Reviews over Canet-de-Salars (Aveyron)

Mooie camping

Familie S
    26-10-2018

Hele gemoedelijke camping. De eigenaren (Nederlandse vrouw, Franse man) waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Het sanitair was schoon, en genoeg douches/ wc's. Je moet wel je eigen wc papier meenemen, want dat hangt er niet. Dat vonden wij niet meer van deze tijd. De plaatsen zijn ruim en hebben veelal een mooi uitzicht over het meer. Wij hadden een ruime plek op de 1ste rij, met een plateau onder ons waar niemand op stond, waardoor wij een werkelijk prachtig uitzicht over het meer hadden.

Op het stuk meer dat bij de camping ligt mag niet hard gevaren worden en ook niet met jetski's oid gevaren worden, waardoor dat deel zeer geschikt is om te zwemmen/ spelen/ suppen, vissen, enz. Aan de andere kant van de brug mag dit wel.

De omgeving is mooi, echter moet je wel steeds een eind rijden om ergens heen te gaan.

Heerlijke vakantie gehad

Fam. vd Burg
    23-9-2018

Gezellige camping met vriendelijke eigenaren. Leuk strandje met speeltoestellen in het water. Lekker eten in het restaurant met vriendelijke bediening. Regelmatig entertainment op het terras en animatie doet zijn best de kinderen (jong en oud) te vermaken. Complimenten ook aan de Nederlandse Yara die heel leuk met de kinderen omging. In de avond ontmoet de jeugd elkaar bij het kampvuur, hier heeft niemand last van.

De stacaravan was schoon en ruim. Er was zelfs een stofzuiger en verlengsnoer. De extra tent mocht gratis bijgezet worden.

Enige minpuntje, weinig dorpjes met leuke terrasjes in de omgeving. Maar de camping is zo leuk dat we dat dit jaar niet zo gemist hebben. Wel de reden om voor volgend jaar ergens anders heen te gaan.

LE PARADIS AU LAC

Annie Brouillaud
    10-9-2018

EMPLACEMENT PRESQUE PIEDS DANS L'EAU AVEC CARAVANE.PAS UN BRUIT, DES TOUTOUS SUPER BIEN EDUQUES AUX ALENTOURS . Un peu loin des sanitaires mais on ne peut pas tout avoir ! à ce sujet le bémol les cabines de toilette pas d'éclairage dômage. Les propriétaires trés agréables, avec le beau temps baignade assurée dans une eau limpide et disons chaude. Nous reviendrons.

SUPER

PERRET
    1-9-2018

camping très bien aménagé, vue superbe et accueil de très haut niveau. De plus la région est magnifique. A renouveler.

Heerlijk genieten

Fam. B.
    29-8-2018

Wij hebben ontzettend genoten op deze camping. Mooie ligging. Sanitaire voorzieningen waren schoon.

De kids hebben genoten; van het (NL) animatieteam, de speel attributen in het meer, de opblaas kastelen en de Super trampoline én er waren veel leeftijdgenootjes. Zeker een aanrader.

Canet-de-Salars (Aveyron) scoort een 7,5 uit 10, op basis van 43 reviews