Reviews over Liverdun

Pittoresk dorp aan de moezel

S.Pasma,
    8-7-2018

Liverdun is een pittoresk dorpje aan de Moezel..steile smalle straatjes, een kasteel en oud kerkje..er zit een goede toeristenbureau met wandel en fiets mogelijkheden..panoramische uitzichten..een uurtje nodig voor bezoek..helaas geen terras of restaurantjes

Gereisd met partner in juni 2018

Sfeer door citadel

Rogier Dijker,
    18-8-2014

Liverdun is een aardig plaatje dat uitkijkt over het dal van de Moezel. Franse sfeer, maar geen echte Franse bezienswaardigheden. Richting Nancy is het dal redelijk stedelijk, richting Toul wordt het landelijker. Langs de Moezel kun je goed fietsen (rustige wegen of veloroutes).

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Charmant middeleeuws stadje

j.j.middendorp,
    30-7-2013

Liverdun is prachtig gelegen, hoog tegen de berg. Het ligt zo'n 15 km van Nancy, een stad die een bezoek zeker waard is. Om in de omgeving te kunnen fietsen is een goede fiets met voldoende versnellingen/ trapondersteuning een must, want vlak is het niet bepaald.

Gereisd met partner in juli 2013
Liverdun scoort een 7,1 uit 10, op basis van 27 reviews