Reviews over Corcieux (Vosges)

Henrike,
    20-9-2018

Wij hebben 14 dagen met veel plezier op deze camping gestaan. Prachtig weer, dus het zwembad werd dagelijks gebruikt. Het is een rustige camping, met érg vriendelijke eigenaren. Mooie ruime plaatsen en schoon sanitair! Neem voldoende spijkers mee, om de tent mee vast te zetten.

Heel fijne camping

M. Storms,
    18-9-2018

Au Mica is een leuke camping. Het ziet er allemaal zeer verzorgd en gezellig (met veel bloemen, kruidentuin, speelplek en snackplek) uit.

Heel erg geschikt voor gezinnen met jonge kinderen. Samuel de campingeigenaar is heel erg vriendelijk en doet erg z’n best het zo aangenaam mogelijk te maken.

Wij zijn er op onze heen en terug weg enkele nachten geweest en waren zeer te vreden.

De weg er naast is vrij druk dat is wel jammer, maar verder was alles prima!

En absoluut niet duur.

Absolute topper voor gezinnen met jonge kinderen!

Berdienke Kouwen,
    17-9-2018

De camping is enorm kindvriendelijk, het sanitair wordt goed onderhouden en is gezellig gedecoreerd. Aan de kleine dingen is gedacht bijv. maandverband op de vrouwentoiletten.

Kleine kinderen zijn veilig, hebben genoeg speelgelegenheid.

Eigenaars zijn erg vriendelijk en behulpzaam: ze hebben ons ’s avonds laat nog geholpen met dekens toen het te koud was. Ze zoeken steeds naar manieren om het te verbeteren en veiliger te maken.

Er is een ruime keuze aan brood bij de receptie, ook bruin brood of meergranen is mogelijk.

Er is veel informatie over activiteiten in de buurt en je hebt alles wat je nodig hebt: supermarkten, een gezellig toeristisch stadje, natuur, enz.

Heerlijke vakantie gehad

Elisabeth de Jong,
    11-9-2018

Een leuke camping voor kleine kinderen. Prima zwembad ( alleen gebruik gemaakt van het buitenbad) voor hen en ook lekker gespeeld in de speeltuinen. Ontvangst was hartelijk en nederlands sprekend. Stacaravan was heel schoon en netjes bij aankomst. De douche is wel aan de kleine kant. Veel gebruik gemaakt van het toiletgebouw. Deze was echt heel schoon. De kampeerwinkel stelt niet veel voor, maar in de dorpjes in de buurt zijn supermarkten genoeg te vinden. Wij hebben niet in het restaurant gegeten, maar de afhaal was goed. Wel erg lang moeten wachten op de bestelling.

Heel mooi

Marian,
    11-9-2018

Leuke kleine groene camping mooie plaatsen goed sanitair vriendelijke eigenaar heerlijk om hier te vertoeven

Corcieux (Vosges) scoort een 7 uit 10, op basis van 115 reviews