Sorteren

vakanties Lorraine (Lotharingen)

Reviews over accommodaties in Lorraine (Lotharingen)

Accueil délicieux

Dominique
    13-11-2018

Tout est parfait : les chalets sont extrêmement bien construits. Les personnes sont très accueillantes et tout est mis en œuvre pour que le séjour soit des plus agréables.

Relaxed

Anja Willemse
    8-11-2018

Mooi park , s'avonds al teruglopend naar het huisje oog in oog met een hert en 2 jongere, prachtig. Mooi schoon park met goede faciliteiten en verschillende eetgelegenheden. Mooi huisje met privacy

Verzorgd, maar niet spectaculair

Lerang
    2-11-2018

Bij aankomst rond 16:00u zat een dame verveeld in een klein kantoortje met gelakte nageltjes achter een MacBookje. De camping was nagenoeg leeg (hoogseizoen!), maar ze moest even op de computer “checken” of er nog plaats was. Er was nog plaats …

We mochten zelf de plek uitzoeken.

Een oneven terrein met afgebakende plaatsen, verzorgd maar niet spectaculair.

Eenvoudig zwembad, op afstand netjes, door het slechte weer hebben wij hier geen gebruik van gemaakt.

Broodservice op bestelling, stokbrood of croissants, verder geen keuze.

WiFi niet onderzocht voor deze ene nacht, met de nieuwe roaming-regels en genoeg 4g-dataruimte was het niet belangrijk.

Sanitair: Gebouw 1 recent en schoon, gebouw 2 gedateerd, maar schoon. Schoongemaakt werd er door alles schoon te spuiten met een waterslang met daaraan toegevoegd een schoonmaakmiddel.

Nul vertier voor jong, noch oud. Als doorgangscamping niet verkeerd, voor een langer verblijf ongeschikt.

Fijne camping, ruime plaatsen, mooi sanitair

Marian
    30-10-2018

Heerlijke camping, vriendelijk personeel, mooie omgeving. Alles bleef ook open op de camping hoewel het naseizoen was.

Voor herhaling vatbaar!

Willeke
    28-10-2018

Heerlijke week gehad op dit park. Ontzettend aardige behulpzame dame bij de receptie die zelfs Engels sprak. Chalet is heel knus maar reserveer inderdaad een groter huisje. Het huisje is basic (6-persoon) maar alles is aanwezig. Houtkachel, oven, vaatwasser, magnetron, inductiekookplaat met drie pitten, broodrooster, etc. Goede bedden, wel wat aan de korte kant.

De crêpes bakken is een heel gastvrije actie. Ook gebruik gemaakt van het kleine zwembad maar erg leuk dat je het privé kunt gebruiken.

Omgeving is prachtig, redelijk hoge bergen met geweldige uitzichten, idyllische meertjes en uitgestrekte bossen. Dagje Colmar was ook leuk.

Wat ons betreft voor herhaling vatbaar!