vakanties La Bresse (Vosges)

Reviews over La Bresse (Vosges)

Fantastic place

Marc,
    29-10-2018

Uitstekend fietshotel. Centraal gelegen in de hoge Vogezen

Fijne camping maar heeft wel aanpassingen nodig

Ron,
    12-8-2018

Wij hebben op deze camping geen muizen gezien. De kampeerplaatsen zijn groot genoeg en we mochten zelf onze plek uitzoeken. Er is voldoende schaduw. En er zijn ook plekken zonder schaduw. Het zwembad was prima voor onze jongens van 10 en 17 jaar. Het publiek is gemêleerd. Fransen Belgen en Nederlanders door elkaar. We voelden ons vrij op de camping en voelden ons vrij.

Het sanitair is verouderd. Het wordt wel schoon gehouden, maar is te klein voor deze camping. Alles zit in een gebouwtje: wc afwassen douchen wassen.

Voor wie van wandelen fietsen en klimmen houdt is dit een prima plek. We hebben een paar fijne dagen gehad.

Goed hotel weinig op aan te merken

MICHEL,
    14-5-2018

Goed hotel weinig op aan te merken. Zeer goede service en heel vriendelijk personeel. Een echte aanrader.

Geweldig huis, op een paar min afstand skigebied

Kristel Van der Weerd,
    3-2-2018

Wat een huis. Prachtige locatie. Hoog gelegen met mooi uitzicht over la Bresse dorp. Heerlijke ruimte. Wij waren met 6.volwassenen en 3 kleine kinderen en we hadden ruimte genoeg. Alle gemakken voorzien. Wij kunnen de houtkorrel kachel zeker aanbevelen. Wat een fijne warmte. Skigebieden gerardmer en la Bresse liggen in de buurt. Gastvrouw van dit huis heeft ons altijd fijn te woord gestaan en zeer vlot gereageerd. 4 slaapkamers maar de extra ruimte beneden ook goed als slaapruimte te gebruiken. Hele fijne badkamers met vloerverwarming. Genoeg keuken apparatuur en bestek/glazen in overvloed. De tuin is groot. Maar wel erg schuin. Wellicht wel oppassen met kleine kinderen. Geen minpunten te benoemen.

Super fijn huis!

Marije,
    3-11-2017

We zijn alweer voor de derde keer op deze fijne plek geweest! Een keer in de zomer, een keertje wezen skiën en nu in de herfstvakantie.

Een heerlijk huis, met super bedden en mooie badkamers. Lekkere sauna en groot ligbad. De omgeving is prachtig: bergen, meren, super mountain bike routes en fijne wielren wegen.

Fijn dorp, prima supermarkt, gaaf klimbos. Genoeg te doen met de kids (5,7 en 9).

Het huis is altijd perfect verzorgd en schoon en de verhuurders zijn hele prettige mensen.

Wij komen graag weer terug!

La Bresse (Vosges) scoort een 8,6 uit 10, op basis van 43 reviews