Sorteren

Reviews over Le Thillot

Voor herhaling vatbaar!

Willeke
    28-10-2018

Heerlijke week gehad op dit park. Ontzettend aardige behulpzame dame bij de receptie die zelfs Engels sprak. Chalet is heel knus maar reserveer inderdaad een groter huisje. Het huisje is basic (6-persoon) maar alles is aanwezig. Houtkachel, oven, vaatwasser, magnetron, inductiekookplaat met drie pitten, broodrooster, etc. Goede bedden, wel wat aan de korte kant.

De crêpes bakken is een heel gastvrije actie. Ook gebruik gemaakt van het kleine zwembad maar erg leuk dat je het privé kunt gebruiken.

Omgeving is prachtig, redelijk hoge bergen met geweldige uitzichten, idyllische meertjes en uitgestrekte bossen. Dagje Colmar was ook leuk.

Wat ons betreft voor herhaling vatbaar!

Zeer de moeite waard

Paula
    23-8-2018

Prachtig gelegen park boven op de berg bij het dorp le thillot met grote supermarkt op 500 meter. Zeer klantvriendelijke eigenaren. Park heeft een leuk zwembad, wel koud, buiten en een klein badje binnen dat je gratis kunt gebruiken door te reserveren. Leuke bowling die je handmatig kunt bedienen. Receptie hele dag open met gratis games voetbaltafel en tafeltennis.ook hele dag gratis crepes bakken, beslag wordt steeds bijgemaakt. Je mag een biertje pakken of koffie/thee. Gratis. Omgeving is schitterend. De Hohneck en grand ballons zijn de moeite waard om te bezoeken. Genoeg te zien op korte afstand. Grote speeltuin maar niet zo veilig voor hele kleine kinderen, ligt op een steile rotshelling. Wel prachtig voor wat oudere kinderen vanaf jaar of 7. Onze dochter van 8 kon zich er zelf goed redden. Zoon van 4 nog niet. Huisjes allen verschillend met voldoende privacy.boek wel een huisje voor meer personen. Slaapbank wordt meegeteld.

mooie camping, lage prijs, topsanitair

IvV
    11-8-2018

Mooi onderhouden rustige camping naast een grote visvijver of meertje. De plaatsen zijn vrij krap en de meeste zijn moeilijk in te komen met een grotere caravan. Heel schappelijke prijzen. Modern en vrij schoon sanitair. Zeer geschikt om de Vogezen te verkennen. Er is geen speeltuin. Naast de camping ligt een voordelig gemeentezwembad met een wedstrijdbad en buiten een pierenbadje met glijbaantje voor de kleine kinderen.

Herhaling vatbaar

W
    8-7-2018

Klein,netjes, rustig,zit verder niets bij,men spreekt echt alleen Frans.

Erg leuk

Snint
    3-1-2018

Ruime huisjes met een groot balkon. De kinderen hebben zich hier 2 weken prima vermaakt, we hebben ze amper gezien.

Voordeel is dat de kinderen vrij op het park kunnen lopen, auto's rijden heel rustig. Zwembad vonden wij tegenvallen. Buitenzwembad was koud en niet groot. Ook het binnenzwembad is heel klein, dit moet je reserveren, 2 uurtjes per week.

Door een nare val op de 2e dag van onze vakantie was mn enkel zwaar verstuikt, en heb ik een week op krukken gelopen. Daardoor hebben we niet zoveel kunnen ondernemen als we gewild hadden.

Bij de receptie reageerden ze heel kordaat, er werd meteen een dokter voor me gebeld.

Wij vonden het lastig om in de buurt een restaurant te vinden dat op (voor jonge kinderen) een fatsoenlijk tijdstip geopend was.

Heel fijn dat er een barbecue bij het huisje staat, hier hebben we veel gebruik van gemaakt.

Le Thillot scoort een 8,1 uit 10, op basis van 47 reviews