• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Waardering

Sorteren

vakanties La Bresse (Vosges)

Reviews over La Bresse (Vosges)

Gezellig dorpje met leuke eetgelegenheden

Sander
    18-10-2017

Gezellig dorpje met goede kwaliteit eettentjes en niet te duur

Veel versiering in de winter wat het erg knus maakt. ook naar Colmar geweest waar ze een onvergetelijke kerstmarkt hebben. Ze hebben verschillende skigebieden voor beginners waar je lekker kunt oefenen op brede makkelijke pistes. Het skigebied van La Bresse heeft vele rode maar ook 1 zwarte piste voor de betere skiers. ikzelf heb deze niet gedaan omdat deze erg stijl is. in de avond gaat de verlichting aan en kunnen we gewoon doorskien tot 2200 uur. daarna lekker een restaurantje uitzoeken. Les Clos des Hortentias heeft onze voorkeur. Fantastisch eten in huiskamersfeer voor een redelijke prijs.

Heerlijk in de sneeuw

JDvD
    19-2-2017

Lekker dichtbij. Zo'n 600 km en dan zit je in de sneeuw. Appartement is klein, maar schoon en netjes.

Kijk eerst op de webcam of er voldoende sneeuw ligt, anders is dit niet zo ideaal. Je zit bij de piste en als je wilt dineren of winkelen moet je altijd naar het plaatsje beneden. Ca 7 km.

Goed skigebied vlakbij

brenda
    5-3-2016

Skiën voor een midweek of lang weekend vlakbij. Zoals bekend gebeurt er in Frankrijk er niet veel wat betreft de apres ski. Maar dat is ook niet de opzet van het gebied. Prima overzichtelijk gebied voor gezinnen en goed betaalbaar. Voor jonge kinderen is er een blauwe piste met kinderparcours. Gratis pendelbus vanaf diversen locaties in het dorp La Bresse (Navette). Soms in het weekend druk. Op maandag t/m vrijdag zijn de lift pasjes goedkoper. En is het zeer prettig op de pistes. Geen wachttijd bij de liften. Materiaal is snel en per dag te huur op de piste. Wifi in het restaurant aan de piste is aanwezig maar werkt niet of zeer matig.

Een combinatie van de skigebieden Gerardmere (20 min) en Ventron (15 min) is heel goed te doen.

Skipasjes in La Bresse zijn per dag te koop en voor familie`s (2 volw. + 2 kinderen) geldt een speciaal tarief. In het dorp La Bresse is een Bowlingbaan, redelijk groot zwembad en kleine kunstijsbaan. Leuk voor de kinderen om eens een dagje af te wisselen. Ook is een bezoek aan de geitenboerderij een aanrader. En de lamaboerderij -Auberge la Couchetat-eens iets anders.

Fantastische omgeving voor Fietsers en Wandelaars

Mark
    10-5-2015

Schitterende omgeving met bergen, dalen en water. Uitstekend om te recreëren en en vakantie te houden. Fietsers een wandelaars kunnen hier hun hart ophalen...

prima uitvalsbasis voor wandelaars.

sofie
    28-8-2014

Leuke mooie omgeving. Mensen in La Bresse zelf iets minder spontaan en vriendelijk dan in andere plaatsen waar we tot nu toe op vakantie waren in Frankrijk. Misschien lag dit ook wel aan het weer van deze zomer!

La Bresse (Vosges) scoort een 8,1 uit 10, op basis van 43 reviews