Le Tholy (Vosges)

We hebben een aantal aanbieders voor Le Tholy (Vosges) voor je op een rij gezet:

Reviews over Le Tholy (Vosges)

Prima camping!

Laurens,
    30-10-2018

Mooie terrassencamping in een prachtig gebied.

Mooie wandelroutes in de buurt.

Gerardmer is een toeristisch aantrekkelijke stad in de directe nabijheid.

Camping heeft een mooi zwembad, keurig sanitair en een bar / eetgelegenheid.

Sympathieke beheerder en personeel.

Gereisd met partner in augustus 2018

Rustige 3-sterren camping

K. Kwakman,
    16-8-2018

Rustige terrassencamping. Veel schaduw. Plekken zijn voor tenten wel wat klein en hobbelig en niet horizontaal, zeker de bovengelegen plaatsen. Sanitair in het onderste blok is wel schoon maar dient gemoderniseerd. Aantal wc's en douches permanent gesloten. 1 Hurktoilet bij de mannen! Wel overal warm water, maar in de lavabos geen koud water. Zwembadje is prima. Geen winkel, wel 's ochtends brood aanwezig en verder frisdrank, bier en wijn. Restaurant is meer een snackbar, met pizza's en burgers. Geen animatie, maar dat hoeft ook niet. Prachtig wandelgebied, ook verderop richting Gerardmer en Hohneck. Colmar (60km) is een aanrader om te bezoeken. Rustige en vriendelijke eigenaren en personeel. Voor boodschappen naar Gerardmer of Varny (8 a 9 km).

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Voor herhaling vatbaar.

Evert van den Berg,
    12-8-2018

Mooie, verzorgde camping. Was wel even zoeken naar een vlakke plek voor de camper. Tijdens ons verblijf was de horeca nog niet open. Vriendelijke uitbaters.

Prima warme bakker op ongeveer 1 km. afstand.

Gereisd met partner in juni 2018

Zeer tevreden

Wiebe,
    20-5-2018

Zeer mooie camping, alleen te steil voor een zware caravan indien je boven een plekje zoekt, ondanks een vermogen aan pk's van de trekauto.

Gereisd met partner in juni 2016

Buitengewoon prettige camping!

Gerrit Hoogstraaten,
    30-8-2017

Prachtig aangelegde en met hart voor de zaak onderhouden camping. Dichtbij Gerardmer, van waaruit bijvoorbeeld Le Hohneck, een van de mooiste toppen van Elzas Lotharingen, goed te bereiken is. De wijnproeverij georganiseerd door onafhankelijke wijngaard was een feestje!

Gereisd met partner in augustus 2017
Le Tholy (Vosges) scoort een 7,8 uit 10, op basis van 16 reviews