St. Maurice-sur-Moselle (Vosges)

We hebben een aantal aanbieders voor St. Maurice-sur-Moselle (Vosges) voor je op een rij gezet:

Reviews over St. Maurice-sur-Moselle (Vosges)

Top en relaxt verblijf met heerlijk eten.

Peter Meyer,
    18-9-2018

Fijn gastvrij verblijf gehad, Jan had ons opgewacht en de motoren in de garage begeleid.

Ria heeft voor mij allergie menu en was heel lekker.

Wij gaan zeker nog maal terug.

Jan en Ria bedankt

Prachtig gelegen, 100% Verwend door Ria en Jan

Greet KENENS,
    11-9-2018

Super rustige omgeving, perfect onderhouden logement , 100% verwend door Ria en Jan, die ons al meerdere keren in de watten hebben gelegd. Een aanrader voor familie- of vriendenbijeenkomst of teambuilding. Wij komen nog terug!!!!

Heerlijke camping

monique,
    10-9-2018

Echt een camping om lekker tot rust te kunnen komen, kleine camping en ruim zwembad. Altijd wel een bedje vrij. Net sanitair, altijd schoon.Na uur of half 11 stil.Dit is geen camping met luid vertier op terras en ook geen restaurant. Wel heerlijke frietjes en pizza' (zelfs frikandel te koop voor de liefhebbers).

Zeer vriendelijke eigenaar. Camping wordt netjes onderhouden, een grote bloemenzee bij receptie en sanitair.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Hier komen we zeker terug !

Ludo ( groep Franki),
    9-9-2018

Na een fikse wandeling en/of zware fietstocht is het een beetje thuiskomen in een authentieke, gezellige en o zo nette gite , waar bovendien ook nog lekker eten klaar stond . Een dikke duim voor Jan en Ria die er mee voor zorgden dat het weeekend top was

Super vakantie!

Henriët,
    29-8-2018

Ontspannen sfeer, niets geen strakke regeltjes. Eigenaar spreekt redelijk goed Nederlands (camping nederlands zoals hij het zelf noemt). Wil je graag helpen en heeft veel informatie materiaal of wandelroutes (ook nederlands vertaald).Mooi zwembad, schoon sanitair. Wij zaten in een van de chalets , achter op de camping, van alle gemakken voorzien. Er is geen winkel,maar brood is verkrijgbaar, tevens op loopafstand een bakkerij. Naast gelegen plaats+/- 5 km, heeft verschillende grote supermarkten en restaurants. Kinderen 9 en 11jaar hebben zich niet verveeld. Juist doordat er geen animatie team is trekken de kinderen veel sneller naar elkaar toe.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018
St. Maurice-sur-Moselle (Vosges) scoort een 8,6 uit 10, op basis van 58 reviews