Reviews over Argeles Gazost

Zeker een aanrader

Mirjam,
    10-8-2018

Hele leuke, kleine camping. Enthousiaste en betrokken medewerkers. Restaurant en Bar zijn leuk met normale campingprijzen. Winkeltje heeft voldoende. Animatie is er niet veel, maar voldoende (Franstalig)

Wij vonden de plekken klein (vouwwagen, twee kleine tentjes en de auto en dan was het bomvol), maar de sfeer maakte dat goed. We stonden er 4 dagen, hadden nog enkele dagen langer willen blijven, mar dat kon helaas niet. Genoeg te doen in de omgeving. Onze kinderen hebben zich prima vermaakt bij het zwembad en de speeltuin, onze oudste (15) had niet echt aansluiting. Sanitair meer dan prima in orde. Rust in de avond. Tip: vraag om plek 20, die is wat groter en anders de plekken die wat verder van de weg afliggen (zie plattegrond). Verder zouden wij deze camping zeker aanraden aan vrienden, vooral met wat jongere kinderen.

Leuk zwembad, ligging minder.

Anoniem,
    8-8-2018

Als je de camping op komt rijden geeft het meteen een fijne uitstraling. De plekken zijn iets minder, sanitair is wel goed. Het personeel is vriendelijk. De ligging is iets minder je hebt een fiets nodig, maar die worden niet verhuurd, en de bus rijd ik de twee uur. Het zwembad is heel leuk voor kinderen vooral de glijbanen. Er is een restaurant met regelmatig maar een menu, dan kan je niks anders bestellen dat is minder.

Super skigebied

Irene Wuestman,
    6-11-2017

Mooi groot ski gebied met pistes voor elk wat wils,

Prijzen aan de piste zijn fors. Je kunt er hele dagtochten maken.

Fijne camping in een prachtige omgeving

Fam Maas,
    10-8-2017

De ligging van de camping is perfect - midden tussen de bekende Pyreneeën cols. Ideale locatie voor de wielerliefhebber maar ook zeer leuk als je met z’n allen er op uit wil in de bergen.

De bakker vind je op loopafstand (net buiten de camping) en de supermarkt op een paar minuutjes rijden. Ook het leuke stadje Argeles-Gazost is eenvoudig te voet bereikbaar.

Het zwembad op de camping heeft meerdere baden en enkele zeer leuke glijbanen. Het camping sanitair is van zeer hoog niveau en wordt regelmatig schoongemaakt. Wij verbleven in een mobile home (type Sunelia Confort Plus - nummer 612) rechtstreeks geboekt bij de camping. De mobile home was modern, fris en zuiver.

De omgeving leent zich voor leuke uitjes; Cirque de Troumouse, Lac de Gaube, Lourdes en Col de Tourmalet zijn zeker aan te raden. In de buurt vind je diverse klimbossen – wij hadden gekozen voor Chloro’fil in Argeles-Gazost (aan de voet van de Hautacam). Tegenover de camping ligt het mooie dierenpark Parc Animalier. Kortom een leuke en fijne camping in een prachtige omgeving.

Leuke, sportieve en mooie vakantie in de Pyreneeën

Hans Kuppens,
    4-8-2017

Camping is prima. Mooie luxe sanitair dat goed schoon wordt gehouden. De douches zijn heel groot. Wij stonden op een grote kampeerplaats (nr 314). Mooi plek met voldoende schaduw. De zwembaden zijn goed. Het enige nadeel is dat er weinig plaats rond zwembad is om te liggen.

Verder vonden wij het vreemd dat het sanitair (douches/toiletgebouw) na de laatste schoonmaak rond 23:00 uur werd gesloten. Er blijven 2 WC's en een douche beschikbaar voor de nacht. Alle campinggasten moesten hun tanden poetsen bij de afwastafels.

De Pyreneeën zijn prachtig. Er is veel te zien en te doen. Lourdes is de moeite waard. Verder Raften, Klimbos en canyoning is fantastisch. Voornamelijk canyoning was geweldig. Prachtige natuur en grensverleggend.

Voor de racefiets liefhebber een paradijs. Geweldige routes om te rijden met klassieke cols (Hautacam, Aubisque, Cauterets en natuurlijk Tourmalet)

Argeles Gazost scoort een 8,2 uit 10, op basis van 25 reviews