We hebben een aantal aanbieders voor Le Thillot voor je op een rij gezet:

Reviews over Le Thillot

Zeer aangenaam

nike_desmet,
    7-8-2014

De omgeving is wat ze is, effenaf prachtig met heel veel mogelijkheden, hou er rekening mee dat er soms heel zware en landurige regenval kan zijn, wij hadden op veertien dagen acht dagen zeer veel regen.

Gereisd met partner in juli 2014

Fijne plek in de natuur

Martijn en Emma Plessius,
    14-10-2012

Eenvoudig maar compleet ingerichte chalet met voldoende privacy rond de bungalow. De eigenaren zijn bijzonder gastvrij en doen niet kinderachtig als er iets sneuvelt. In le Thillot is niet veel te beleven behalve dan de bakker (bij de kerk) die van superklasse is en behalve brood ook hartige en zoete lekkernijen verkoopt. Om van de omgeving moet je wel van de auto gebruikmaken.

Gereisd met partner in september 2012

supermooie omgeving!!!

chris,johan,jana,
    13-8-2011

uitstekende plek voor de rustzoeker!! prachtige natuur!! wij verbleven een week in les chalets des ayes en zijn zeer tevreden!! vriendelijk onthaal,leuke huisjes,mooie natuur,proper domein,kortom voor ons een geslaagde vakantie!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

fantastische omgeving

Nicole en Ronnie Jobse,
    24-9-2010

het is een park met 25 mooie chalets met veel privacy, we zijn in juni een weekje hier geweest en nu weer in september ,prachtig weer gehad , mooie chalet met oven ,vaatwasser,magnetron ,alles erop en eraan,mooie terras , schoon zwembad ,super binnen jacuzzi ,de eigenaar heeft nog 3 nieuwe appartementen voor 6 personnen,die kunnen ook aan 2 of 4 pers verhuurt worden, die zijn klaar met de kerst voor de mensen die hier op skivakantie komen ,hij verhuurt ook ski'sen schoenen en sleeen,het is gewoon super hier , complimenten aan de eigenaar

Gereisd met partner in september 2010

Le Thillot,een klein stadje aan de RN66 in het mooie van

nvdh,
    30-4-2008

Le Thillot,een klein stadje aan de RN66 in het mooie zuiden van de Vogezen.

Le Thillot heeft centrum met verschillende hotels, restaurantjes en een paar gezellige cafe's. Er zijn diverse hotels en er zijn leuke winkeltjes. Le Thillot heeft een Municipalcamping met brandschoon sanitair. Mr. Guillaume, de beheerder, heeft alles prima onder controle en spreekt ook een petit peut Engels en Duits. Naast de camping is een tennisbaan, een zwembad en voor de liefhebbers een prachtige visvijver. Rust op de camping (het is geen camping voor opgeschoten jeugd!) en een prachtige natuur om te wandelen, fietsen, skeeleren (er is een km's lang fietspad van Remiremont naar Bussang. Al met al, Le Thillot, geen wereldstad, maar een heerlijke, betaalbare plaats om de mooie Vogezen vanuit te gaan verkennen en daarnaast de ideale plaats voor een tussenstop op weg naar het zuiden of terug naar het noorden.

Gereisd anders in april 2008
Le Thillot scoort een 7,2 uit 10, op basis van 47 reviews