• Type accommodatie

Metz

Reviews over Metz

Metz is een wereld stad

Kitty de Peijper, 8-10-2017
    Dat het de moeite waard is om naar metz city te gaan. En niet alleen te gebruiken als overnachting voor een doorreis Is echt een prachtige stad

Prachtig

Marijke, 7-10-2017

Prachtige oude stad waar je je ogen uit kan kijken. Mooie bruggen, uitzicht en kathedralen. Echt een aanrader!

Zelf verbleven we in een niet zo mooi hotel maar wel goedkoop, en dus meer geld over voor de mooie lekkere dingen.

Houd er wel rekening mee, zeker met kleine kinderen, dat de Fransen pas vanaf 19 uur eten en je dus voor die tijd geen restaurant in hoeft te gaan.

Een stad die we met zijn allen tekort doen!

Ton, 20-2-2017
    Metz is een van die mooie Franse steden die nog overzichtelijk zijn. Mooie buurten die net aan de verpaupering zijn ontsnapt. Een prachtig centrum met dat fijne gevoel van "joie de vivre". Met kathedraal, met markthal, met historie, met rivier, met kunst, cultuur en met studenten. Het is mooi fietsen langs "La Moselle". Wat verder van de rivier wordt het achterland wat saai. we dachten aan een overnachting. We zijn een week gebleven.

mooie stad

fam. vd Heuvel, 7-1-2017
    Tijdens ons korte verblijf in Metz hebben we niet veel van de stad gezien. Maar het is wel een stad met een oude uitstraling je kan zien dat deze stad al zeer oud is.

komen zeker terug

Van Geirt Liliane, 10-10-2016

Metz is een aangename en mooie stad

veel winkels en restaurants

heel mooie kathedraal