Corcieux (Vosges)

We hebben een aantal aanbieders voor Corcieux (Vosges) voor je op een rij gezet:

Reviews over Corcieux (Vosges)

Fantastisch, een schitterende camping.Dat je

Maggy B,
    20-2-2017

Dat het een mooie omgeving is. En Aux Mica een fijne camping waar alles goed is geregeld. Gastvrije en vriendelijke beheerders. Wat wel jammer is dat er binnen 10 km. geen winkel is. Wel kunnen er op de camping broodjes worden besteld en die zijn heerlijk. Fietsen is een probleem. Het is heuvelachtig en geen fietspaden.

Gereisd met partner in augustus 2015

Geen supersfeervol dorp

Barbarag,
    17-9-2016

Corcieux in het voorseizoen bruist niet. Het is geen mooi dorp, en al is er wel enige oorlogshistorie te vinden: toeristisch weinig jnteressant. Wel wat aardige restaurants en prima bakkers maar qua toerisme hebben de wat grotere dorpen in de buurt veel meer te bieden. Omgeving rustig, mooi en landelijk.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Mooie omgeving, veel te doen en zien

Lia,
    16-9-2016

Erg mooie en groene omgeving. Ik was met jonge kinderen dus heb niet veel wandelingen gemaakt maar denk dat hier jong en oud vele mooie boswandelingen kan maken. Verder heb je veel watervallen (wij zijn naar de cascades de Tendon gegaan, eerst de kleine en toen een uurtje wandelen heen en uurtje terug naar de grote versie), we zijn naar concentratiekamp Struthof gegaan (erg indrukwekkend!), snoepjesfabriek, er is een soort apenheul en vlakbij ook een Kasteel. je verveelt je zeker niet in deze mooie en leuke omgeving! Volgend jaar wil ik zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Sober dorpje

Ad en jeanine,
    13-10-2015

Prachtige omgeving , heerlijk voor wandelliefhebbers.

Gerardmer prachtig meer met schitterend uitzicht. Longmer is rustiger maar heerlijk om te zwemmen en zonnen.

Colmar en al de dorpjes er omheen zijn betoverend mooi.

Gereisd met partner in oktober 2015

klein dorpje in de Vogezen

elsvandepoele,
    18-8-2014

In Corcieux kan je mooie wandelingen maken,je kan wandelroutes verkrijgen in het toerismebureau en de mevrouw kan zelfs enkele woordjes Nederlands,je wordt er vriendelijk geholpen. Verder is er niet zoveel te beleven, maar de omgeving bied mogelijkheden genoeg om je niet te vervelen. Een uitstap naar Colmar is zeker de moeite.

Gereisd met partner in augustus 2014
Corcieux (Vosges) scoort een 7 uit 10, op basis van 115 reviews