Canet-de-Salars (Aveyron)

We hebben een aantal aanbieders voor Canet-de-Salars (Aveyron) voor je op een rij gezet:

Reviews over Canet-de-Salars (Aveyron)

Mooie camping

Familie S,
    26-10-2018

Hele gemoedelijke camping. De eigenaren (Nederlandse vrouw, Franse man) waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Het sanitair was schoon, en genoeg douches/ wc's. Je moet wel je eigen wc papier meenemen, want dat hangt er niet. Dat vonden wij niet meer van deze tijd. De plaatsen zijn ruim en hebben veelal een mooi uitzicht over het meer. Wij hadden een ruime plek op de 1ste rij, met een plateau onder ons waar niemand op stond, waardoor wij een werkelijk prachtig uitzicht over het meer hadden.

Op het stuk meer dat bij de camping ligt mag niet hard gevaren worden en ook niet met jetski's oid gevaren worden, waardoor dat deel zeer geschikt is om te zwemmen/ spelen/ suppen, vissen, enz. Aan de andere kant van de brug mag dit wel.

De omgeving is mooi, echter moet je wel steeds een eind rijden om ergens heen te gaan.

Heerlijke vakantie gehad

Fam. vd Burg,
    23-9-2018

Gezellige camping met vriendelijke eigenaren. Leuk strandje met speeltoestellen in het water. Lekker eten in het restaurant met vriendelijke bediening. Regelmatig entertainment op het terras en animatie doet zijn best de kinderen (jong en oud) te vermaken. Complimenten ook aan de Nederlandse Yara die heel leuk met de kinderen omging. In de avond ontmoet de jeugd elkaar bij het kampvuur, hier heeft niemand last van.

De stacaravan was schoon en ruim. Er was zelfs een stofzuiger en verlengsnoer. De extra tent mocht gratis bijgezet worden.

Enige minpuntje, weinig dorpjes met leuke terrasjes in de omgeving. Maar de camping is zo leuk dat we dat dit jaar niet zo gemist hebben. Wel de reden om voor volgend jaar ergens anders heen te gaan.

Heerlijk genieten

Fam. B.,
    29-8-2018

Wij hebben ontzettend genoten op deze camping. Mooie ligging. Sanitaire voorzieningen waren schoon.

De kids hebben genoten; van het (NL) animatieteam, de speel attributen in het meer, de opblaas kastelen en de Super trampoline én er waren veel leeftijdgenootjes. Zeker een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Zeker voor herhaling vatbaar!

Fam J. Looman,
    26-8-2018

Het ontvangst was echt super. Vaak na lang rijden willen ze eerst nog je borg laten betalen en paspoorten zien.

Hier stond direct Erik klaar om je in zijn leuke eend naar je stacaravan te brengen, en alle rompslomp kwam zelfs een dag later!

Schitterende plekken vlak aan het water, met schaduw. Erg getroffen met het weer, tussen de 30 en 35 graden 2 weken lang.

In de sta caravan kwam je niets te kort, zelfs een verlengsnoer lag er, om al je gekke dingen op te blazen die we bij ons hadden, tent mocht gratis naast de caravan geplaats

Fantastische camping

Fam Scheepers,
    25-8-2018

Een zeer goede camping voor een prima prijs in een prachtig gebied!

Erg vriendelijke eigenaren die er alles aan doen om het je naar de zin te maken.

En mocht er iets aan de hand zijn dan word het erg snel opgelost.

Toen ik bij de receptie melde dat de gas tank leeg was en terugkeerde bij de caravan kwam de eigenaar al met een nieuwe aan!

Het meer is heerlijk, er is veel te doen in de omgeving al is dat wel een eind rijden.

We zijn naar het klimpark vlakbij geweest en dat is een absolute aanrader, net als kanoën in de Tarn,( huren bij camping les Randoneur )en wandelen naar chaos de Montpellier. De laatste 2 zijn wel een uur rijden vanaf de camping .

Wij doen aan geocaching en ook daarmee hebben we versteld gestaan hoe mooi het hier is.

Kastelen, kasteelruïnes, grotten, watervallen, vergezichten, schilderachtige dorpjes en overblijfselen uit de Romeinse tijd, Aveyron heeft het allemaal!

Wij hebben genoten!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018