Herpelmont (Vogezen)

We hebben een aantal aanbieders voor Herpelmont (Vogezen) voor je op een rij gezet:

Voordeeluitjes.nl

Reviews over Herpelmont (Vogezen)

Geweldige plek!

Nicole,
    7-9-2014

Geweldige plek voor mensen die rust willen. Voor kleine kinderen is er genoeg te doen, van de speeltuin tot het strandje aan het meer, voor kinderen vanaf een jaar of 12 denk ik, is het misschien een Beetje saai, maar dat is maar net wat ze gewend zijn. Wij hebben het enorm naar ons zin gehad. Een lekker hapje eten in het restaurant kan van vrijdag tot maandag. De rest van de week is deze dicht, maar zelf een potje koken kan ook prima in de mobile home. Visjes zitten er voldoende in het meer dus een hengeltje uitgooien kan ook als je hiervan houdt.

Gereisd met partner in augustus 2014

Herpelmont

Martin,
    14-9-2013

Klein dichtstbijzijnde dorpje camping Domaine des Messires. Hier is niet veel te beleven. Boodschappen kun je het beste doen in Bruyères ca. 5 minuten rijden. Hier zitten een grootte Leclerc, Intermarche en Aldi vlak bij elkaar.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Rustige bosrijke camping

fj ottenbros,
    17-1-2010

De camping hebben bezocht in 2009 en in 1996.

Voor kinderen 0 tot 10 jaar is dit een leuke camping. Oudere kinderen vervelen zich snel omdat er simpelweg weinig voor ze te doen is. De plekken zijn redelijk en rijkelijk voorzien van bomen, waardoor er weinig zon doorkomt. Bij mooi weer (je moet hiervoor wel geluk hebben) is het een schitterende camping. Het meertje ziet er mooi uit en je kunt er redelijk in zwemmen. In het meer zit door die bosrijke omgeving (te) veel alg.

Wat ons erg tegengevallen is, is de omgeving wat ronduit saai is en waar je lang moet rijden (> 1 uur) om iets leuks te kunnen doen.

Van de service op de camping moet je niet veel verwachten. Het is dan wel nederlands talig, maar degene die dat spreekt is vaak chagerijnig en weinig aanspreekbaar. (tijd voor een andere baan denk ik)

Verder is de camping prima en wil ik (afh. van het weer) nog weleens terugkomen voor max. 1 week.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2009
Herpelmont (Vogezen) scoort een 7,5 uit 10, op basis van 31 reviews