vakanties Bagnères-de-Bigorre

Reviews over Bagnères-de-Bigorre

Marie paule,
    17-8-2018

Er zou iets meer aandacht besteed mogen worden aan het en

Gerard,
    16-8-2018

Er zou iets meer aandacht besteed mogen worden aan het onderhoud en de schoonmaak van de toiletgebouw bij de lagune. Van 2 toiletten vult het reservoir niet goed waardoor er niet door getrokken kan worden. 1 douche moet nagekeken worden omdat de drukknop niet goed meer functioneert waardoor behoorlijk water blijft lekken (schoonmakers zouden dit ook moeten opmerken).

Verder een mooie vakantie gehad en een prima kwaliteit/prijs verhouding!

Leuke camping

DJ,
    24-7-2018

Leuke camping met mooie lagune, klein zwembad en fijne waterglijbanen.

Ruime plaatsen aan de lagune met beetje schaduw. Opvallend rustig in begin van vakantie (juli) en alleen Franstaligen. Sanitair werd redelijk vluchtig schoon gemaakt, wel acceptabel. Regelmatig harde (live) muziek in de avond, na 23 uur rustig. Omgeving is mooi, maar altijd 30-45 minuten rijden voor bezienswaardigheden.

Prachtig maar nat en koud

Maria,
    22-9-2017

De omgeving was mooi, het weer werkte alleen niet mee, veel regen en koud, plannen tussen de buien door, chalet was mooi en stond ook prachtig aan de lagune

heerlijke camping!

Jurgen,
    22-9-2017

de weinige minpunten die wij hebben is het schoonhouden van het sanitair, in de douches is duidelijke schimmelvorming op de muren te zien. Verder wordt het prima bijgehouden!

Twee douches is wel weinig voor het aantal mensen die er gebruik van willen maken.

Verder hebben wij een top vakantie gehad op deze prachtige camping, zeker voor herhaling vatbaar!

Bagnères-de-Bigorre scoort een 7,8 uit 10, op basis van 13 reviews