Bélaye-en-Quercy (Lot)

Reviews over Bélaye-en-Quercy (Lot)

Zeer rustige omgeving

postvoorjeroen
    10-8-2015

Bélaye an sich is een dorpje van 'niks', en dat geldt bijna voor alle plaatsen in de directe omgeving. In Prayssac kunnen boodschappen en geldopnames worden gedaan, voor andere dorpen in de directe omgeving geldt dat de ene wat mooier is/beter ligt dan de andere. Je moet je goed informeren over waar je wat wilt gaan zien, en hoe ver dit rijden is.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

Dorp met fantastisch uitzicht

laurens
    23-8-2014

Vanuit het dorp heb je een mooi uitzicht over de LOT-vallei. Verder is er niet veel te beleven anders dan dat het een mooie omgeving is met veel groen. Aanrader is om vanaf het terras bij het uitzichtpunt met een drankje te genieten van het uitzicht.

Gereisd Alleenreizend in Sat Aug 09 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldige omgeving

Fam. Claassens
    28-7-2013

Hele mooie omgeving , erg rustig maar zeker de moeite waard om de omgeving te bezichtigen, hebben wij veel te weinig gedaan omdat het constant 35 graden was en wij het te heet vonden om wat te ondernemen.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

fantastische plek als je van natuur en rust houdt

Miranda
    6-9-2010

We zijn op camping la Tuque geweest .Opzich een hele mooie camping aan een rustig gelegen straat midden op de berg.Veel natuur en heel vriendelijk personeel. Je kunt verschillende markten bezoeken met streekproducten en natuurlijk de wijnboeren in de omgeving.Wel rekening houden met opening en sluitings tijden van de winkels tussen 12.00 en 15.00uur alles gesloten.We zaten laat in het seizoen dit hield in dat er in de avond dus ook geen restaurants open zijn . De Fransen eten in de middag warm....

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Aug 28 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mooie dordogne

Christel
    9-4-2009

Zijn naar camping La tuque geweest. Een kleinschalige camping in een werkelijk prachtige omgeving. Het is even rijden naar de supermarkt, maar met zo'n prachtige omgeving is dat geen straf. Camping vooral heel leuk voor gezinnen met kleine kinderen.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2008
Bélaye-en-Quercy (Lot) scoort een 7,6 uit 10, op basis van 22 reviews