Argeles Gazost

Reviews over Argeles Gazost

Klein maar gezellig Frans dorpje

Marcel,
    18-9-2014

Klein maar leuk centrum, ietwat bergop gelegen. Leuke weekmarkt.

De bekende supermarkten zijn er aanwezig, alsook wat aardige boetiekjes.

Prima punt om de Franse Pyreneeën te verkennen of zelfs een oversteekje naar Spanje te maken.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Gezellige plaats

Pascal,
    15-8-2012

Argelès-Gazost is een levendige en gezellige plaats met veel winkeltjes, cafés en restaurants. Een uitstekende uitvalsbasis om cols als de Tourmalet, Hautacam, Soulor en Aubisque per fiets te beklimmen. Naast deze cols zijn er nog vele zware en minder zware cols in deze omgeving te doen.

Gereisd met vrienden in augustus 2012

Een prachtige streek om je vakantie te vieren.

h gijsel,
    9-2-2011

Als iemand hier géén hotel kan vinden, dan moet hij naar de oogarts. En..............er zijn diverse hele goede hotels. Zeker voor fietsers.

Hotel Les Cimes en Hotel Primrose zijn hier voorbeelden van.

We hebben hier op diverse manieren de vakantie door gebracht de afgelopen 15 jaar, (camping, hotel, gite, vakantiehuis, prive-woning enz)dus wij beschouwen ons wel als beoordelingsdeskundigen.

Gereisd met vrienden in januari 2011

Mooie camping

Jff,
    13-2-2010

In Arcizans Avant, een deelgemeente van Argeles Gazost, vonden wij een camping, camping Du Lac*** waar nu al een paar keer hebben gelogeerd. Wij huren er een chalet met zicht op het kunstmatig lac en de magnifieke bergen!! Op 5 minutjes van Argeles voor de boodschappen. Rust en vrijheid troef. Mooie staanplaatsen, en perfect sanitair. Zwembad en kampwinkeltje. Gunstig gelegen voor daguistappen. Op dinsdag is het markt in Argeles. Je hebt er ook mooie fonteinen! In argeles heb je ook een paar goeie restaurantjes!

Gereisd met partner in februari 2010

Super camping!

delava,
    27-12-2009

Beste liefhebbers van de Pyreneen,

Wij logeerden dit jaar in Arcizans Avant, een klein dorpje op 3 km van Argeles Gazost. Wij hebben op camping Du Lac een chalet gehuurd. Gewoonweg zaaaalig!

Genieten van ruimte en rust met een formidabel zicht op het Lac van Arcizans aan de andere kant van de weg. Rondom rond omringd door de bergen van de Pyreneen. De camping is mooi bebloemd, perfect onderhouden en vooral rustig. Verwarmd zwembad.... De uitbaters spreken ook vlaams! zie eens op hun website, een aanrader. Op een boogscheut van het mooie argeles, met zijn terrasjes, vele fonteinen, wekelijkse typische markt. Ook een perfecte uitvalsbasis voor daguitstappen in de Pyreneen. Leuke restaurantjes.

wij hadden er een leuke vakantie en gaan er volgend jaar terug naar toe!

Gereisd met partner in juni 2009
Argeles Gazost scoort een 8,2 uit 10, op basis van 25 reviews