Sorteren

Reviews over Liverdun

Heerlijke camping met veel mogelijkheden

Gea
    31-8-2018

Wát een super camping, ruime plekken, uitstekend sanitair, goed georganiseerde camping aan de Moesel met zeer vriendelijk personeel. Uitstekende fietsmogelijkheden, ook met de fiets in de trein naar Nancy en Metz. Jammer dat er in de rivier niet gezwommen mag worden, maar verder is het zonde als je deze camping als doorreiscamping gaat gebruiken

Hele fijne overnachtingscamping

elandenburg
    18-8-2018

Heel fijne overnachtingscamping mooi gelegen aan de Moezel. Op dit stukje Moezel vaart heel af een toe een bootje overheen, verder heel rustig. Je mag niet zwemmen in de rivier vanwege stroming. Het sanitair voor op de camping is zeer goed, achter op de camping een stuk minder, daar was het niet schoon. Jammer dat je niet direct aan de Moezel kunt staan want de camping is van de weg afgescheiden met een hek. Het heeft een prima restaurant waar je tegen schappelijke prijzen iets kunt eten & drinken. Vriendelijke bediening. Aan de receptie spreekt men Engels. Heel gezellige camping met veel Hollanders. Langs de Moezel kun je een mooie wandeling maken. Er is een volleybalveld(je), er staan meerdere pingpong tafels, speeltuin, niet al te groot zwembad. 's Avonds is het rustig.

+ prima zwembad

+ restaurant

+ man met crepes op de camping

+ rustige camping

+ mooie natuur

Paar minpuntjes zoals genoemd hierboven.

Keurige camping

Arjan
    2-8-2018

Prima overnachtingscamping op 15 min van snelweg.

Prima sanitair, met zwembad om af te koelen

Direct aan de moesel

Apart terrein voor kampeerders die 1 nacht blijven, kan zelf plekje kiezen

Niks mis mee voor 1 nachtje

Een dikke tien !

S. Pasma
    4-7-2018

Een dikke tien..alles klopte..rust..groen..grote plek..prima nieuw sanitair..zwembadje en s' avonds lekker eten..goede fiets routes naar Touls en Nancy..fietsen langs de Moezel..alleen jammer dat het toch ook vooral een doortrek camping is..bijna overal tegenwoordig ddor al die campers..de moeite waard om hier toch langer te verblijven..komen zeker terug..

Komen zeker terug.

Joyce
    5-5-2018

Wij hebben er 2 nachten gestaan op doorreis naar zuid Frankrijk. Prima ontvangst. Kleine camping. Veel grote kamkeerplekken die je zelf mag kiezen. Vriendelijk personeel. Lekker eten. Goede broodservice. Fris zwembadje. Mooie omgeving

Liverdun scoort een 7,6 uit 10, op basis van 28 reviews