Bagneres-De-Luchon

We hebben een aantal aanbieders voor Bagneres-De-Luchon voor je op een rij gezet:

vakanties Bagneres-De-Luchon

Reviews over Bagneres-De-Luchon

Een geweldige plek

jenekel,
    2-8-2014

Een ideale plek als je van fietsen in de bergen houdt of van wandelen in de bergen houdt. De bergen liggen erg dichtbij dus wij hebben de auto nauwelijks gebruikt. Het dorp bagneres is op ong een half uurtje lopen van de camping en smorgens tot 12 uur gaat er een gratis pendelbusje naar het dorp en terug naar de camping.

Gereisd met partner in juli 2014

best wel ok

Dewaele,
    24-8-2013

dit stadje leeft wel, maar heeft op zich in de zomer niet al te veel te bieden, wel uitstekende uitvalsbasis voor tal van mooie uitstappen in de franse en spaanse pyreneeen. best wel wat gezellige restaurantjes, maar jammer genoeg niet al te veel mogelijkheden voor snelle snack (fastfood-resto s). verder leeft dit stadje vooral voor en van de thermen (in de zomer)... veel ouderen op bezoek in dit kuuroord

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013
Bagneres-De-Luchon scoort een 8,1 uit 10, op basis van 46 reviews