Reviews over Degagnac

Geweldig!

M.A.M. Bisschops,
    5-10-2018

Prachtige plek, super gastvrouw en -heer!

Het huisje was fantastisch en het zwembad uit de kunst!

Ook heerlijk om met kinderen te vertoeven: er is oa een tennisbaan, pingpongtafel en voetbalweide. En er zijn fantastische uitstapjes te maken naar prachtige dorpen en stadjes. Ik hoop er snel weer eens terug te kunnen gaan!

Fantastisch !!

JP DEVACHT,
    14-9-2018

Leuke gîte , wij komen hier al meerdere jaren en komen hier echt tot rust . Lekker weer voor de vrouw en lekker fietsen voor de mannen. Wij hebben er weer erg van genoten en komen zeker terug volgend jaar , als het kan voor het werk , iets langer dan nu 10 dagen.

Super!

Ilse,
    5-8-2018

Hele fijne plek om te verblijven! Theo en Ellen zijn heel gastvrij, de sfeer is relaxed. Het zwembad is fijn en de kinderen hebben heerlijk gespeeld. Leuk dat er 2 keer per week samen gegeten kan worden (met heerlijke wijn).

Niet twijfelen maar gaan.

Fam. Straathof,
    5-8-2018

Als je rust en ruimte zoekt ben je hier zeker op de goede plek. Aardige beheerster en geen poes pas. Schoon sanitair en een heerlijk goed onderhouden zwembad. Mooie omgeving om te wandelen en met een racefiets kun je heerlijke tochten maken.

Limburgse gastvrijheid in Frankrijk, top vakantie!

Natasja, Luuk, Jorn,
    5-8-2018

Een top plek voor een fantastische vakantie. We verbleven met twee gezinnen in de zwembadgite Catalpa. Genoeg ruimte en wat een genot om vanuit je eigen comfortabele tuintje de kinderen in het zwembad plezier te zien beleven. Naast het mooie zwembad zijn er volop speelmogelijkheden en plekjes te ontdekken voor de kids. Omdat er alleen maar Nederlandse gasten waren en vanwege de kleinschaligheid was contact tussen volwassenen en kinderen snel gemaakt. De eigenaren Theo en Ellen geven je meteen een thuisgevoel. Ze staan altijd klaar voor hun gasten, geven tips, denken mee en lossen op waar nodig is. 2x per week organiseren ze een gezellige culinaire avond (wij hadden BBQ en tapas) en heerlijke wijn. Dit is een plek om als gezin te genieten van een heerlijke vakantie. Theo en Ellen, bedankt voor jullie warm onthaal, gastvrijheid, goede zorgen en fijne gesprekken; we komen zeker nog eens terug!

Degagnac scoort een 8,1 uit 10, op basis van 11 reviews