Reviews over Corcieux (Vosges)

Mooie natuur met veel ver gezichten

Familie met kinderen
    19-8-2017

Corcieux zelf is niet heel spannend, er zitten een paar goede eettentjes (je moet wel even goed kijken maar ze zijn er echt wel). De natuur is prachtig in de omgeving en zeker een aanrader.

Fantastisch, een schitterende camping.Dat je

Maggy B
    20-2-2017

Dat het een mooie omgeving is. En Aux Mica een fijne camping waar alles goed is geregeld. Gastvrije en vriendelijke beheerders. Wat wel jammer is dat er binnen 10 km. geen winkel is. Wel kunnen er op de camping broodjes worden besteld en die zijn heerlijk. Fietsen is een probleem. Het is heuvelachtig en geen fietspaden.

Rustig

Patricia
    7-1-2017

Het dorpje is erg rustig maar alles is er te vinden. Ik miste zelf wat toeristische winkeltjes.

leuk plaatsje , niet erg druk

Frans
    5-10-2016

Toen wij er waren was er een kermis en de markt was ook goed

Mooie omgeving, veel te doen en zien

Lia
    16-9-2016

Erg mooie en groene omgeving. Ik was met jonge kinderen dus heb niet veel wandelingen gemaakt maar denk dat hier jong en oud vele mooie boswandelingen kan maken. Verder heb je veel watervallen (wij zijn naar de cascades de Tendon gegaan, eerst de kleine en toen een uurtje wandelen heen en uurtje terug naar de grote versie), we zijn naar concentratiekamp Struthof gegaan (erg indrukwekkend!), snoepjesfabriek, er is een soort apenheul en vlakbij ook een Kasteel. je verveelt je zeker niet in deze mooie en leuke omgeving! Volgend jaar wil ik zeker terug!

Corcieux (Vosges) scoort een 7 uit 10, op basis van 115 reviews