Reviews over Herpelmont (Vogezen)

fantastisch (maar voor ons te rustig )

fam. van der Veen,
    12-9-2018

mooie camping midden in de natuur met een mooi meer waar je gratis kano's mag lenen en je kan vissen. Top dat je in kan checken in het nederlands. wij hadden een top plek aan het water. vriendelijke eigenaren die je graag willen helpen. Heerlijk tot rust komen(als je daar van houd). we vonden 2 dingen jammer het restaurant was alleen weekends open en als je de camping zoekt dan staat er op het bord niet de naam van de camping maar lac des messires . voor de rest helemaal top.

Rustige schone familiecamping

Hanneke,
    26-8-2018

Op de terugreis vanuit Zuid Frankrijk een paar dagen op deze camping gestaan. Een mooie rustige gezinscamping met ruime schaduw plekken. Prachtig meertje bij de camping voor wat vertier; zwemmen, kanoën, vissen. Klein strandje aanwezig met wat ligbedjes. Sanitair nog nooit zo schoon gezien op een camping. Kinderen nog wat leuke (kleinschalige) animatie meegepikt. Dagelijks verse broodjes en een kleine bistro op de camping waar we heerlijk gegeten hebben. Geen winkeltje. Mooie camping met een prettige rustige sfeer. Voor wat oudere kinderen weinig te doen, maar voor een korte periode voor ons uitstekend bevallen.

Awesome!

Prengels Ivan,
    19-8-2018

Met vrouw en 3 kinderen hier. Makkelijk te omschrijven, gewoonweg fantastisch!!! Mooie camping gelegen aan een prachtig meer waar je gratis kan op kajakken, zwemmen, vissen … Heel mooi receptiegebouw annex restaurant, echt heel lekker eten, met prachtig terras met uitzicht op het meer. Caravan/huisje waar we in verbleven was goed, vriendelijk personeel (eigenaars zijn Nederlanders). Prachtig wandelpad rond het meer, als je 's avonds gaat kan je de bever spotten. Animatie weet ik niet veel van sinds we zelf voor ons plezier zorgen, kinderen hebben dit zeker niet gemist, meer dan genoeg te doen in de sublieme regio van de Vogezen. Half uurtje van de hoogste bergtoppen. Achter elke bocht val je van de ene "wauw" moment in het andere. Tevens ook roddelbanen in de buurt, fantasticable, en nog zoveel meer. Tijd te weinig eigenlijk... daarom dat we hier voor de tweede keer op rij waren. Kom zeker nog eens terug,nu tijd voor andere horizonten

Fijne, schone camping direct aan het meer!

Ruby,
    16-7-2018

Domaine des Messires is een hele fijne camping midden in de Vogezen. De staanplaatsen zijn ruim, maar bieden voldoende privacy als je je tent/ caravan/ camper een beetje strategisch neerzet. Niet alle plekken zijn afgeschermd. Direct aan de camping ligt het prachtige meer waar je lekker in kan zwemmen, of kan kanoën (gratis te leen bij de receptie)

Het restaurant is niet elke dag open, maar heeft goed eten. Vooral de huisgemaakte hamburger is een aanrader.

Het sanitair is erg netjes en wordt super schoon gehouden! Verder is de omgeving heerlijk rustgevend. Wij hebben een fantastische tijd gehad!

Prima

Hans,
    12-7-2018

Mooie camping met prachtige ruime plekken. Sanitair goed en schoon. Vriendelijke medewerkers. Wifi alleen bij het hoofdgebouw. We hebben het hier prima naar ons zin gehad.

Herpelmont (Vogezen) scoort een 7,5 uit 10, op basis van 31 reviews