Granges-sur-Vologne (Vosges)

We hebben een aantal aanbieders voor Granges-sur-Vologne (Vosges) voor je op een rij gezet:

Reviews over Granges-sur-Vologne (Vosges)

Leuk voor tieners en wandelaars!

Berber Kaptein,
    7-11-2018

We hadden een huisje op de camping gehuurd voor drie weken. Zoon van 16 was mee. Hij vermaakte zich heel goed met de andere tieners op de camping. Zelf enorm genoten van prachtige wandelingen in de buurt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Heerlijke vakantie gehad

Aafke Labout,
    9-9-2018

Wat een heerlijke camping! Ruime plekken, vriendelijke eigenaren, leuke activiteiten (waaronder ponyrijden) en een fijn zwembadje, waar je in mag springen en bommetjes mag maken. In de omgeving is veel te ondernemen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Heerlijke vakantie gehad op deze camping!

Familie Bakker,
    31-8-2018

Mooie camping in een prachtige groene omgeving. Vanaf de camping kun je leuke wandelingen maken. Op de camping een meer met een klein strandje. Voor de tieners is er een soort jeugdhonk met tafeltennistafels, wifi en buiten nog 2 grote trampolines. Ruime plekken met of zonder stroom. Zeer schoon sanitair, werd minimaal 2 x per dag grondig schoongemaakt. Dat is ook wel nodig want de camping was volgeboekt. Overwegend gezinnen met kinderen in alle leeftijden maar vooral veel kleine kinderen. Lees: als je zelf uit de kleine kinderen bent, kun je het nogal rumoerig vinden.

Veel culturele, actieve en ontspannende uitstapjes mogelijk in de zuidelijke Vogezen.

Eén klein puntje van kritiek: voor de douche moet per keer € 1 betaald worden (reden: zuinig met water). Na een duik in het meer moet je eigenlijk allemaal douchen, gaat best in de cijfers lopen in zo'n vakantie. Een (koude) douche om af te spoelen zou bij het meer prettig zijn.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Zeker voor herhaling vatbaar!

Pennings - Harink,
    30-8-2018

Heerlijk gelegen camping met mooie plekken. Uitzicht op de pony's en Granges-sur-Vologne. Eigenaren zijn zeer vriendelijk, behulpzaam en gastvrij. We hebben genoten van de mooie twee weken in de Vogezen en op deze camping. Broodservice was zeer makkelijk, scheelt weer een afdaling op de fiets naar het dorp. Uitgezette wandeling vanaf de camping is best wat klimwerk, was net te veel voor een avondwandeling ;)

Wandeling met Bart was erg gezellig en zo kom je nog eens op verrassende locaties. Gelukkig is Jos teruggevonden ;)

Gereisd met partner in augustus 2018

Annemarie,
    22-8-2018

Dit is een camping zoals een camping hoort te zijn. Heel natuurlijk, ruime plekken, zwemmeertje, midden in prachtige natuur waar je zo in kan lopen. Hele behulpzame eigenaar.

Gereisd met partner in augustus 2018
Granges-sur-Vologne (Vosges) scoort een 7,6 uit 10, op basis van 64 reviews