bestellen kan niet. bestellen kan uitsluitend in het Frans er wordt geen woord Engels gesproken en uiteindelijk is het eten ook nog eens niet echt lekker.

wij hebben een hele leuke vakantie gehad, en gaan dit jaar weer terug.

Duravel (Lot) scoort een 6,8 uit 10, op basis van 25 reviews