Reviews over Clermont-Pouyguillès

Precies wat je zoekt met en zonder kinderen

Glenn, Puck, Mex,
    4-11-2018

Wat een prachtige plek!!! Rust, natuur, gezelligheid, fijne mensen, place to be voor en met kinderen, waar tevens ouders heerlijk kunnen ontspannen.

De campingeigenaren weten precies wat eenieder nodig heeft... Zij koken fantastisch, gezond en met veel heerlijke en verse ingrediënten. Een absolute aanrader voor mensen met en zonder kinderen!

Magische plek midden in de natuur!

Wietske,
    16-10-2018

Een magische plek midden in de natuur. Vanaf het moment dat we aankwamen en een hartelijk welkom kregen voelden we ons al thuis. Het is de ideale plek voor mensen die gek zijn op natuur, maar toch wat luxe willen. We hadden een heerlijk verblijf in 1 van de lodges op de heuvel. Vooral in de ochtend vonden wij het uitzicht prachtig, als de zon net op kwam. We hadden echt even het Afrika gevoel!

`s Avonds aan een lange houten tafel met z`n allen genieten van het heerlijke eten wat Chrissy en Ruben die dag klaargemaakt hebben. Echt een feestje! En als je dan terug loopt naar de lodge en duizenden sterren ziet aan de hemel dan voelt het echt compleet.

Deze plek zouden we aan iedereen aanraden!

Zen in La Douce France

Petra en Coen,
    16-9-2018

Heerlijke week gehad op La Douce France met onze drie kinderen. Ruben en Chrissy hebben gastvrijheid op een ongekend hoog niveau weten te brengen. Je voelt je meteen welkom. Door de informele avonden met super pizza's van Ruben, de meest heerlijke desserts van Chrissy (ook de verjaardagstaart voor onze zoon werd door Chrissy gebakken) en soms een speciale avond (de pannenkoeken bus, couscous) leer je snel andere gasten kennen. Wij houden van natuur en rust en dat kregen we. Het domein ademt een heerlijke zen uit, met meertjes, overal hangmatten (lekker voor de pubers om in te chillen), schommels in de bomen, sfeervolle lampionnen en lichtjes. Het is echt sprookjesachtig mooi. Wij zaten in de een na laatste safaritent op de berg en dat was wel een hele klim. Voor gezinnen met kleine kinderen of niet fitte mensen raad ik aan om een tent beneden aan te vragen. Al met al superfijn verblijf gehad en voor herhaling vatbaar.

Relaxt, gemoedelijk en zeer gastvrij!

Peter,
    13-9-2018

Last minute geboekt bij Domaine la Douce, gelukkig was er nog plek vrij en zijn we afgereisd naar Clermont-Pouyguillés. De aankomst was meteen goed, we werden zeer gastvrij ontvangen door Ruben, Chrissy en de kinderen Floor en Fedde. Na een lekker aankomstdrankje(speciaal bier van een lokale brouwer genaamd Jean Brasse, heerlijk!) heeft Chrissy ons de lodgetent laten zien waarbij meteen opviel dat zowel tent als sanitair zeer schoon zijn. In de avond meteen aangesloten bij de table d'hote waar we heerlijke pasta gegeten hebben, en daarbij weer wat heerlijke speciaalbiertjes. Onze zoon(1,5 jaar oud) heeft zich ook prima kunnen vermaken op deze glamping. De speelschuur, het zwembad, de speeltuin en natuurlijk het iedere morgen wakker worden met het paard en de ezel beneden voor de tent was een mooie attractie. Al met al zeer tevreden over onze vakantie bij Domaine la Douce en ook zeker voor herhaling vatbaar!

Ideale plek voor Glamping-lovers!

Sanneke,
    11-9-2018

Wat een heerlijke plek! De afgelopen jaren heb ik met mijn gezin veel glamping locaties bezocht. Waarbij we altijd op zoek zijn naar de perfecte combinatie tussen luxe faciliteiten en gemoedelijke kleinschaligheid. Die plek heb ik nu gevonden! De tenten zijn prachtig en van alle gemakken voorzien, het landgoed is sprookjesachtig mooi en het eten is heerlijk. Maar wat het vooral speciaal maakt is de liefde waarmee Chrissy en Ruben deze plek runnen.

Ik was hier in mei met vriendinnen (ook een aanrader), maar kom zeker terug met mijn gezin!

Clermont-Pouyguillès scoort een 8,5 uit 10, op basis van 4 reviews